Mvr callebaut

Mix van gevoelens.

Mix van gevoelens.

Allereerst wil ik melden dat we tevreden zijn met de ringen die we uiteindelijk ik handen kregen. Ze werden netjes verpakt, en waren exact wat er op voorhand werd getoond. Niets op aan te merken. De werknemers waren allemaal heel vriendelijk en behulpzaam.

Naast al deze zaken waren mijn partner en ik enorm teleurgesteld in de manier van werken tijdens onze eerste afspraak. Voorafgaand aan die afspraak gaven we per mail onze wensen (kleur, welk type goud, …) en de prijsklasse door waarin we zochten. Eenmaal op de afspraak kregen we een heleboel ringen te zien waaruit wij alles mochten kiezen wat wij mooi vonden. Achteraf bleek dat alle ringen die we kozen, bijna 3x boven ons bedrag lag wat we op voorhand opgaven. Dit zorgde ervoor dat we alle ringen die we kozen aan de kant konden schuiven om opnieuw te kiezen tussen de ringen die we wel konden betalen. Dit gaf een heel slecht gevoel aangezien je eerst je zinnen zet op totaal andere ringen.
Ik vraag mij dus af waarom wij een bedrag moesten doorgeven als hier totaal niet naar wordt gekeken. Dat is voor mij een beetje hetzelfde als een trouwkleed gaan kiezen met een bedrag van 2000 euro en dan jurken van 8000 te zien te krijgen. Niet oké dus!

Hopelijk is dit een wijze raad voor alle volgende klanten om dit wel mee op te nemen in de afspraak en zo geen teleurgestelde ervaringen meer te creëren.

Proffesionele omgang op vlak van het presenteren van de ringen bij afhaling

Rekening houden met het budget
Niet elke vestiging is goed vindbaar. Bij de eerste afspraak stond er nog niets van reclame buiten waardoor we niet wisten in welk gebouw we moesten zijn.

Beste Cassy,
Beste Cassy,
Dank voor je positieve review en opbouwende kritiek. Toch even een reactie van onze kant. We hadden jullie verschillende opties gegeven om dezelfde ringen goedkoper te leveren. Maar met de wensen die jullie hadden kwamen we er helaas qua prijs niet uit. Gelukkig hebben jullie prachtige ringen gevonden. Ik wens jullie dan ook heel veel liefde en geluk samen.
-Team TrouwringenVoordeel.nl-

J.

Super bedrijf!

Service is uitstekend!

Alles is super!

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Bedankt voor jullie positieve beoordeling. Wij wensen jullie heel veel liefde en geluk met jullie droomringen!

Marina Meul

Super

Super service

Dennis

Snelle verzending, prachtige ring

Snelle levering, goede communicatie over status en uitstekende kwaliteit

Reactie op een vraag over retour en kleinere maat ring kan wellicht vlotter.

M. Pol

Top ervaring

Super service, flexibel, aardig, behulpzaam en meedenkend. Goeie, duidelijke en snelle communicatie.

Nee geen verbeter punten

Patricia & Noël

Ruime keus

Locatie in limburg

Lasoe

Snel geleverd

Kwaliteit al na 1 maand helemaal vol krassen terwijl het titanium is

Beste Monique,
Is een kras te voorkomen? Het antwoord is: „nee”!
Beste Monique,
Is een kras te voorkomen? Het antwoord is: „nee”!
Ondanks dat jullie zo voorzichtig mogelijk zijn met jullie trouwringen, zijn beschadigingen niet te voorkomen. Je draagt je trouwring dagelijks en daardoor krijgt het dan ook vaak zwaar te verduren. De krassen op de ring heeft namelijk niets met de kwaliteit te maken en ook op titanium ringen zullen krassen komen. Daarom zal de ene klant meer krassen op de ring krijgen dan een andere klant.
Hoe verschrikkelijk zonde het ook is, maar op het moment dat je elkaar het Ja-woord geeft zullen de eerste krasjes al snel zichtbaar zijn. Dit hoort ook bij een ring.
Je zult merken dat bij de normale huis, tuin, en keukengebruik, dat je vaak in contact komt met metalen of andere harde voorwerpen. Bijvoorbeeld de pannen in de keuken, de deurklink of een bos sleutels. Dit zijn allemaal harde materialen die ervoor zorgen dat het oppervlak zal krassen.
Gelukkig kun je de ring weer helemaal op nieuw laten matteren of polijsten, dan zien de ringen er weer als nieuw uit.
Ik wens jullie heel veel liefde en geluk samen.
Team - TrouwringenVoordeel.nl -

Van Tessel

Onze ringen zijn precies wat we besteld hebben! Super blij met de ringen. De ringen waren er eerder dan verwacht.

Snelle handeling

Wellicht een betere overzicht met de status? Bijvoorbeeld dat de ringen onderweg zijn of bij de graveerder zijn.

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Bedankt voor jullie positieve beoordeling en jullie feedback, wij zullen dit dan ook zeker intern bespreken om onze dienstverlening verder te optimaliseren. Wij wensen jullie heel veel liefde en... Bedankt voor jullie positieve beoordeling en jullie feedback, wij zullen dit dan ook zeker intern bespreken om onze dienstverlening verder te optimaliseren. Wij wensen jullie heel veel liefde en geluk met jullie droomringen!

Luc & Linda

Zeer duidelijke web site