Reserveringsgemak
Info over verloop reservering
8.5/10

1935 Reviews

Ayla

Snel en voordelig geboekt ben zeer tevreden

M

Hele vriendelijke medewerkers echt teevreden.

Sar

Goede informatie

Ummahan

Heel goeie service! Ik heb geen slechte ervaringen met Triptime. Altijd top!

Alles is duidelijk vermeld.

Ik heb in Februari een vakantie geboekt bij jullie voor 24 Mei. Donderdag 24 Mei gingen ik en mijn man naar Schiphol voor een heerlijke vakantie. Eenmaal bij Schiphol aangekomen kregen wij te horen...

Alleen maar slechte punten hele slechte service

Reactie Triptime Vliegtickets:

Bij het invoeren van de namen van de passagier wordt op onze reserveringspagina in het rood nadrukkelijk aangegeven dat u de namen van de passagier dient in te vullen ‘zoals vermeld in reisdocument’.
Dit betekent dat de namen uitgeschreven dienen te worden zoals dit vermeld staat in het reisdocument.
Dit wordt nadrukkelijk vermeld op de website om te voorkomen dat de passagier hinder zal ondervinden gedurende de reis.
Desalniettemin heeft u tijdens het plaatsen van de boeking niet de naam vermeld zoals dit ook in uw reisdocument staat vermeld.
Indien de gegevens zoals vermeld in het reisdocument niet overeenkomt met de gegevens zoals bekend bij de luchtvaartmaatschappij, dan is het check-in personeel genoodzaakt om u volgens het APIS* regelgeving tot de vlucht te weigeren.

*De luchtvaartmaatschappijen zijn verplicht ‘AdvancePassenger Information’ (APIS) te verzamelen en aan te leveren aan grensautoriteiten van bepaalde bestemmingen.
Hieronder valt identiteitsinformatie zoals vermeld in het reisdocument en basis vluchtinformatie, deze informatie dient strikt overeen te komen zoals vermeld in het reisdocument.
Wetgeving dwingt luchtvaartmaatschappijen het APIS proces en de kwaliteit van deze informatie correct aan te leveren.
Passagiers mogen niet mee aan boord indien de gegevens niet juist zijn aangeleverd.
Derhalve kan dit voor luchtvaartmaatschappijen leiden tot hoge boetes of zelfs het intrekken van licenties om op een buitenstation te opereren, indien zij niet in staat zijn te voldoen aan de APIS regelgeving.

Voor wat betreft uw opmerking dat u op de luchthaven in Turkije een boardingpass heeft gekregen waar uw voorletters vermeld stonden het volgende. Op het moment dat u de boeking plaatst worden de namen doorgegeven aan de luchtvaartmaatschappij. Naamswijzigingen welke naderhand worden doorgevoerd worden als vluchtnotitie bij de betreffende boeking vermeld. Ondanks dat u een boardingpass heeft gekregen waar de voorletters op stonden vermeld, stond in het systeem van de luchtvaartmaatschappij uw naam wel correct vermeld.Als dit niet het geval was, had u niet kunnen inchecken zoals dit het geval was gedurende uw heenvlucht.

S.Yahsi / Optimum Safety veiligheidsopleidingen

Ik boek veel via jullie, deze keer ging het faliekant verkeerd. Ik had een E-ticket ontvangen maar de boeking was niet zichtbaar aan de balie op Schiphol. Er ontstond een driehoek van telefoneren...

De eerdere keren wel, deze keer viel het tegen. Wat ik wel sterk vind is dat er gezegd is dat ik wel mee ging en dat zij zouden uitzoeken waar het fout is gegaan.

Zo als altijd goed

eenvoudig alle vluchten en prijzen op een rij

C.Knijnsberg

Prima ervaring, ik heb al weer voor het najaar geboekt

booking voorloopt prima

Een goede service, als is duidelijk.