Kevin

Duidelijke communicatie en goede service. Hadden een stalen gasleiding geraakt (was ook niet te missen) en ondanks het lastig was om iemand te vinden die het überhaupt kon maken hebben ze het toch... Duidelijke communicatie en goede service. Hadden een stalen gasleiding geraakt (was ook niet te missen) en ondanks het lastig was om iemand te vinden die het überhaupt kon maken hebben ze het toch mooi opgelost en hebben de kosten voor het materiaal gesplit. Wij zijn er blij mee, zeker aan te te raden.

Joost van Zuijlen

Vriendelijke medewerkers, net werkgeleverd. Wat wel beter kon was dat er nog een deel gedaan moest worden waarvan bij mij niet helder was wanneer dat zou gebeuren. Bleek de volgende dag te zijn.... Vriendelijke medewerkers, net werkgeleverd. Wat wel beter kon was dat er nog een deel gedaan moest worden waarvan bij mij niet helder was wanneer dat zou gebeuren. Bleek de volgende dag te zijn. Maar dat is een klein dingetje.

I. de Man

Prettig,heldere communicatie, vlot, net werk geleverd.

Reactie Triple A Verwarming:

Bedankt voor uw review, wij wensen u veel plezier met uw vloerverwarming.

MVR Bennekom

Zeer goed, reageren zeer snel en de aanleg was ook zeer snel.

Reactie Triple A Verwarming:

Fijn dat alles zo goed verlopen is en dat alles vlot is behandeld.

Roeleveld

Prima en netjes gewerkt

L. Schotanus

Goede ervaring met Triple A Verwarming. Bereid om mijn vragen vooraf te beantwoorden; duidelijke communicatie en heldere afspraken. Iets meer 'nazorg' had ik fijn gevonden, wat betreft hoe je... Goede ervaring met Triple A Verwarming. Bereid om mijn vragen vooraf te beantwoorden; duidelijke communicatie en heldere afspraken. Iets meer 'nazorg' had ik fijn gevonden, wat betreft hoe je vloerverwarming gebruikt, vooral de eerste periode nadat het gelegd is.

Design & Finish

Triple A is de partij voor jouw vloer verwarming, snel en zorgvuldig

Ron Brinkkemper

Triple A onderscheid zich met zijn klantgerichtheid, service en scherpe prijsstelling. De medewerkers gaan niet voor een 6, maar voor een 10!

Niek Franken

Leuk en goed op elkaar ingestemd team! Erg tevreden. Echte vakmannen.

Contact met kantoor vooraf ook uitstekend!

Ali TAK/ Areko installatie bv

Snel reactie bij aanvraag offerte, snel en netjs op tijd werkzaamheden uitgevoerd