Ramona

Via de site de ringen besteld en 2 weken later goed ontvangen. Top gedaan! Het zijn hele mooie ringen. Wij goed op de hoogte gehouden. Zijn zeer tevreden, en bevelen trouwringenvoordeel.nl zeker aan.

Alles is zeer correct verlopen

Trouwringenvoordeel.nl

Zeer goed behandeld alles is goed gegaan zeer netjes alles over de post gekregen zou het iedereen aan raden

Alles netjes en goed geregeld

N.v.t

Fam. Nathalia

Bijzondere ervaring op diverse kantoor locaties.

Komen afspraken na en zijn zeer klantvriendelijk.

Sandy

Top service. De (vriendschaps)ringen (voor onze bruiloft ivm budget) die we besteld hadden vielen in het echt helaas erg tegen. Maar ze hebben dit ontzettend goed voor ons opgelost, wij zijn... Top service. De (vriendschaps)ringen (voor onze bruiloft ivm budget) die we besteld hadden vielen in het echt helaas erg tegen. Maar ze hebben dit ontzettend goed voor ons opgelost, wij zijn ongelooflijk tevreden met de nieuwe ringen en met de geweldige service.

Geweldige service en ontzettend klantvriendelijk

Brittijn

De site is duidelijk , genoeg keuzes, snelle levering , de ringen zijn in t echt mooier dan op de site zichtbaar en ze zitten perfect. Kortom ....geweldig!!!!

Je word via mail geweldig op de hoogte gehouden van het verloop van je aankoop. Dat werkt geruststellend.

Voor nu kan ik niks bedenken

David

Onze ervaring is super

Snelle service en de medewerker aan de telefoon heeft ons super geholpen

Een retour envelop voor als je een ringband hebt besteld voor de rest erg tevreden

U.Poppe-Ulsamer

We hebben samen met de vriendelijke dame een prachtige ring uitgezocht. De dames ring werd uitgebreid met 5 briljanten

Uitgebreid assortiment

BonusMalus

Positief. Persoonlijke behandeling en snelle afwikkeling, efficiënt.

Persoonlijke benadering. Snel, goedkoper dan de concurrentie.

Nvt

Angela

Heel betrokken en ondanks covudperiode zeer snelle levering.

Gelijk reactie terug van Michael op vragen via de mail. Er werd meegedacht over het tijdstip an levering, ondanks de onzekerheid door Covid.

Smit

Goede ervaring prima service. Grote keuze mogelijkheid in prachtige ringen.

service en kwaliteit