Jes Kaihatu

De intake kan beter. De betreffende persoon had duidelijk nog geen ervaring, waardoor ook een fout is ontstaan in de offerteverlening (8 karaat moest 18 karaat zijn.

het persoonlijke contact per telefoon, en dat men doet wat men beloofd.

zelf de offerte goed checken voordat die verstuurd wordt: adres klopte niet, en in 1e instantie klopte het produkt niet. (8 karaat ipv 18 karaat)

Beste Jes,
Beste Jes,
Dank voor je positieve review. We zijn een aantal nieuwe dames aan het inwerken, maar hier zit ook altijd nog een ervaren verkoopster bij. Helaas was er een foutje gemaakt in de offerte, maar gelukkig hebben we het foutje naar tevredenheid kunnen oplossen.
Ik wens jullie heel veel liefde en geluk met jullie ringen.
Michael
TrouwringenVoordeel.nl

Tamara en David

Super goede service en prachtige ringen ❤

Mooi geleverd

Dini Nagelhout Hofman

Goede ervaring prima prijzen, veel keus

Duidelijke foto's en uitleg, prijzen zijn aantrekkelijk

Nee prima zo

Ursula

De eerste afspraak was echt top,zijn in Den Bosch geweest en de mevrouw heeft ons echt goed geholpen.Maar bij het ophalen was het wel een stuk minder.Weet het is maar ophalen maar er zaten 2... De eerste afspraak was echt top,zijn in Den Bosch geweest en de mevrouw heeft ons echt goed geholpen.Maar bij het ophalen was het wel een stuk minder.Weet het is maar ophalen maar er zaten 2 scholieren.En serieus we stonden binnen 1 minuut buiten en het ergste van alles vond ik dat ze ons geen mooie huwelijksdag toewensten.
totaal niet geschikt dus.
We komen geen gebakje kopen van een paar euro.

De mevrouw die de verkoop deed was heel meedenkend

Geen scholieren in je winkel zetten die niet eens het besef hebben wat je komt kopen.

Beste Ursula,
Beste Ursula,
Fijn te horen dat jullie tevreden zijn en mooie trouwringen hebben uitgezocht. Helaas door de vele zieken in deze periode liep het iets anders dan je normaal van ons mag verwachten.
Voor sommige klanten was er een deadline. We hebben gezocht in oplossingen en gelukkig de trouwringen nog op tijd kunnen leveren. We hadden dit even moeten communiceren. Een leermomentje....
Gelukkig hebben we het goed kunnen oplossen met een leuk presentje.
Ik wens jullie dan ook heel veel liefde en geluk samen.
Michael - TrouwringenVoordeel.nl -

Nicole

Zeer tevreden! Super snelle en zorgvuldige service, vriendelijk in contact. Ringen zijn prachtig!

Professioneel, vriendelijk, zorgvuldig, behulpzaam, leveren kwaliteit.

N.V.T.

Hoi Nicole,
Dank voor je positieve review.
We wensen je heel veel liefde en geluk samen.
Jill -TrouwringenVoordeel.nl-

J de v

Super

Service

Marielle

Prima, heel persoonlijk, veel keus!

Persoonlijke benadering

Na betaling kreeg ik geen update over de order of verzending

Gaby Thoonsen

Goeie service

Goedkoop

Dave Collaris

Goed en vriendelijk

Goede prijs-kwaliteit

Geen idee

Karin

Goed 1 puntje als je een ring uit zoek voor dames waarom kan je maar tot bepaalde maat gaan ik heb maat 16,5 daar kan wel steentje in en in maat 17 niet beetje raar want wat zou dat uit moeten maken... Goed 1 puntje als je een ring uit zoek voor dames waarom kan je maar tot bepaalde maat gaan ik heb maat 16,5 daar kan wel steentje in en in maat 17 niet beetje raar want wat zou dat uit moeten maken welke maat wel en niet

Nvt

Als je een product klaar zet en opslaat zou het fijn zijn dat je ook zo blijft en niet opnieuw hoef te beginnen

Beste Karin,
Beste Karin,
Dank voor je positieve review.
Dit kan zeker wel. Ik denk dat je het niet goed hebt ingevuld. Gelukkig is alles goed gekomen. Ik wens jullie heel veel liefde en geluk met jullie droomringen.
Michael
Trouwringenvoordeel.nl