Info over verloop reservering
Reserveringsgemak
Snelheid reservering

Soner

Makkelijk tickets zoekbaar en overzichtelijk site

Overzichtelijk niet ingewikkeld site. Laat ook andere opties van vliegen zien

Denise

Na 10 minuten ben ik perfect geholpen met mijn vragen over de laagste prijsgarantie. Zeker een aanrader. Top service!!!

Snelle klantenservice

Kelderman

Ooit toevallig op jullie site terecht gekomen.Ik kijk niet eens meer op andere sites.Goede prijzen, overzichtelijke vluchtweergave, correcte hulp bij vragen en problemen.

Geen (lange) wachttijden als je belt.

Stefanie

Ik had een rolstoelservice aangevraagd voor mijn oma. Heen en terugvlucht met een overstap, alles was goed geregeld. Zeker een aanrader, van mij krijgen jullie een dikke 10!

Top service

M. Demirel

Tevreden

Reactie Triptime Vliegtickets:

Als titel van uw review heeft u aangegeven dat u TEVREDEN bent. Als eindoordeel heeft u een negatieve beoordeling aangevinkt. Wij gaan er vanuit dat de negatieve beoordeling op een misverstand berust. Indien u een klacht heeft, kunt u ons mailen op klantenservice@triptime.nl

Paul

Ik wou mijn datum wijzigen, belde de klantenservice op. Binnen enkele minuten hebben ze mij perfect geholpen.

Snelle afhandeling

M. ISIK

Dat is de tweede keer dat ik met jullie geregeld. Toen had ik ook zelfde probleem maar hadden ze goed geregeld.
Wegens mijn vader overleden moesten we met mijn dochter en mijn...

SCHANDALIG

Reactie Triptime Vliegtickets:

Bij het invoeren van de namen van de passagier wordt op onze reserveringspagina in het rood nadrukkelijk aangegeven dat u de namen van de passagier dient in te vullen ‘zoals vermeld in reisdocument’.
Dit betekent dat de namen uitgeschreven dienen te worden zoals dit vermeld staat in het reisdocument.
Dit wordt nadrukkelijk vermeld op de website om te voorkomen dat de passagier hinder zal ondervinden gedurende de reis.
Desalniettemin heeft u tijdens het plaatsen van de boeking niet de naam vermeld zoals dit ook in uw reisdocument staat vermeld.
Indien de gegevens zoals vermeld in het reisdocument niet overeenkomt met de gegevens zoals bekend bij de luchtvaartmaatschappij, dan is het check-in personeel genoodzaakt om u volgens het APIS* regelgeving tot de vlucht te weigeren.

*De luchtvaartmaatschappijen zijn verplicht ‘AdvancePassenger Information’ (APIS) te verzamelen en aan te leveren aan grensautoriteiten van bepaalde bestemmingen.
Hieronder valt identiteitsinformatie zoals vermeld in het reisdocument en basis vluchtinformatie, deze informatie dient strikt overeen te komen zoals vermeld in het reisdocument.
Wetgeving dwingt luchtvaartmaatschappijen het APIS proces en de kwaliteit van deze informatie correct aan te leveren.
Passagiers mogen niet mee aan boord indien de gegevens niet juist zijn aangeleverd.
Derhalve kan dit voor luchtvaartmaatschappijen leiden tot hoge boetes of zelfs het intrekken van licenties om op een buitenstation te opereren, indien zij niet in staat zijn te voldoen aan de APIS regelgeving.

Voor wat betreft uw opmerking dat wij u niet hebben geholpen het volgende.
U heeft telefonisch contact opgenomen met ons.
Wij hebben de situatie uitvoerig aan u toegelicht en aangegevn dat wij niet de mogelijkheid hebben om uw naam te wijzigen, derhalve dat wij u inzake uw verzoek niet konden helpen. Indien wij u konden helpen, dan zouden wij dat zeker gedaan hebben.

Wij adviseren u om in het vervolg uw namen in te vullen zoals vermeld in uw reisdocument.

Gerard

Altijd super tevreden.Ik weet niet waar ik moet beginnen. Van a tot z perfect!

Goede klantenservice

Vervoort opleiding en training

Zeer succes volle reisdagen gehad. Goed verzorgd vertrektijden en aankomst prima.
Zeer aan te bevelen bij vrienden

Vlotte afwerking