Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Henk Urlings

Een perfect georganiseerde reis met rustmomenten en afwisselend fijne excursies!!!

Bernard Voolstra & Simone Peetoom

Travel Essence is voor ons vooral Cecile die haarfijn onze voorkeuren heeft aangevoeld en een perfecte reis voor ons heeft samengesteld. Dank daarvoor!!!

Antoine Erkemeij

Prima ervaring, reis was top geregeld.

Al eerder via email aan Milou Wolsing doorgegeven.

Fam. Bronsveld

Wij hebben genoten van een prachtige reis in Nieuw Zeeland in het najaar. Dit was een prima tijd om te reizen. Op korte termijn heeft TravelEssence een hele mooie reis voor ons geregeld. Mooie... Wij hebben genoten van een prachtige reis in Nieuw Zeeland in het najaar. Dit was een prima tijd om te reizen. Op korte termijn heeft TravelEssence een hele mooie reis voor ons geregeld. Mooie afwisselende accomodaties in een prachtige omgeving. De reistijd tussen de verschillende accomodaties was voldoende op elkaar afgestemd om ook de omgeving te verkennen.

Wouter en Elselien

Ons gesprek ter voorbereiding van onze reis verliep in een gemoedelijke sfeer. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en voorkeuren voor activiteiten. Na de uitwerking van het reisplan zijn nog... Ons gesprek ter voorbereiding van onze reis verliep in een gemoedelijke sfeer. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en voorkeuren voor activiteiten. Na de uitwerking van het reisplan zijn nog enkele kleine wijzigingen door ons aangebracht.
Tijdens de reis waren de afspraken met de gastgevers en/of de activiteiten goed voorbereid en vastgelegd.
Bijna nergens hoefden we vouchers te tonen. Mensen spraken vol lof over Travel Essence!

Fam. Bijvoet

Goede en betrouwbaar reis partner

Top ervaring

henk Urlings

Unieke ervaring vooral de activiteiten en de variatie hierin en als kers op de taart de Cook Eilanden het Pacific resort.