9.5/10

Heel tevreden, mooie ringen en goede service

Als je meer steentjes wilt passen ze dit aan

Janneke Schreurs-Bongaerts

De ringen nog geen 3 maanden in bezit. Ze zitten al vol krassen. Deze zijn ook donker Verkleurt.
Als ik dit aangeef bij het bedrijf zeggen ze dat dit normaal is.
De ring ziet eruit...

Het WAREN mooie ringen...

Geen ringen verwisselen, zodat ieder de goede ringen thuis krijgt.
Goede kwaliteit leveren.
Niet zeggen dat het normaal is dat ringen na nog geen 3 maanden er zo uit horen te zien.

Beste Janneke,
Vervelend te horen. Deze zilveren ringen komen van een Oostenrijkse fabrikant die hoogwaardige trouwringen/vriendschapsringen levert.
We hebben jullie aangeboden de zilveren ringen terug te sturen, om de ringen in het echt te beoordelen.
Op een foto kunnen we dit moeilijk zien. Vandaar dat wij jullie deze optie ook hebben aangeboden. Echter willen jullie de zilveren ringen niet terugsturen. Wij streven ook altijd na 100% klanttevredenheid. Wat jullie ook terug kunnen lezen in de rest van onze reviews.
Daarnaast hebben we jullie het volgende ook medegedeeld, dat soms kan gebeuren!

Mijn zilveren ringen zijn verkleurd, is het wel echt zilver?
Verkleuren en zwarte of grijze aanslag op zilver kan worden veroorzaakt door een externe
chemische reactie van het zilver met een zwavel of een chloor houdende stof. Dit verkleuren
heeft geen relatie met de kwaliteit van de samenstelling van het zilver dat is gebruikt bij de
vervaardiging van sieraden die zijn gekeurd door Waarborg Holland. (bevat voor 92,5% puur
zilver 925dz / 1e gehalte).
In de meeste gevallen gaat deze verkleuring vrij geleidelijk en kan deze verwijderd worden
met een zilverpoetsdoek.

Gezien wij geen reactie meer hebben vernomen, neem ik aan dat het gelukt is met een zilverpoetsdoek.
Wij wensen jullie nog heel veel liefde en geluk.

R, Claus

Goede afhandeling als je zoals wij een verkeerde maat ring hebt besteld. Je wordt van alles op de hoogte gehouden en alles goed en correct geregeld.

Goede afhandeling en men reageert heel vlug

Beste Ron,
Fijn te horen. Ik wens jullie heel veel liefde en geluk samen en geniet van jullie prachtige trouwringen!

Kim

Ik heb goede ervaringen met het bedrijf.
Snelle communicatie, en je wordt klant vriendelijk behandeld.

Je hebt genoeg tijd om de ringen te bekijken, om te doen.

Koop

Heel erg vriendelijk en geduldig... alles naar wens binnen gekregen! Echt een aanrader.

Mvg Patricia Koop

Barry en Claudia

Het was een lange rit vanuit belgie maar zekeren vast de moeite waard !!!

heel fijne ontvangst heel geduldig er werd niets opgedrongen lekkere koffie aangename gezelschap zeker een aanrader als je het hier niet vind vind je het nergens onze ringen zijn nog mooier dan we in ons gedachten hadden we zijn er supper blij mee

Van Driessche Wim

Zeer goede service! Snel antwoord op alle vragen gekregen, zowel via mail als aan de telefoon. Dikke duim omhoog!!!

Goede en snelle hulp bij vragen.

Neen.

Nathalie

Goed geholpen en veel keuze! We zijn erg blij met onze ringen!

Persoonlijke service

De locatie binnen het kantoor is niet zo duidelijk aangegeven. Gelukkig werden wij snel aangesproken door een medewerker dus hoefden we niet lang te wachten.

Miro Kraus

Prima service, kwaliteit, precies en Top!

Patrick van hoogstraten

Zeer tevreden!. Een dikke pluim!

Goede info tijdens het bestelproces.
Uitstekende website.

Weet ik zo niet.

Beste Patrick
Bedankt voor jullie positieve review. Leuk om te horen dat jullie zeer tevreden zijn met onze service!
Wij wensen jullie heel veel liefde en geluk met jullie droomringen!
-TrouwringenVoordeel