9.5/10
9.5/10

Marije

Tevreden. Mooie ringen, snel geleverd! Erg blij!

Ringen zijn zoals verwacht

Otten

Goede service en kwaliteit ringen super

Bij vragen stonden ze direct klaar en lossen alles snel op en goede service

Johnny

Set trouwringen besteld op deze site...
Alles perfect in orde!
Snel!
Goede communicatie!
Prijs/kwaliteit heel goed!
Voor iedere budget!
Top!!!!!!!

Goede service, snelle reactie!

Direct reactie op vragen

Ronald

Net geen 5 sterren. Reden hiervoor is dat bij het opmeten van de ringen naar onze mening te weinig advies was gegeven waardoor de ringen bij levering veel te groot waren.
Na contact met...

Communicatie met Michael verloopt zeer Vlot, goede prijs/kwaliteit verhouding.

De dames die verkopen zouden wat meer advies mogen geven bij extremere weeromstandigheden ivm vocht in de vingers door de warmte in ons geval.

Niels Rapmund

Na het contactformulier op de site ingevuld te hebben snel een reactie om een afspraak in te plannen.
Zijn in Rotterdam geweest om ringen uit te zoeken werden goed geholpen veel keus en...

Communicatie was prima werden goed op de hoogte gehouden na bestelproces en ook toen bleek dat ringen in 14karaats waren gemaakt ipv 9 zoals we besteld hadden een goede aanbieding gekregen om ze voor een kleine meerprijs toch over te nemen dus klantgericht bezig!

Hoofdkantoor zit in Venlo en maakt gebruik van kantoren in het weekend en je kan hier dus alleen maar terecht als er genoeg aanmeldingen zijn dit zou mss wel beter kunnen.

Ed

In december 2017 aanzoeksring gekocht en wij waren 200procent tevreden vandaar dat wij onze huwelijksringen ook hier besteld hebben.
Heren trouwring was iets te klein besteld, deze werd zonder...

Super goede service, en ze blijven gewoon vriendelijk.

Het zou fijn zijn als er een foto van het team op de site zou staan, maakt het wat persoonlijker.

Heel positief. Prachtige ringen, goede maat en goede service.

Carlijn

Heel blij dat ik hier onze ringen besteld heb. Precies wat er op de site staat en keurig op maat met inscriptie. Heel blij mee.

Lage prijzen en veel mogelijkheden. Voor ieder wat wils. De after sales is ook fijn en erg vriendelijk. Leuk om nog even een “persoonlijke” mail te krijgen.

2 weken niets horen over de ringen vond ik wel lang, heb op het punt gestaan om te vragen of alles op schema was. Dus een update tussendoor houdt het bruidspaar rustig. ;-)

Zeer goede keus aardige prijzen en snelle levering en contact.

een goede prijs voor hun producten

niets