Langen, Renato

Me vriendin en ik willen deze winkel aanraden. We zochten vriendschapsringen en de mooiste waren bij hun te koop. Na vele lastige vragen van mijn kant werd ik wel altijd netjes geholpen. En nu de... Me vriendin en ik willen deze winkel aanraden. We zochten vriendschapsringen en de mooiste waren bij hun te koop. Na vele lastige vragen van mijn kant werd ik wel altijd netjes geholpen. En nu de ringen binnen zijn lijken we een echt gekoppelde koppel🀣. Dus bedankt en misschien tot de datum dat we misschien gaan trouwen. Krijgen we dan cakeπŸ˜‹.

Goed en duidelijk bestel menu

Mss leuk als je dummy ring in de maat kan bestellen zodat men hun eigen maat meteen kunnen meten.

Sercu

In 2019 onze ringen gekocht. Top service!

Duidelijke afspraken, ook de te bezoeken locatie was goed om er te komen. Onze ringen gekocht in 2019 en nog steeds mooi en krasvrij!!!

Niet

Chris

Zijn erg prettig geholpen, was helaas me ring verloren na 2 maanden maar kreeg een mooie korting op de 2e ring.

Service

Nee was goed

Truus Brand

Trouwringen voordeel

Persoonlijke aandacht

Frank Winters

Goed, vriendelijk en kundig geholpen

ruim assortiment, meerdere prijsklasses

n.v.t.

Roelofsenhissinkria@gmail.com

Super gemeende belangstelling

Aandacht liefdevol

Zo doorgaan zo lief

Kim

Zeer handig om te bestellen, 1 ring was niet juist maar na een mailtje is dit zeer snel en correct rechtgezet.

Service

Niet echt iets speciaals....

Anja en kees

Veel

Niet

Marco Lucchesi

Vakkundig, betrokken en fantastische service en informatie!

Communicatie en service

Mogelijkheden zelf een afspraak online in te plannen

Van Anrooij

Als je wil gaan bestellen zijn ze heel vriendelijk en snel. Daarna duurt het erg lang. Vervolgens worden de ringen verstuurd en kwijtgeraakt. Geen enkele reactie meer vanuit hun. Over 2 weken js... Als je wil gaan bestellen zijn ze heel vriendelijk en snel. Daarna duurt het erg lang. Vervolgens worden de ringen verstuurd en kwijtgeraakt. Geen enkele reactie meer vanuit hun. Over 2 weken js onze bruiloft maar nog geen ringen te bekennen.
Ik zou hier nooit meer bestellen. Wij zijn fysiek langs geweest om te bestellen.

Vriendelijk tot dat je heb besteld

Reageren... oplossingen zoeken.

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

π”π©ππšπ­πž: 𝐝𝐞 𝐀π₯𝐚𝐧𝐭 𝐑𝐚𝐝 𝐝𝐞 𝐫𝐒𝐧𝐠𝐞𝐧 𝐭𝐨𝐜𝐑 𝐨𝐧𝐭𝐯𝐚𝐧𝐠𝐞𝐧. π–πšπ«πžπ§ 𝐳𝐞 𝐯𝐞𝐫𝐠𝐞𝐭𝐞𝐧 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐭𝐞 𝐠𝐞𝐯𝐞𝐧.:(
Beste,
Volgens mij klopt je verhaal niet...
Beste,
Volgens mij klopt je verhaal niet helemaal hoe het werkelijk is gegaan. Jullie hebben ringen besteld en deze zijn ook aangetekend verstuurd. Postnl heeft bevestigd dat jullie het pakketje hebben ontvangen, maar er is niet door jullie getekend voor ontvangst. Wij hebben gelijk contact opgenomen om een nieuwe set op te sturen, maar dat hoefde niet???En ze wouden het geld terug. Al heel vreemd. De vraag is... hebben jullie nu gratis trouwringen???? Wel een heel bijzonder verhaal!