Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Henk en Saskia Oosterwijk

Wij hebben een unieke reiservaring gehad.Alles was fantastisch geregeld.
De informatie welke wij kregen tijdens onze reis over calamiteiten hebben wij als zeer positief ervaren.
Tijdens...
Wij hebben een unieke reiservaring gehad.Alles was fantastisch geregeld.
Tijdens onze reis hebben wij verschillende Travel Essence reisgenoten gesproken en echt iedereeen was zeer positief over jullie reisorganisatie, dit was erg leuk om te horen.
Mochten wijj ooit weer in de gelegenheid komen om weer een soortgelijke reis te gaan maken, dan komen wij zeker bij jullie terug .

Ruben

Fantastische reis door Nieuw Zeeland gehad met hele mooie accomodaties. Alles was goed geregeld en het is een unieke ervaring geworden.

Joep Creij van

Van 25 februari t/m 2 april hebben wij door Nieuw Zeeland gereisd. Een reis voor ons georganiseerd door Travel Essence. Dit is ons prima bevallen. Goede opzet. Eerst een middag voorlichting bij... Van 25 februari t/m 2 april hebben wij door Nieuw Zeeland gereisd. Een reis voor ons georganiseerd door Travel Essence. Dit is ons prima bevallen. Goede opzet. Eerst een middag voorlichting bij Travel Essence over het land waar de reis naar toe gaat, vervolgens bezoek aan huis voor de invulling van de individuele wensen. Vervolgens een goede uitvoering van de besproken wensen. Vooral de persoonlijke benadering spreekt ons erg aan.

Ger Janssen

Dankzij TravelEssence prima onderkomens gekregen die ik zelf nooit gevonden zou hebben

Paul en Ien Daemen

Super. Goed voorgesprek met opname van persoonlijke wensen. Goede mix van activiteiten, alleen was het tijdstip al laat in het jaar. Enigste maartje, de helicoptervlucht. Ik denk dat we ons hier... Super. Goed voorgesprek met opname van persoonlijke wensen. Goede mix van activiteiten, alleen was het tijdstip al laat in het jaar. Enigste maartje, de helicoptervlucht. Ik denk dat we ons hier teveel van hadden voorgesteld. Opgepropt met 7 personen in een heli. De wandeling daar op aansluitend langs de rivier en bos was onvergetelijk mooi. Vlucht met Cathay Pacific premium economy was uitstekend. Meer dan voldoende beenruimte en hele goede service.

Gino en Catherine

We hebben de reis kunnen maken die we verwacht, gehoopt en gedroomd hadden!
We hebben de reis kunnen maken die we verwacht, gehoopt en gedroomd hadden!
Direct een goed gevoel vanaf ons eerste contact met Judi dat gebleven is doorheen het hele boekingsproces met de rest van het team. Grote variatie in accommodatie met steeds een aparte touch die bij blijft. Value for money! Een aparte mail met specifieke feedback werd reeds eerder overgemaakt. Thanks voor de onvergetelijke ervaring.

Top ervaring, waanzinnige reis met prachtige locaties en bijzondere activiteiten! Ik zou het aan iedereen aanraden.

Renske (& Boy) Wiese

Een reis om nooit te vergeten! We hebben de kans gekregen om 6 weken 'Down Under' (1,5 week Sydney + Melbourne en 4,5 week NZ) door te brengen. Op relatief korte termijn is het Bart & team gelukt om... Een reis om nooit te vergeten! We hebben de kans gekregen om 6 weken 'Down Under' (1,5 week Sydney + Melbourne en 4,5 week NZ) door te brengen. Op relatief korte termijn is het Bart & team gelukt om een super reis in elkaar te zetten. We hebben dingen gezien en gedaan die we zonder jullie wellicht niet eens hadden geweten.
We waren erg benieuwd hoe onze dochters (3 en 5 jaar) de reis zouden ervaren... maar ook zij hebben een top tijd gehad. Bart heeft onze wensen goed weten te vertalen in de route, accommodaties en activiteiten. Daar waar (helaas soms) nodig konden we goed advies krijgen vanuit de back office. Dank voor jullie hulp bij het organiseren van deze fantastische reis!

Clemens Cramer & Petra Eijke

Wij zijn ronduit heel enthousiast over onze reis naar South Australia en het Noordereiland van New Zealand. Prima geadviseerd door Michiel Manders en adequaat begeleid in de aanloop naar en tijdens... Wij zijn ronduit heel enthousiast over onze reis naar South Australia en het Noordereiland van New Zealand. Prima geadviseerd door Michiel Manders en adequaat begeleid in de aanloop naar en tijdens onze reis door Mandy en haar collega’s van de backoffice.