Patrick Reek

Zeer goed heel goed geholpen

Ja zijn heel behulpzaam

Iets sneller terug reageren per e-mail

Goeree

Levering duurde wat langer dan gedacht. Maar uitstekend contact met de klantenservice. De ringen zijn nu een week binnen helaas beschadigen ze wel erg snel en zitten er nu al verschillende krassen... Levering duurde wat langer dan gedacht. Maar uitstekend contact met de klantenservice. De ringen zijn nu een week binnen helaas beschadigen ze wel erg snel en zitten er nu al verschillende krassen op.

Goed contact

Duidelijker over de leveringen. Kwaliteitverhouding.

Beste,
Het blijft een bizarre periode, ook voor alle bruidsparen.
De trouwringen komen o.a. uit Duitsland en Oostenrijk. Hier gelden weer andere regels dan in Nederland.
Door de...
Beste,
Het blijft een bizarre periode, ook voor alle bruidsparen.
Door de coronaperiode zijn helaas veel bestellingen vertraagd. Wij hebben dit ook gemeld in de orderbevestiging. Helaas is dit voor ons ook overmacht. Momenteel kunnen we de gewone levertijden weer zo goed als mogelijk hanteren.
Dat er krassen op de ringen komen heeft niets met de kwaliteit te maken en dit valt helaas ook niet te voorkomen.
Wij wensen jullie heel veel liefde en geluk samen.
Team
TrouwringenVoordeel.nl

Cor

Ik heb meerdere keren dummy ringen besteld voordat ik een keuze kon maken. Ik werd elke keer goed geholpen met de bestellingen.

Uitstekende klantenservice! Ik werd goed geholpen door Michael, hij greageert snel via email.

Beste Cor,
Dank voor je positieve review!
Wij wensen jullie heel veel liefde en geluk met jullie prachtige droomtrouwringen.
Groeten,
Team
TrouwringenVoordeel.nl

Bianca de Haay

Snelle...email contact, afspraak, levering. En zoveel mogelijkheden, hebben voor ieder wat wils. Komen hun afspraken na, zelfs in deze gekke corona tijd.
Wat een prachtige ringen zijn het...
Wat een prachtige ringen zijn het uiteindelijk geworden. Ontzettend bedankt!!!

Communicatie

Beste Bianca,
Fijn te horen dat jullie zo tevreden zijn met de ringen en onze service.
Wij wensen jullie heel veel liefde en geluk!
Groeten,
Team TrouwringenVoordeel.nl

Joop van Reenen

Bijzonder klantvriendelijk van begin tot eind. Ondanks krappe tijd toch op tijd geleverd.

Vriendelijke geduldige professionele verkoopsters. Goed contact met hoofdkantoor.

Zou ik zo even niet weten.

Bas

Super!

Persoonlijk

Peter van den Boogaard

Betrouwbaar, correct, goede levering

betrouwbaar, correct, goede levering

Mw Kaldenberg

Zeer goede service. Aardig en bekwaam personeel.
Doen wat ze beloven.

Snelle en goede service.

Nvt

Marius

UItstekend

Goede/Vriendelijke Service, Flexibel, Veel keuze

Robert sala

Zeer goed, goede informatie zeer correct geholpen vriendelijk spontaan personeel

Klantvriendelijkheid en service was zeer goed

Als het mogelijk is van de gehele collectie een dummyring en meer pasmogelijkheden ipv meer online