Cynthia

Mooie ringen voor een goeie prijs en mooie gravering

Tussentijds op de hoogte houden levertijd was nu 4 weken.

Roeland van Wijnwn

Zeer goed

Heldere communicatie

Layout van de mails kan netter gebruik een achtergrond / logo.

Michael en Marije

Onze ervaring met Trouwringenvoordeel is zeer positief. De kwaliteit is goed, en de service is super. Wij hadden een verkeerde maat besteld, en er werd meegedacht en meegewerkt om op tijd de juiste... Onze ervaring met Trouwringenvoordeel is zeer positief. De kwaliteit is goed, en de service is super. Wij hadden een verkeerde maat besteld, en er werd meegedacht en meegewerkt om op tijd de juiste maat te kunnen leveren.

Persoonlijke service

Tip: ga zo door

N van der Klei

Via hier hebben wij onze trouwringen besteld

- Snel mailcontact
- Snel mailcontact
- Meedenkend, Wij hadden onze ringen al uitgekozen maar wilden ze via hier bestellen. In eerste instantie wilden wij een afspraak maken maar er werd gelijk aangegeven dat we de ringen ook konden bestellen als proefexemplaar en dummy ringen om te passen zodat wij niet speciaal naar Assen hoefde te komen
- Het proefexemplaar dat wij kregen opgestuurd was mat, met het bedrijf gemaild of we ze ook in glas konden bestellen dit kon!
- Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling echt heel fijn!

Voor onze bestelling geen verbeterpunten

Mulder

Onlangs onze trouwringen besteld bij trouwringenvoirdeel.nl. Ondanks de Corona-crisis zeer vriendelijk en vlot geholpen. De ringen zien er top uit!

Groot aanbod, snelle levering. Ook de service met opsturen van dummies en pasringen werkt prima!

D de Graaf

Wij moesten met spoed nieuwe trouwringen zoeken. Ondanks dat ze niet konden beloven dat ze op tijd geleverd zouden worden, waren ze nog op tijd! Helemaal super! Bedankt voor de snelle top service... Wij moesten met spoed nieuwe trouwringen zoeken. Ondanks dat ze niet konden beloven dat ze op tijd geleverd zouden worden, waren ze nog op tijd! Helemaal super! Bedankt voor de snelle top service en mooie ringen. Helemaal tevreden !!

Duidelijke informatie en snel antwoord.

Geen.

Top service. Ring kleiner laten maken achteraf was ook geen probleem en zeer vlot geregeld.

goede service

Makkelijk contact en erg fijn geholpen!

Snel contact gelegd, kundig advies en betaalbaar

Verkooppunt Almelo (mogelijk ook andere locaties) wat lastig te vinden.

Justin Reuvekamp

Super mooie ringen en precies zoals staat afgebeeld.

Alles

Karien

Prachtige ringen en fijne communicatie

Alles is mogelijk qua materiaal, wil je goud ipv van zilver, alles kan.