Info over verloop reservering
Reserveringsgemak
Snelheid reservering

Wij boeken regelmatig onze vliegtickets via triptime. Meneer Ibis is erg vriendelijk, vraagt goed naar onze wensen en reserveert/boekt de tickets gauw. Top service!

Meneer Ibis staat altijd klaar om onze vragen te beantwoorden. Zowel op kantoor, telefonisch of per whatsapp.

Hg Smit

Goede snelle service

Ja gelijk mijn email bevestiging en goede service

Ik kwam er op internet niet helemaal uit. Dus gebeld en in overleg samen toch de booking kunnen maken, en heb zelf alles af kunnen ronden.
Prima geholpen. Fijn die Menselijke Hulp..

Vriendelijk

Ik boek eigenlijk al mijn vakanties zelf/ apart, zoals losse vliegtickets, appartement etc. nu maak ik sinds 2/3 jaar gebruik van Triptime en kan niet anders zeggen dan dat het altijd voordelig is...

Karin Blanken

Goede ervaring, duidelijke informatie

Niet echt opvallend goede punten, ook geen enorm slechte

Duidelijk en geen verborgen kosten. Duidelijke communicatie via de mail en telefonisch gehad.

duidelijk, transparant en klantvriendelijk

Goede ervaring, erg blij

Erg handig!

geraldine hoots

Helemaal blij met Triptime! vandaag in stress opgebeld naar de klantenservice, ik was de tweede naam van mijn dochter vergeten te vermelden. Super geholpen door de klantenservice, ze stond mij...

vriendelijk, geruststellend, informatief, net.

O. Yilmaz

Heel slecht. Probeer eens helpen maar doen ze niet. Geen sterren verdiend.

Reactie Triptime Vliegtickets:

Uit onze gegevens blijkt dat u op onze website een boeking heeft geplaatst en bij het veld voornaam enkel uw initiaal heeft ingevuld.U heeft telefonisch contact met ons opgenomen omdat u hinder heeft ondervonden tijdens het inchecken.

Bij het invoeren van de namen van de passagier wordt op onze reserveringspagina in het rood nadrukkelijk aangegeven dat u de namen van de passagier dient in te vullen ‘zoals vermeld in reisdocument’.
Dit betekent dat de namen uitgeschreven dienen te worden zoals dit vermeld staat in het reisdocument.
Dit wordt nadrukkelijk vermeld op de website om te voorkomen dat de passagier hinder zal ondervinden gedurende de reis.
Desalniettemin heeft u tijdens het plaatsen van de boeking niet de naam vermeld zoals dit ook in uw reisdocument staat vermeld.
Indien de gegevens zoals vermeld in het reisdocument niet overeenkomt met de gegevens zoals bekend bij de luchtvaartmaatschappij, dan is het check-in personeel genoodzaakt om u volgens het APIS* regelgeving tot de vlucht te weigeren.

*De luchtvaartmaatschappijen zijn verplicht ‘AdvancePassenger Information’ (APIS) te verzamelen en aan te leveren aan grensautoriteiten van bepaalde bestemmingen.
Hieronder valt identiteitsinformatie zoals vermeld in het reisdocument en basis vluchtinformatie, deze informatie dient strikt overeen te komen zoals vermeld in het reisdocument.
Wetgeving dwingt luchtvaartmaatschappijen het APIS proces en de kwaliteit van deze informatie correct aan te leveren.
Passagiers mogen niet mee aan boord indien de gegevens niet juist zijn aangeleverd.
Derhalve kan dit voor luchtvaartmaatschappijen leiden tot hoge boetes of zelfs het intrekken van licenties om op een buitenstation te opereren, indien zij niet in staat zijn te voldoen aan de APIS regelgeving.