Ellie en ronnie

Zeer goed geholpen

Goede service

Weet ik niet

J Jansen

Mooie ringen en fijne service.

Service, levertijd, producten

Maria

Slecht is geen ster waart

Geen ster waard

Geen ster waard

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

π”π©ππšπ­πž: 𝐝𝐞 𝐀π₯𝐚𝐧𝐭 𝐑𝐞𝐞𝐟𝐭 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐜𝐭 𝐨𝐩𝐠𝐞𝐧𝐨𝐦𝐞𝐧 𝐞𝐧 𝐰𝐒𝐣 π‘πžπ›π›πžπ§ 𝐬𝐚𝐦𝐞𝐧 𝐦𝐞𝐭 𝐝𝐞 𝐀π₯𝐚𝐧𝐭 𝐞𝐞𝐧 𝐨𝐩π₯𝐨𝐬𝐬𝐒𝐧𝐠 𝐠𝐞𝐯𝐨𝐧𝐝𝐞𝐧.
Beste Maria,...
Beste Maria,
Vervelend te horen dat jullie niet tevreden zijn. We proberen altijd alles op te lossen. We hebben jullie aangeboden om even de maat goed op te meten. Helaas kunnen wij er niets aan doen als de maat ergens anders onjuist is opgemeten. Als je contact met ons opneemt dan kunnen we even kijken naar oplossing, zoals eerder aangegeven.

Leeuw

Erg slecht

Goedkopen ringen

Te veel om op te noemen ben nog nooit zo onbeschoft behandeld

Beste Linda,
Beste Linda,
We hebben je netjes te woord willen staan, zoals wij bij alle klanten doen. Helaas vinden wij het niet gepast dat er zo tegen onze collega wordt geschreeuwd. Terwijl je uit al onze andere reacties van klanten kunt lezen dat wij altijd onze klanten hoog in het vaandel hebben staan.
Desondanks wens ik jullie wel heel veel liefde en geluk toe.
Trouwringenvoordeel.nl

Sharon

Wanneer je besteld snel geleverd. Wachten nu helaas al langer dan een maand op de terugbetaling van onze borg. Meerdere malen contact gehad steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Erg jammer,... Wanneer je besteld snel geleverd. Wachten nu helaas al langer dan een maand op de terugbetaling van onze borg. Meerdere malen contact gehad steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Erg jammer, dit maakt onze ervaring een stuk minder!

Bestel niks met borg

Beste Sharon,
Beste Sharon,
Fijn dat jullie tevreden zijn met jullie prachtige ringen en vervelend dat de borg iets later is teruggestort ivm de vakantieperiode. Excuses voor dit ongemak. Gelukkig is het allemaal netjes opgelost. Ik wens jullie dan ook heel liefde en geluk!
Trouwringenvoordeel.nl

Monique

Hele goede service, wij wilden graag een persoonlijke afspraak i.p.v. op internet te bestellen en zijn ringen gaan passen op hun locatie in Eindhoven waar we ook de ringen weer opgehaald hebben.... Hele goede service, wij wilden graag een persoonlijke afspraak i.p.v. op internet te bestellen en zijn ringen gaan passen op hun locatie in Eindhoven waar we ook de ringen weer opgehaald hebben. Zeer professioneel, zeer vriendelijk en denken echt met je mee. Heel blij met onze ringen, topbedrijf.

Goede adviezen gegeven over de mogelijkheden

Ga zo door !

Beste Monique,
Dank voor je positieve reactie en fijn dat jullie zo tevreden zijn.
Ik wens jullie heel veel liefde en geluk samen.

Ruud en Marijke Maas

Snel een afspraak kunnen mΓ‘ken, in Den Bosch, en daar vriendelijk onthaald met koffie. De ringen die wij op de site hadden aangegeven waren als dummy aanwezig en nog veel meer modellen.... Snel een afspraak kunnen mΓ‘ken, in Den Bosch, en daar vriendelijk onthaald met koffie. De ringen die wij op de site hadden aangegeven waren als dummy aanwezig en nog veel meer modellen. Vakkundig uitleg en opmeet begeleiding. Na bestelling vandaag de ringen in Utrecht opgehaald. Ook hier weer vriendelijk ontvangen. Een aanrader als je naar ringen op zoek ben.

Prijs kwaliteit van de ringen.

Nvt

Alma

Gewoon super

De ringen waren om gedraaid mn man had steentje ik niet maar werd per direkt opgelost en binnen paar dagen hadden we de goeie ringen in huis

Nvt

Wikart Stephanie

Jill & Michael waren echt toppie maar eindelijk ik heb toch niet goede maat van de trouwring of mijn man 😩😩😩

Communicative

Tijd levering
Goed levering met de goede artikel

Caers-Mastin

Snel en correcte levering

Grote keuze en elke prijsklasse