Rene en Erna

De ringen zijn echt heel mooi, de serbice helemaal top goede info. Tingem besteld doormiddl can de pasringen. Alleen wij hebben gekozen voor sierletters voor het graveren dat vind ik een behoorlijke... De ringen zijn echt heel mooi, de serbice helemaal top goede info. Tingem besteld doormiddl can de pasringen. Alleen wij hebben gekozen voor sierletters voor het graveren dat vind ik een behoorlijke tegenvaller het is zo klein dat je het niet kan lezen( ja met een vergroot glas" als ik dat had geweten dan hadden we voor gewone letters gekozen dus dat vind ik een behoorlijk minpunt en een grote teleurstelling, daar hadden we echt ietsje meer van verwacht in ieder geval iets leesbaars dus dat vinden we echt heel erg jammer.

Goede communicatie, duidelijke info, nette medewerkers

Duidelijk aangeven dat de gravuren in sierletters echt heeeel erg klein zijn, te klein om te lezen.

De vries

Zeer netjes en zorgvuldig bezorgd, zij er enorm blij mee

Netjes duidelijkheid

Niks

SImone

Super ervaring, absoluut een aanrader

Duidelijke website, eenvoudig te bestellen, diverse betaalmogelijkheden, snelle levering en super product

Ik heb geen verbeterpunten

Patrick Thomas

Goed bedrijf vriendelijke medewerkers en meedenkend

Zie hier boven

Zou ik nu niet weten

kevin gorissen

Positief en goed geregeld

duidelijk

Maaten zijn alleen een klein beetje af maar omdat ze graveerd zijn kunnen we niks

Wolthek

Mooie ringen online uitgezocht en de dummy's snel kunnen bekijken en maten opnemen. Na de bestelling de ringen na 5 weken al kunnen halen. Vriendelijk geholpen en snelle afhandeling

Duidelijke foto's en voldoende informatie

Geen gewoon zo door gaan

Chris

Trouwringnadeel.nl is een betere naam

Goede collectie

Een aanbieding wordt zomaar ingetrokken als het ze uitkomt

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Beste Chris, vervelend dat jullie het niet goed hebben begrepen en teleurgesteld zijn.
Wij zullen ook nooit een aanbieding intrekken. We komen graag nog een keer met jullie in contact om het goed uit te leggen. Helaas waren jullie telefonisch niet bereikbaar. De prijzen op onze site houden wij ook aan. Ik wens jullie heel veel liefde en geluk samen.
Michael
Trouwringenvoordeel.nl

JT

Mooie ringen

Goede kwaliteit ringen voor een aantrekkelijke prijs

Meer mogelijkheden qua dagen om een afspraak te maken. Dit kon alleen op zondag

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Bedankt voor jullie positieve review en fijn dat jullie tevreden zijn met jullie trouwringen.
Helaas werken wij op een aantal locaties alleen in het weekend ( zaterdag/zondag ). Hierdoor kunnen we juist de prijzen laag houden voor onze klanten. Ik wens jullie heel veel liefde en geluk.
Team Trouwringenvoordeel.nl

Ryan

Top levering. Snel, duidelijk en mooie ringen gekregen!

Duidelijkheid en snelheid

N.v.t

Ryan,
Dank voor je positieve review. Ik wens jullie heel veel liefde en geluk samen.
Team
Trouwringenvoordeel.nl