Ashton

Heel aangenaam

Betrouwbaar
Professionele uitleg

Wat voor ons wel leuk had geweest was bij de levering van de ringen bij ons thuis te kunnen betalen. Dit kon echter niet en vormde voor ons wel een obstakel.

A . Jansen

Zeer tevreden vlotte levering mooi assortiment en goede prijzen

Vlotte levering en contacten

Marjon

Onze trouwringen hier besteld. Doordat we (door omstandigheden) vrij laat waren met ringen bestellen eerst via de mail contact gehad wat ze voor ons konden betekenen.

We kregen positief...

We kregen positief bericht terug en onze ringen waren voor onze trouwdag binnen. Super fijn!

Met het graveren was iets misgegaan, hierover contact gehad. Eerst trouwen en daarna opsturen, super fijn. Na onze trouwdag de ringen weer opgestuurd en een week later hadden we ze mooi gegraveerd weer terug!

Snelle communicatie, oplossingsgericht

Informatie plaatsten over het graveren van de carbonringen.

Andrea van der Weij Bethlehem

Echt wauw! De ringen passen ondanks de pasringen perfect. En eerlijk? Voor trouwringen zijn hun de goedkoopste. What you see is what you get. Echt mooie trouwringen, de service super! Duidelijk... Echt wauw! De ringen passen ondanks de pasringen perfect. En eerlijk? Voor trouwringen zijn hun de goedkoopste. What you see is what you get. Echt mooie trouwringen, de service super! Duidelijk allemaal. Super bedankt!

Klantvriendelijk, mooie ringen, goede kwaliteit!

Nvt

Ramona

Via de site de ringen besteld en 2 weken later goed ontvangen. Top gedaan! Het zijn hele mooie ringen. Wij goed op de hoogte gehouden. Zijn zeer tevreden, en bevelen trouwringenvoordeel.nl zeker aan.

Alles is zeer correct verlopen

Trouwringenvoordeel.nl

Zeer goed behandeld alles is goed gegaan zeer netjes alles over de post gekregen zou het iedereen aan raden

Alles netjes en goed geregeld

N.v.t

Fam. Nathalia

Bijzondere ervaring op diverse kantoor locaties.

Komen afspraken na en zijn zeer klantvriendelijk.

Sandy

Top service. De (vriendschaps)ringen (voor onze bruiloft ivm budget) die we besteld hadden vielen in het echt helaas erg tegen. Maar ze hebben dit ontzettend goed voor ons opgelost, wij zijn... Top service. De (vriendschaps)ringen (voor onze bruiloft ivm budget) die we besteld hadden vielen in het echt helaas erg tegen. Maar ze hebben dit ontzettend goed voor ons opgelost, wij zijn ongelooflijk tevreden met de nieuwe ringen en met de geweldige service.

Geweldige service en ontzettend klantvriendelijk

Brittijn

De site is duidelijk , genoeg keuzes, snelle levering , de ringen zijn in t echt mooier dan op de site zichtbaar en ze zitten perfect. Kortom ....geweldig!!!!

Je word via mail geweldig op de hoogte gehouden van het verloop van je aankoop. Dat werkt geruststellend.

Voor nu kan ik niks bedenken

David

Onze ervaring is super

Snelle service en de medewerker aan de telefoon heeft ons super geholpen

Een retour envelop voor als je een ringband hebt besteld voor de rest erg tevreden