9.5/10

Ronald

Net geen 5 sterren. Reden hiervoor is dat bij het opmeten van de ringen naar onze mening te weinig advies was gegeven waardoor de ringen bij levering veel te groot waren.
Na contact met...

Communicatie met Michael verloopt zeer Vlot, goede prijs/kwaliteit verhouding.

De dames die verkopen zouden wat meer advies mogen geven bij extremere weeromstandigheden ivm vocht in de vingers door de warmte in ons geval.

Niels Rapmund

Na het contactformulier op de site ingevuld te hebben snel een reactie om een afspraak in te plannen.
Zijn in Rotterdam geweest om ringen uit te zoeken werden goed geholpen veel keus en...

Communicatie was prima werden goed op de hoogte gehouden na bestelproces en ook toen bleek dat ringen in 14karaats waren gemaakt ipv 9 zoals we besteld hadden een goede aanbieding gekregen om ze voor een kleine meerprijs toch over te nemen dus klantgericht bezig!

Hoofdkantoor zit in Venlo en maakt gebruik van kantoren in het weekend en je kan hier dus alleen maar terecht als er genoeg aanmeldingen zijn dit zou mss wel beter kunnen.

Ed

In december 2017 aanzoeksring gekocht en wij waren 200procent tevreden vandaar dat wij onze huwelijksringen ook hier besteld hebben.
Heren trouwring was iets te klein besteld, deze werd zonder...

Super goede service, en ze blijven gewoon vriendelijk.

Het zou fijn zijn als er een foto van het team op de site zou staan, maakt het wat persoonlijker.

Heel positief. Prachtige ringen, goede maat en goede service.

Carlijn

Heel blij dat ik hier onze ringen besteld heb. Precies wat er op de site staat en keurig op maat met inscriptie. Heel blij mee.

Lage prijzen en veel mogelijkheden. Voor ieder wat wils. De after sales is ook fijn en erg vriendelijk. Leuk om nog even een “persoonlijke” mail te krijgen.

2 weken niets horen over de ringen vond ik wel lang, heb op het punt gestaan om te vragen of alles op schema was. Dus een update tussendoor houdt het bruidspaar rustig. ;-)

Zeer goede keus aardige prijzen en snelle levering en contact.

een goede prijs voor hun producten

niets

Maria

Wij hebben hier onze trouw ringen gekocht, goede ontvangst alle ringen rustig kunnen bekijken en uiteindelijk geslaagd met een hele mooie set trouwringen! Super bedrijf!

Lidy

Een goede service en snel geleverd in 1 woord top!

Heel tevreden, mooie ringen en goede service

Als je meer steentjes wilt passen ze dit aan

Janneke Schreurs-Bongaerts

De ringen nog geen 3 maanden in bezit. Ze zitten al vol krassen. Deze zijn ook donker Verkleurt.
Als ik dit aangeef bij het bedrijf zeggen ze dat dit normaal is.
De ring ziet eruit...

Het WAREN mooie ringen...

Geen ringen verwisselen, zodat ieder de goede ringen thuis krijgt.
Goede kwaliteit leveren.
Niet zeggen dat het normaal is dat ringen na nog geen 3 maanden er zo uit horen te zien.

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Beste Janneke,
Vervelend te horen. Deze zilveren ringen komen van een Oostenrijkse fabrikant die hoogwaardige trouwringen/vriendschapsringen levert.
We hebben jullie aangeboden de zilveren ringen terug te sturen, om de ringen in het echt te beoordelen.
Op een foto kunnen we dit moeilijk zien. Vandaar dat wij jullie deze optie ook hebben aangeboden. Echter willen jullie de zilveren ringen niet terugsturen. Wij streven ook altijd na 100% klanttevredenheid. Wat jullie ook terug kunnen lezen in de rest van onze reviews.
Daarnaast hebben we jullie het volgende ook medegedeeld, dat soms kan gebeuren!

Mijn zilveren ringen zijn verkleurd, is het wel echt zilver?
Verkleuren en zwarte of grijze aanslag op zilver kan worden veroorzaakt door een externe
chemische reactie van het zilver met een zwavel of een chloor houdende stof. Dit verkleuren
heeft geen relatie met de kwaliteit van de samenstelling van het zilver dat is gebruikt bij de
vervaardiging van sieraden die zijn gekeurd door Waarborg Holland. (bevat voor 92,5% puur
zilver 925dz / 1e gehalte).
In de meeste gevallen gaat deze verkleuring vrij geleidelijk en kan deze verwijderd worden
met een zilverpoetsdoek.

Gezien wij geen reactie meer hebben vernomen, neem ik aan dat het gelukt is met een zilverpoetsdoek.
Wij wensen jullie nog heel veel liefde en geluk.