Info over verloop reservering
Reserveringsgemak
Snelheid reservering

Hasselt

Omdat mijn vrouw geopereerd was en een grote wond had, werd ik door de kliniek geadviseerd om te vragen voor een rolstoel. Ik heb de medische verklaring geüpload en mijn vrouw kreeg een...

Service

Chantilly vd Pol

Fijne overzichtelijke website zodat je gelijk weet waar je aan toe bent

Prijzen zijn duidelijk, je weet waarvoor je betaald. Als je hulp nodig hebt kun je bellen met de klantenservice en die staan je altijd klantvriendelijk te woord. Ik boek vaak bij triptime

D.Servis

Ik belde de klantenservice op omdat mijn moeder een rolstoelservice nodig had op de luchthavens. Prima geholpen door de medewerker.

Klantvriendelijk

Al jaren kopen we onze tickets via Triptime! Tot nu toe altijd goed ervaren!

Prijs

A. Yilmaz-Kaplan

Ticket opnieuw moeten aanschaffen omdat de naam niet goed was ingevuld. Ipv hele namen de voorletter gebruikt en dan kon volgens de medewerker bij het inchecken gewoon gewijzigd worden. We werden...

Reactie Triptime Vliegtickets:

Bij het invoeren van de namen van de passagier wordt op onze reserveringspagina in het rood nadrukkelijk aangegeven dat u de namen van de passagier dient in te vullen ‘zoals vermeld in reisdocument’.
Dit betekent dat de namen uitgeschreven dienen te worden zoals dit vermeld staat in het reisdocument.
Dit wordt nadrukkelijk vermeld op de website om te voorkomen dat de passagier hinder zal ondervinden gedurende de reis.
Desalniettemin heeft u tijdens het plaatsen van de boeking niet de naam vermeld zoals dit ook in uw reisdocument staat vermeld.
Indien de gegevens zoals vermeld in het reisdocument niet overeenkomt met de gegevens zoals bekend bij de luchtvaartmaatschappij, dan is het check-in personeel genoodzaakt om u volgens het APIS* regelgeving tot de vlucht te weigeren.

*De luchtvaartmaatschappijen zijn verplicht ‘AdvancePassenger Information’ (APIS) te verzamelen en aan te leveren aan grensautoriteiten van bepaalde bestemmingen.
Hieronder valt identiteitsinformatie zoals vermeld in het reisdocument en basis vluchtinformatie, deze informatie dient strikt overeen te komen zoals vermeld in het reisdocument.
Wetgeving dwingt luchtvaartmaatschappijen het APIS proces en de kwaliteit van deze informatie correct aan te leveren.
Passagiers mogen niet mee aan boord indien de gegevens niet juist zijn aangeleverd.
Derhalve kan dit voor luchtvaartmaatschappijen leiden tot hoge boetes of zelfs het intrekken van licenties om op een buitenstation te opereren, indien zij niet in staat zijn te voldoen aan de APIS regelgeving.

Voor wat betreft uw opmerking dat de checkin medewerker heeft aangegeven dat het wel gewijzigd kon worden het volgende. Een naamswijziging is conform de regels van de luchtvaartmaatschappij niet mogelijk.Graag verwijzen u hiervoor naar de officiele website van de luchtvaartmaatschappij (https://www.sunexpress.com/en/terms-conditions-sunexpress).Onder het kopje "Name changes" kunt lezen dat een naamswijziging niet is toegestaan.

Sara

Klantenservice doet super werk. Luistert goed naar uw verhaal en is goed behulpzaam.

Service

Prima geregeld, snel je tickets

Snel je ticket

Slecht klantenservices. Geen respect. Helaas. -0-

Reactie Triptime Vliegtickets:

U heeft bij ons een boeking geplaatst voor een vlucht van Nederland naar Turkije met een overstap in Turkije.
Twee maanden na het plaatsen van de boeking heeft u telefonisch contact met ons opgenomen met het verzoek om de vlucht te wijzigen. Wij hebben u telefonisch geinformeerd over de wijzigingskosten. U heeft aangegeven akkoord te gaan met de genoemde wijzigingskosten. Hierna hebben wij de vluchten gewijzigd en u een aangepaste bevestiging met een betalingslink verzonden. Vervolgens heeft u contact met ons opgenomen met de mededeling dat u de vluchten niet meer wenst te wijzigen. Hierop hebben wij u aangegeven dat de vluchten al zijn gewijzigd en dit niet met terugwerkende kracht gewijzigd kon worden. U was het hier helaas niet mee eens waarna het gesprek is beëindigd.

Wij vinden het vervelend dat u van mening bent dat de klantenservice u niet naar wens heeft geholpen. Wij hebben ons uiterst ingespannen om de situatie zo duidelijk mogelijk uit te leggen.