Johnny HION

Ok. Maar pakket op verkeerd adres toegekomen

mogelijkheid keuzes

gemakkelijker maken van in te schrijven. Duidelijker vermelden wat betreft inschrijving en verzendadres.

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Vervelend te horen. Gelukkig is alles goed gekomen. Jullie hadden het niet helemaal goed ingevuld. De ringen zijn gelukkig altijd wel verzekerd bij ons. Dus jullie liepen in ieder geval geen... Vervelend te horen. Gelukkig is alles goed gekomen. Jullie hadden het niet helemaal goed ingevuld. De ringen zijn gelukkig altijd wel verzekerd bij ons. Dus jullie liepen in ieder geval geen risico.
Wij wensen jullie veel liefde en geluk samen.
-Team Trouwringenvoordeel-

Piet

Alexander

Heel fijn

Prima oplossing gevonden.

Geen idee

John Wery en Carolien Maigret

Trouwringen voordeel gebruikt een goed concept ter inzage van hun assortiment. Wij zijn heel prettig begeleid om een keuze te maken voor onze trouwringen. Het gehele proces en het uiteinde resultaat... Trouwringen voordeel gebruikt een goed concept ter inzage van hun assortiment. Wij zijn heel prettig begeleid om een keuze te maken voor onze trouwringen. Het gehele proces en het uiteinde resultaat is naar volle tevredenheid verlopen. Wij raden een ieder aan die trouw(ringen) willen aanschaffen contact te leggen met Trouwringenvoordeel. Het contact, begeleiding en het uiteindelijke resultaat is echt fantastisch!

Bereikbaarheid en afspraken binnen redelijke afstand! Geleverde kwaliteit zoals afgesproken.

Bedrijf heeft alles tip top op orde

Pieter

Alles is correct afgehandeld

Randy

Goed en betrouwbaar

Nemen snel de telefoon aan en nemen het contact serieus.
Producten zijn mooi

Agnes Sauer-Hurkmans

Zeer goede service

En goede uitleg en kontakt

Blijf zo

schouten

Goed! onze trouwringen besteld bij jullie.

mooie ringen

beantwoorden van mail duurt soms lang. Had prijs opgaaf gevraagd voor nabestellen van een ring. Nooit gehad.......direct werd er een order aangemaakt. Beter lezen vlotter de mail beantwoorden zou... beantwoorden van mail duurt soms lang. Had prijs opgaaf gevraagd voor nabestellen van een ring. Nooit gehad.......direct werd er een order aangemaakt. Beter lezen vlotter de mail beantwoorden zou jullie nog beter maken.

A.

Wat een super Service! Joy heeft mij heel goed geholpen! Alles is naar wens en wij zijn super blij met de ringen!

Service

Esther van Ispelen