9.5/10

Jeroen van Buiten

We hebben de ringen online besteld op de informatieve en overzichtelijke website.
Snelle reactie van Michael gekregen, en binnen de verwachte levertijd.
We zijn erg tevreden met de...

Beste Willeke en Jeroen,
Bedankt voor jullie positieve review. Wij wensen jullie heel veel liefde en geluk met jullie droomringen!

Floor van der Voort

Je kunt makkelijk online je ringen bestellen. Je krijgt een aantal duidelijke mailtjes met de status en ze hebben een snelle levering.
Wij zijn erg blij met de ringen goed betaalbaar en ze...

Makkelijk, snel en betaalbaar

Duidelijke site,bij vragen een snel antwoord gekregen.

Goeie klantenservice,snelle levering,correct

Patricia

Heel fijne communicatie en meedenkend!

P.m. van Oorschot

Goeie service en we zijn heel goed ontvangen en snelle levering
we hebben hele mooie ringen voor een gunstige prijs

service en communicatie, al mijn vragen warden goed en snel beantwoord

Beste P.m.
Bedankt voor jullie positieve review. Wij vinden het fijn dat jullie een positieve ervaring hebben gehad.
Wij wensen jullie heel veel liefde en geluk met jullie droomringen!

Richard

Een top service vriendelijke medewerkers en snelle reactie een aanrader voor vrienden en family ze verdienen een cijfer 10

snelle feedback

geen verbeter punten

Beste Richard,
Bedankt voor je positieve review. Je compliment vinden we fijn om te horen.
Wij wensen jullie heel veel liefde en geluk toe met jullie droomringen!

Nathalie

Afspraak gemaakt, helemaal vanuit Tilburg naar Rotterdam gereden speciaal voor deze ringen, zijn ze er niet! Erg slecht!!! Vervolgens aan de telefoon nog alles behalve klantvriendelijk. Hier durf...

Afspraken na komen en wat vriendelijker mag best.

Beste Nathalie,

Vervelend om te horen, wij hebben gemaild dat onze zilveren ringen alleen online te bestellen zijn.
Wij bevestigen ook al onze afspraken, met de tijd en de datum. Wij werken alleen op afspraken.
Desalniettemin vinden wij het zeer vervelend dat jullie voor een dichte deur stonden.
Daarnaast hebben wij uit coulance jullie nog een waardebon gegeven, om alsnog de ringen online te bestellen.
Wij vinden dan ook dat wij zeer coulant en klantvriendelijk zijn geweest.
Klantvriendelijkheid is één van onze kernwaarden, wat je ook kunt terug lezen bij alle andere reviews hebben wij dit hoog in het vaandel staan.
Ik wens jullie samen veel liefde en geluk toe.

Lia

We zijn zeer fijn ontvangen, en leuk geholpen door twee dames in Eindhoven. Ik kan iedereen aanraden om ringen te kopen bij trouwringenvoordeel.nl. Onze ervaring is zeer goed.

Evelien reyns

Heel goede service ook als ons ringen terug gestuurd moesten worden doordat ze te groot waren was dit geen probleem en hebben wij nu de perfecte ringen.

Wij hebben trouwribgen besteld.

Goede prijzen, de ringenbos is echt ideaal, en de afwerking (graveerwerk) is erg mooi

Zodra de ringenvis retour is gezonden en ontvangen door jullie, wellicht een idee om een mailtje te sturen aan de klant zodat deze dit weet. Ik moest er nu 2 keer achteraan bellen.

Beste,
Bedankt voor jullie positieve review. Wij waarderen jullie feedback en we zullen bekijken hoe we onszelf op dit punt kunnen verbeteren.
Wij wensen jullie heel veel liefde en geluk met jullie droomringen!