Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Wij hebben geen enkele opmerking op gans het proces. Alles verliep heel vlot en dat hoorden we ook tijdens onze reis toen we andere TravelEssence reizigers tegenkwamen. Jullie hebben een hele toffe,... Wij hebben geen enkele opmerking op gans het proces. Alles verliep heel vlot en dat hoorden we ook tijdens onze reis toen we andere TravelEssence reizigers tegenkwamen. Jullie hebben een hele toffe, lieve, behulpzame en adequate ploeg jonge mensen aan het werk. Absolute TOP!

Harry de Hoop

Super, hele vriendelijke en zeer kundige werknemers, die adequaat reageerden op mijn vragen en die praktische tips en goede adviezen gaven. Kortom: een geweldig reisbureau.

Fam. Van Dijk

Onze complimenten voor het verzorgen van een onvergetelijk mooie reis! De vluchten, auto’s, accommodaties en tours, alles was prima geregeld. We hebben hierdoor optimaal kunnen genieten van al het... Onze complimenten voor het verzorgen van een onvergetelijk mooie reis! De vluchten, auto’s, accommodaties en tours, alles was prima geregeld. We hebben hierdoor optimaal kunnen genieten van al het moois van Australië. De veelzijdigheid van het land, de vriendelijkheid van de bewoners, het heerlijke klimaat, de prachtige locaties en jullie tips hebben ons fantastische avontuur mogelijk gemaakt. Het was een feestje, onvergetelijk!

Uitstekend advies, goede vertaling van onze wensen, bijzondere locaties en activiteiten

Walter en Marleen

Jullie hebben die reis uitstekend gepland voor ons. Fantastische b&b's, telkens met een persoonlijke (soms verrassende) toets, en ook telkens met een leuk persoonlijk onthaal (behalve in Atherton).... Jullie hebben die reis uitstekend gepland voor ons. Fantastische b&b's, telkens met een persoonlijke (soms verrassende) toets, en ook telkens met een leuk persoonlijk onthaal (behalve in Atherton). Tweemaal kregen we van de gastvrouw zelfs een lift, hoe klein hun auto ook mocht zijn (zie foto). Het weer viel wat tegen, maar "anders blijft het regenwoud niet groen". Toffe activiteiten ingepland, gepast afgewisseld met wat rustiger dagen. We zagen een rits bijzondere dieren in hun natuurlijke habitat: walibi’s, koala’s, vogelbekdieren, één casuarius, twee zoutwaterkrokodillen, possum’s, allerlei vogels en ook enkele slangen. En wat we niet zagen, dat hoorden we. In Cairns werd toevallig ook onze cultuurhonger nog gestild op de jaarlijkse Cairns Indigenous Art Fair.

Robin & Vivianne Borst

Het idee was ontstaan om als huwelijksreis naar Australië te gaan. We hebben een afspraak gemaakt bij TravelEssence en Judi heeft ons allerlei vragen gesteld om een beter beeld te creëren van onze... Het idee was ontstaan om als huwelijksreis naar Australië te gaan. We hebben een afspraak gemaakt bij TravelEssence en Judi heeft ons allerlei vragen gesteld om een beter beeld te creëren van onze reis. Wij werden heel enthousiast van het reisvoorstel, al onze wensen waren meegenomen. Bijzondere plekjes, verschillende locaties, veel kunnen zien maar wel op een rustige manier. 1 dag na de bruiloft zijn we vertrokken en de hele reis was 1 grote droom. Alles was zo goed geregeld! We zijn begonnen in Sydney en eindigde in Cairns. Wat een mooie, indrukwekkende, afwisselende reis! Zoveel mooie plekjes, bijzondere accomodaties en alles mega goed verzorgd. Onze huwelijksreis is een droom die is uitgekomen!

Christine

Onze ervaring was uitstekend!

Frank van erp

Zonder jullie advies zouden we zeker wat foutjes gemaakt hebben en dat is zonde voor zo’n investering. Er was eigenlijk maar 1 onderkomen wat uit de maat viel, verder was het allemaal prima tot... Zonder jullie advies zouden we zeker wat foutjes gemaakt hebben en dat is zonde voor zo’n investering. Er was eigenlijk maar 1 onderkomen wat uit de maat viel, verder was het allemaal prima tot uitstekend.

Prachtige rondreis in Autstralie, een echte aanrader !!!!

Familie van der Leeuw

We hebben allemaal een fantastische vakantie gehad en genieten nog volop na! De balans tussen reizen, activiteiten en dagen van rust was precies goed. De accommodaties zijn uitstekend bevallen, voor... We hebben allemaal een fantastische vakantie gehad en genieten nog volop na! De balans tussen reizen, activiteiten en dagen van rust was precies goed. De accommodaties zijn uitstekend bevallen, voor lange Europeanen zijn de bedden af en toe aan de korte kant. De accommodatie in Jabiru was de mindere, mede door de vele mieren. Maar al met al een super goed geregelde vakantie!

Hoogtepunten van de reis waren de 5 Day Red Centre Kangaroo Dreaming Safari, de Reef Goddess Day Cruise to Great Barrier Reef met snorkelen en een introductieduik voor drie van ons en de Whitsunday Sailing Adventure met de Derwent Hunter.

De informatie van de reisbescheiden was heel compleet en daarmee ideaal om weer naar een nieuwe bestemming te komen.

Gedurende de hele reis zijn we slechts 1 puntje tegengekomen wat niet helemaal klopte: In Brisbane vertrekt de Skygate Terminal Bus niet van Coach Area Zone D2 Blue maar vanaf en oranje Terminal transfer Bus stop.
(Wel een uitstekende verbinding naar Novotel trouwens!)