Trouwringenvoordeel.nl

Trouwringenvoordeel.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Trouwringenvoordeel.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company417
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Trouwringenvoordeel.nl met 9.3/10. Gebaseerd op 417 ervaringen.

Hilde
Hilde

Communicatie tussen klant en bedrijf is als erg positief ervaren. Snel een reactie via de mail; ook goed telefonisch bereikbaar. Fijn dat er ook een afspraak gemaakt kan worden om de ringen te bekijken. Hierdoor zijn wij uiteindelijk bij hele andere ringen uitgekomen dan die we in eerste instantie op de website gezien hadden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hebben onze trouwringen hier uitgezocht en zijn erg tevreden over dit bedrijf. veel keuze maar er werd echt alle tijd genomen zodat we uiteindelijk de ultieme ring hebben kunnen kiezen. de website is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.

Laurie van der Meer
Laurie van der Meer
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ruim aanbod en vriendelijk personeel. de ringen waren prachtig en toen mocht ik ook nog een gratis bruidssieraad uitzoeken.

Khan
Khan

Soepele contact, snelle levering, klantvriendelijkheid

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Informatie op de website klopt precies qua maten en materiaal. het contact ging erg soepel en de ringen zijn op verzoek snel geleverd. het geweldige was dat het bedrijf de naam van mijn partner en mij met onze trouwdatum heeft gegraveerd aan de binnenkant van onze ringen. mijn partner en ik zijn er erg tevreden mee. dit bedrijf is zeker aan te raden. twijfels zijn niet nodig! ;o).

Zeer goed (9/10)

-Snelle en duidelijke communicatie per mail
-Goede service
-Heel erg fijn dat je de ringen eerst in het echt kan bekijken op 1 van de vestigingen. Daar werden wij ook zeer vriendelijk ontvangen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ontzettend veel keus aan mooie ringen voor een mooie prijs!.

Selco Bos
Selco Bos

Prima communicatie, snelle levering en goede service

Beste bruidspaar,
Bedankt voor jullie positieve beoordeling. Wij wensen jullie heel veel liefde en geluk met jullie droomringen.

Uitstekend!.

Onacceptabel (1/10)

neen

lees de mail van de klant volledig

Beste klant, ( anoniem )
Vervelend om te horen, dat jullie dit zo hebben ervaren. Als jullie onze andere reviews lezen zijn wij geen bedrijf die onvriendelijk en onduidelijk communiceert. Echter hebben jullie zonder zelf de maten op te meten en op de gok zilveren ringen besteld. Wij hebben jullie uit coulance zelfs nog zonder Extra Kosten nieuwe ringen met spoed geleverd. De ringen zijn met schrijfletters gegraveerd, zoals jullie zelf hebben aangegeven. Wij hebben jullie nog een email gestuurd om de gravering netjes na jullie wensen op te lossen. Wij vinden dan ook dat wij zeer coulant zijn geweest. Zoals jullie ook kunnen lezen op onze site geven wij 100% tevredenheidsgarantie. Wij wensen jullie natuurlijk heel veel liefde en geluk met jullie droomringen.

Score voor Trouwringenvoordeel.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Tot twee maal de gravering verkeerd, beide ringen verkeerde maat. heel onvriendelijke en onduidelijke comunicatie.

Hazekamp
Hazekamp

Nette levering

Beste bruidspaar,

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer snelle levering en precies zoals we het aangegeven hebben.

Familie Kuijper
Familie Kuijper
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg positief. mooie ringen mooie prijs.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Trouwringen besteld en waren op tijd klaar..
ze zijn echt heel mooi!.

Marlous
Marlous

De dummy's waren zomaar bij ons. Snelle service.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij zijn erg blij met onze ringen. en super om eerst dummy's te kunnen ontvangen.

Bedrijfsinformatie

Trouwringenvoordeel.nl is de voordeligste trouwringenspecialist van Nederland en België, prijzen die 35% tot zelfs 50% lager zijn dan bij de juwelier.

Alle trouwringen / verlovingsringen van Trouwringenvoordeel.nl worden geleverd met het officiële Waarborgkeurteken.

De goudlegering voldoet aan de strengste eisen en geeft aan dat er zoveel zuiver goud in de ringen verwerkt is als aangetoond. Dus je weet zeker dat het echt goud betreft.

Op alle trouwringen is levenslange garantie van toepassing
Adres
Postbus 2007