2096 beoordelingen

Snelheid reservering

2096 Reviews

Nur

Snel, overzichtelijk, eerlijk.

Handig overzicht, aanbod voor meerdere keuzes mbt dagen, snel, goedkoop, transparant: bedrag dat je te zien krijgt is het bedrag dat je daadwerkelijk betaalt

David de Vries

Super👍👍👍

Krijgt meteen bericht na boeking👍👍👍

Werkt snel en correct 1

Reis naar Turkije, heen en terug met verschillende maatschappijen, uitstekend verlopen.

Duidelijk, zonder franje, simpel maar effectief

Sam Gokce

Was perfect

Vliegtuiggoed op tijd

Zwaar kut.
Mobiel contact proberen te krijgen vanuit buitenland.
Meer dan 30 min gewacht toen maar opgehangen.
Helaas geen contact gehad.
Het kost eebn fortuin om vanuit...

Reactie Triptime Vliegtickets:

Wij hebben onze telefoonlogs van de afgelopen 3 maanden gecontroleerd. Hieruit kunnen wij niet opmaken dat wij een inkomend oproep hebben ontvangen waarbij een beller "meer dan 30 minuten" heeft moeten wachten zoals u het aangeeft. Langste wachttijd bedraagt in enkele gevallen ca. 10 minuten. Dit heeft zich voorgedaan in het hoogseizoen in de maanden juli en augustus. Naar aanlieiding hiervan kunnen wij concluderendat u een ander nummer heeft gebeld.

Er kunnen maximaal 5 personen tegelijk geboekt worden. We hadden er 7, hierdoor is de extra bagage voor de terugweg verkeerd gegaan voor 2 personen, 40 kg ipv 20kg. Was ingevuld als de eertse 5,...

Duidelijk, simpel en makkelijk

Dit was mijn eerste booking bij Triptime. Ales liep perfect. Een goede service.

Een sterk punt vond ik de service om, gelijk met de vliegtickets, de visum voor Turkije te kunnen bestellen.