Pieter

Top

Perfecte service en snelheid

Nvt

Dennis

Geweldige service, flexibel en extreem klantgericht

Online en Fysiek, persoonlijke aandacht en ze doen echt alles om je als klant te helpen.

Karin

Vriendelijk geholpen, zeker via mail en telefoon.

Duidelijk

Monique ( Krens) Albers

Bestelling geplaatst, binnen 2 weken geleverd.
En de ringen zijn in het echt nog mooier dan op de foto.
Wij zijn heel erg tevreden, bedankt trouwringenvoordeel.

Alles is vlot verlopen.
Vanaf het bestellen van de ringenbos, tot aan de trouwringen toe.

Geen verbeterpunten, ga zo door.

Marlene

De ringen zijn netjes optijd geleverd, alleen jammer van de gravering.

Prachtige ringen voor ieder budget,

Schrijf aub op de site dat de gravering op de stalen ringen minder duidelijk is.

Bas

Goede ringen en een goede prijs, ringen besteld met een spoedlevering, op de dag af precies na drie weken bezorgd. Helaas kwam 1 van de ringen niet overeen met de order. Gelijk een mail gestuurd... Goede ringen en een goede prijs, ringen besteld met een spoedlevering, op de dag af precies na drie weken bezorgd. Helaas kwam 1 van de ringen niet overeen met de order. Gelijk een mail gestuurd hierover en tevens telefonisch contact gehad. De communicatie hierover heeft langer geduurd dan gehoopt en we werden te weinig op de hoogte gehouden van het verloop. We konden voor onze bruiloft nog wel de ring krijgen, maar dan zonder gravering. Hierin hebben wij aangegeven dat we dan liever wachten tot na de bruiloft, zodat we in 1x de goede ring hadden. Al met al had de snelheid en de communicatie beter gekund, maar we zijn wel tevreden over de geboden oplossingen.

Prijs en kwaliteit

Communicatie kan beter.

Beste Bas,
Beste Bas,
Door de vakantieperiode heeft dit helaas iets vertraging opgelopen en de communicatie was inderdaad even iets minder. Gelukkig zijn al onze medewerkers weer terug van vakantie en zullen wij er weer alles aan doen om uitmuntende service te verlenen. Wel fijn dat we het voor jullie als nog keurig konden oplossen.
Ik wens jullie dan ook heel veel liefde en geluk samen.
Groeten,
Trouwringenvoordeel.nl

Melanie

Zeer tevreden.

Alles staat goed vermeld, goed contact gehad met het bedrijf nadat ik een foutje had gemaakt. Dit hebben ze super opgelost.

Fijn te horen.
Ik wens jullie veel liefde en geluk met jullie droomringen.
Trouwringenvoordeel

Prive

Zeker een aanrader

Snelle levering en zeer correct

Sandra

De levering van onze ringen zou 3 weken duren. Mail gestuurd na week 4 ja ze zouden die donderdag verzonden worden. Nu een week later nog niets binnen. Geld weg en geen ringen.

Niet leveren van ringen

Afspraken na komen

Beste Sandra,
Beste Sandra,
Door de vakantieperiode heeft het helaas iets langer geduurd dan je normaal van ons mag verwachten. Onze excuses voor de vertraging. Wel fijn dat je jullie droomringen hebben ontvangen.
Ik wens jullie heel veel liefde en geluk samen.
Groeten
Trouwringenvoordeel.nl

Maas

Super. Had zelf een foutje gemaakt, dat prima is opgelost!

Product naar verwachting. Service zeer goed.

Neem