Sam

Goede service!

Netjes snel per mail of whatsapp antwoord bij vragen word je goed duidelijk en eerlijk te woord gestaan. Wij hadden de ringenbos eerst laten komen. Waar ik twijfelde over mijn ringmaat ( kwam mijn... Netjes snel per mail of whatsapp antwoord bij vragen word je goed duidelijk en eerlijk te woord gestaan. Wij hadden de ringenbos eerst laten komen. Waar ik twijfelde over mijn ringmaat ( kwam mijn moeder met advies..) een trouwring is glad van binnen en glijd dus gemakkelijker.. hierna geluisterd en toch de maat besteld die in mijn ogen wat krapjes was. De ringen zijn binnen de genoemde 3 weken netjes geleverd de gravering is mooi en netjes. En de angst voor de te krappe ring is weg want hij gleed inderdaad gemakkelijk om mijn vinger. Als ik groter had gepakt was die afgevallen. Dus wel een tip om dummyringen te bestellen. Zodat je dit kunt voelen..

Nee

Ivo

Goede service en snelle levering

Concurrerende prijzen

Alisa Nijdam

Top. Snelle levering. Mooi product

Super handig, die ringen set voor de goeie maat en de dummy ringen, om te kijken hoe het er echt uit ziet

Geen verbeteren punten

S.Zwaan

Uitstekend

Goede communicatie

Zou het niet weten, gaat goed zo

Tom Roth

Betaalbare ringen met zeer goede service

Zeer goede service, goed bereikbaar. De maat van een van de ringen was niet goed en viel eigenlijk niet onder de maatgarantie; snel en superfijn opgelost zonder extra kosten. Daarnaast ruime keuze... Zeer goede service, goed bereikbaar. De maat van een van de ringen was niet goed en viel eigenlijk niet onder de maatgarantie; snel en superfijn opgelost zonder extra kosten. Daarnaast ruime keuze aan ringen voor betaalbare prijzen.

Nog iets meer hulp en instructies tijdens de afspraak over het ringen passen en bepalen welke maat goed is, was fijn geweest.

Leslie Nuyttens

Vlotte afhandeling en goede service

Scherpe prijzen en veel keuze

Neen

Geijsels Benny

Zeer goed, goede communicatie via mail

Alles mooi en netjes geleverd

Patricia Luyckx

Super

Origineel

Alex blijjenberg

Super service vriendelijk wordt super geholpen

Communicatie behulpzijn bij bestellen of bij oplossingen bij bestelde ringen

Hilde Anneessens

We zijn blij verrast met de vlugge, correcte levering van onze trouwringen!

de kans om dummies te bestellen en zo te kunnen kiezen.

alles tiptop