Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Jan en Tineke Steenwijk

Onze eerste ervaring met TravelEssence is uitstekend. Duidelijke reisdocumentatie van 41 dagen Nieuw Zeeland.

Maurits

Lo Keers

Fantastisch. Echt op ons lijf geschreven en heel goed geluisterd naar onze wensen. Een droomreis voor ons samengesteld, echt onvoorstelbaar!

Simone

Tonny Kramer

Het was een geweldige vakantie, niet in het minst door de geweldige organisatie ervan door Travel Essence.

Travel Essence

1e keer

Vereijken

Top!

Misja

Ursula Kloosterman

Van de voorlichting tot de offerte en van de reisbescheiden tot de reiservaring hebben wij goede ervaringen met TravelEssence. Op een paar kleine onvolkomenheden in de reisbescheiden na, die in... Van de voorlichting tot de offerte en van de reisbescheiden tot de reiservaring hebben wij goede ervaringen met TravelEssence. Op een paar kleine onvolkomenheden in de reisbescheiden na, die in slechts 1 geval de dag anders hebben doen lopen dan verwacht, hebben wij een prachtige reis gehad.

Marjolein

Angela Jungschläger

Zeer positief! Wij hebben een fantastische reis gemaakt door Nieuw Zeeland. Travel Essence heeft ons goed geholpen om een keus te maken op welke manier wij dit land wilde verkennen.
Wij waren...
Wij waren zeer onervaren om op deze manier een reis te boeken.

Simone Evenhuis

november 2023

Dit was de eerste keer

Johan

Zeer goede ervaring

Judy / Ilona

1 keer

Otto Smit

Perfect, tot in de puntjes geregeld

Michiel

eerder + 2022 en 2023

4x

Meijer

Wij hebben een top reis gehad! Wij zijn een gezin met 1 dochter van 3 jaar oud. Leuke activiteiten en over het algemeen erg fijne verblijven. Over de verblijven: De gastheren phillip (Magnetic... Wij hebben een top reis gehad! Wij zijn een gezin met 1 dochter van 3 jaar oud. Leuke activiteiten en over het algemeen erg fijne verblijven. Over de verblijven: De gastheren phillip (Magnetic island) en Kevin (Dimbulah) waren fantastisch! Die maakte het verblijf echt af. De activiteiten: aanraders, fietstour Sydney (tourgids Stuart , daintree forest walk about (tourgids Aaron, ⭐️) een dagje op het water! Eigenlijk was de gehele reis een groot avontuur.

Marie Cecile

Claessens

Zeer goed geregeld, complimenten aan team. Paar kleine zaken die iets minder waren maar dat heb je altijd wel op zo'n reis. Ik had het wel mooi gevonden als er tijdens de reis eens contact was... Zeer goed geregeld, complimenten aan team. Paar kleine zaken die iets minder waren maar dat heb je altijd wel op zo'n reis. Ik had het wel mooi gevonden als er tijdens de reis eens contact was opgenomen hoe alles verliep.

Silvia Kroese

eerste keer