Wolthek

Mooie ringen online uitgezocht en de dummy's snel kunnen bekijken en maten opnemen. Na de bestelling de ringen na 5 weken al kunnen halen. Vriendelijk geholpen en snelle afhandeling

Duidelijke foto's en voldoende informatie

Geen gewoon zo door gaan

Chris

Trouwringnadeel.nl is een betere naam

Goede collectie

Een aanbieding wordt zomaar ingetrokken als het ze uitkomt

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Beste Chris, vervelend dat jullie het niet goed hebben begrepen en teleurgesteld zijn.
Wij zullen ook nooit een aanbieding intrekken. We komen graag nog een keer met jullie in contact om het goed uit te leggen. Helaas waren jullie telefonisch niet bereikbaar. De prijzen op onze site houden wij ook aan. Ik wens jullie heel veel liefde en geluk samen.
Michael
Trouwringenvoordeel.nl

JT

Mooie ringen

Goede kwaliteit ringen voor een aantrekkelijke prijs

Meer mogelijkheden qua dagen om een afspraak te maken. Dit kon alleen op zondag

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Bedankt voor jullie positieve review en fijn dat jullie tevreden zijn met jullie trouwringen.
Helaas werken wij op een aantal locaties alleen in het weekend ( zaterdag/zondag ). Hierdoor kunnen we juist de prijzen laag houden voor onze klanten. Ik wens jullie heel veel liefde en geluk.
Team Trouwringenvoordeel.nl

Ryan

Top levering. Snel, duidelijk en mooie ringen gekregen!

Duidelijkheid en snelheid

N.v.t

Ryan,
Dank voor je positieve review. Ik wens jullie heel veel liefde en geluk samen.
Team
Trouwringenvoordeel.nl

Chris

Super

Goede service.

E. Mastebroek-van Soest

Zeer goede ervaring.

Snelle reactie/afspraak en levering. Wanneer je belt word je netjes te woord gestaan.

Smilde

Service

Sonja

Denken met je mee, en houden rekening met je budget

Dat je een fysieke afspraak kan maken om ringen te passen

Duidelijker aangeven op de site dat de prijs per ring is.

Hoi Sonja,
Hoi Sonja,
Alle prijzen van onze ringen zijn per paar. Dank voor je positieve review. Vervelend dat je dit niet goed op onze website kon vinden. We zullen kijken hoe we dit nog duidelijker kunnen maken.
Wij wensen jullie veel liefde en geluk samen.
Groeten,
Team Trouwringenvoordeel.

De Jong

Prima en vlot geleverd

Goed zo

Nvt

Rebecca

Altijd vriendelijk te woord gestaan. Was wat mis gegaan met de inscriptie, maar ook dit werd super snel en goed opgepakt.

Klantvriendelijk, goed bereikbaar

n.v.t.

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Dank voor de positieve review.
Wij wensen jullie heel veel liefde en geluk samen.
Team Trouwringenvoordeel