9.5/10
9.5/10

Goed, eerlijk en professioneel advies gekregen, voor een goede prijs en kwaliteit. Echt geholpen naar onze smaak. Fijn persoonlijk contact.

Fijn persoonlijk contact, kijkend naar de behoefte van de klant.

Informatie op de website, verder wisten we niet wat ons te wachten stond toen we uiteindelijk bij het bedrijf aanklopten.

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Bedankt voor jullie positieve review. Fijn te horen dat jullie goed zijn geholpen. Wij wensen jullie dan ook een hele fijne huwelijksdag toe en heel veel liefde en geluk samen.
-Team TrouwringenVoordeel.nl

Uitstekend! Snelle levering van prachtige ringen met gravure. Heel erg blij mee!

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Fijn te horen! Wij wensen jullie heel veel liefde en geluk samen.
-Team TrouwringenVoordeel.nl

Ramona

Hallo allemaal,

De ringen zijn in een mooi doosje geleverd. Zien er erg mooi uit. Netjes mail gehad dat ze wat later kwamen.

Al met al, wij zijn SUPER tevreden!!!

Service is erg goed

Hele mooie ringen ben er superblij mee, mailcontact gehad en gelijk reactie, vriendelijke mensen. Top! Zeker aan te raden!

Goede producten met een prima service.

Communicatie per mail uitstekend en vlot.

Wesley

Door extreem lange file was de tijd van afspraak onmogelijk te halen, na een belletje werdt er zonder probleem gelijk geregeld dat we ook gewoon later nog op locatie terrecht konden.

Er wordt goed mee gedacht.
Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel.
Goed advies en bijbehorende uitleg.
Duidelijke en makkelijke communicatie.
Mooie producten

Tom

Zeer tevreden over jullie bedrijf, zeer vriendelijk, behulpzaam, prijs/kwaliteit is dik in orde

Vriendelijkheid en behulpzaamheid zijn tiptop

Geen uitmuntend werk geleverd
Mss is laten weten wanneer ze af zijn. Want nu hadden we betaald en toen was het enkele weken moeten wachten tot ze er waren. Kleine tusdentijdse update is mss wel tof

We zijn heel tevreden met Jullie wij raad iedereen om hier je ringen tekopen want Trouwringenvoordeel is gewoon goed

leon

Eerst op internet gekeken toen afspraak gemaakt ringen uitgezocht en gepast. ringen besteld en geleverd volgens afspraak, de ringen zijn prachtig. zeer vriendelijk personeel en prima service...

Zeer vriendelijk geholpen en niet lang op onze ringen hoeven wachten. Super service!