Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Prettig adviesgesprek bij ons thuis. Altijd bereid wijzigingen aan te brengen. Alternatieven indien voorkeursaccommodaties niet beschikbaar waren vonden we niet altijd oké. Iets te veel gestuurd op... Prettig adviesgesprek bij ons thuis. Altijd bereid wijzigingen aan te brengen. Alternatieven indien voorkeursaccommodaties niet beschikbaar waren vonden we niet altijd oké. Iets te veel gestuurd op vliegen met Cathay: niet echt alternatieven aangeboden. Wel altijd mogelijk om over reisvoorstel/accommodaties te praten.

Wij waren heel tevreden met TravelEssence.
De informatie die we kregen was geweldig, er ontbrak niks aan.
Wij waren heel tevreden met TravelEssence.
De informatie die we kregen was geweldig, er ontbrak niks aan.
Ook de info en hulp die we tijdens onze reis kregen over een weg die afgesloten was en we toen de route moesten aanpassen en daardoor ook de accomodaties.
De algemene mail die we kregen na de aardbeving in Christchurch. Erg attent.

Fantastische reis kunnen maken.

Henk Urlings

Een perfect georganiseerde reis met rustmomenten en afwisselend fijne excursies!!!

Bernard Voolstra & Simone Peetoom

Travel Essence is voor ons vooral Cecile die haarfijn onze voorkeuren heeft aangevoeld en een perfecte reis voor ons heeft samengesteld. Dank daarvoor!!!

Antoine Erkemeij

Prima ervaring, reis was top geregeld.

Al eerder via email aan Milou Wolsing doorgegeven.

Fam. Bronsveld

Wij hebben genoten van een prachtige reis in Nieuw Zeeland in het najaar. Dit was een prima tijd om te reizen. Op korte termijn heeft TravelEssence een hele mooie reis voor ons geregeld. Mooie... Wij hebben genoten van een prachtige reis in Nieuw Zeeland in het najaar. Dit was een prima tijd om te reizen. Op korte termijn heeft TravelEssence een hele mooie reis voor ons geregeld. Mooie afwisselende accomodaties in een prachtige omgeving. De reistijd tussen de verschillende accomodaties was voldoende op elkaar afgestemd om ook de omgeving te verkennen.