Witholt

Heel slecht

Ringen ziener mooi uit

De maat aanduiding op de website kloppen alleen van geen kant. Communicatie erg slecht mail werd niet op gereageerd ringen kunnen we weg gooien alternatief was 60,- korting op 2 nieuwe

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Beste mevrouw Witholt,
Beste mevrouw Witholt,
Vervelend dat dit jullie de verkeerde maat hebben besteld, zonder dat jullie je maat wisten. In onze voorwaarden staat dan ook dat de ringmaatgarantie alleen geldt als je bij ons eerst een ringenbos hebt besteld of op één van onze locatie bent langs geweest voor de juiste maat. We hebben jullie uit coulance de helft van de prijs van de ring aangeboden. We willen dit netjes oplossen. We horen graag of jullie van ons aanbod gebruik willen maken.
Groeten,

Peters

Super goede ervaringen

Alles lekker duidelijk

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Dank voor je positieve berichtje.
Wij wensen jullie heel veel liefde en geluk samen.
Michael
Trouwringenvoordeel.nl

Danielle

Veel keus en vriendelijk geholpen. Jammer was alleen dat de ring die onze voorkeur had juist niet meegenomen was terwijl dat telefonisch werd toegezegd

Heel veel keus en goed onderverdeeld

Neem zeker mee wat de klant op de website heeft gezien

Mariska

Wij hebben onze trouwringen binnen en zijn erg tevreden! We hadden eerst de ringenbos laten bezorgen zodat we goed de maten konden opmeten. De service is goed. Als je vragen hebt beantwoorden ze die... Wij hebben onze trouwringen binnen en zijn erg tevreden! We hadden eerst de ringenbos laten bezorgen zodat we goed de maten konden opmeten. De service is goed. Als je vragen hebt beantwoorden ze die snel. Al met al erg tevreden!

Goede service. Mooie prijs/kwaliteit verhouding

Miranda

Wat een geweldige communicatie! We hadden het snel nodig, alles op tijd geregeld en goed contact via WhatsApp, email en telefonisch! Zeer dankbaar🥰

Communicatie

Grrn

Jetten Ritzen

Zeer vriendelijk, behulpzaam en nemen de tijd om ringen met je uit te zoeken

Mooie ringen, komen afspraken na

N.v.t

Haan

Mooie, zeer overzichtelijke website! Er is veel keus en het duurde dan ook even voor wij onze keuze hadden gemaakt. Uiteindelijk toch gelukt en hadden we de ringen snel binnen. Ontzettend goede... Mooie, zeer overzichtelijke website! Er is veel keus en het duurde dan ook even voor wij onze keuze hadden gemaakt. Uiteindelijk toch gelukt en hadden we de ringen snel binnen. Ontzettend goede kwaliteit en snelle levering. Erg tevreden.

Overzichtelijk, veel keus en betaalbaar

Ingrid & Kees

Snelle levering klantvriendelijk

Gekregen wat wij hebben besteld

X

Nvt