Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Walter en Marleen

Jullie hebben die reis uitstekend gepland voor ons. Fantastische b&b's, telkens met een persoonlijke (soms verrassende) toets, en ook telkens met een leuk persoonlijk onthaal (behalve in Atherton).... Jullie hebben die reis uitstekend gepland voor ons. Fantastische b&b's, telkens met een persoonlijke (soms verrassende) toets, en ook telkens met een leuk persoonlijk onthaal (behalve in Atherton). Tweemaal kregen we van de gastvrouw zelfs een lift, hoe klein hun auto ook mocht zijn (zie foto). Het weer viel wat tegen, maar "anders blijft het regenwoud niet groen". Toffe activiteiten ingepland, gepast afgewisseld met wat rustiger dagen. We zagen een rits bijzondere dieren in hun natuurlijke habitat: walibi’s, koala’s, vogelbekdieren, één casuarius, twee zoutwaterkrokodillen, possum’s, allerlei vogels en ook enkele slangen. En wat we niet zagen, dat hoorden we. In Cairns werd toevallig ook onze cultuurhonger nog gestild op de jaarlijkse Cairns Indigenous Art Fair.

Robin & Vivianne Borst

Het idee was ontstaan om als huwelijksreis naar Australië te gaan. We hebben een afspraak gemaakt bij TravelEssence en Judi heeft ons allerlei vragen gesteld om een beter beeld te creëren van onze... Het idee was ontstaan om als huwelijksreis naar Australië te gaan. We hebben een afspraak gemaakt bij TravelEssence en Judi heeft ons allerlei vragen gesteld om een beter beeld te creëren van onze reis. Wij werden heel enthousiast van het reisvoorstel, al onze wensen waren meegenomen. Bijzondere plekjes, verschillende locaties, veel kunnen zien maar wel op een rustige manier. 1 dag na de bruiloft zijn we vertrokken en de hele reis was 1 grote droom. Alles was zo goed geregeld! We zijn begonnen in Sydney en eindigde in Cairns. Wat een mooie, indrukwekkende, afwisselende reis! Zoveel mooie plekjes, bijzondere accomodaties en alles mega goed verzorgd. Onze huwelijksreis is een droom die is uitgekomen!

Christine

Onze ervaring was uitstekend!

Frank van erp

Zonder jullie advies zouden we zeker wat foutjes gemaakt hebben en dat is zonde voor zo’n investering. Er was eigenlijk maar 1 onderkomen wat uit de maat viel, verder was het allemaal prima tot... Zonder jullie advies zouden we zeker wat foutjes gemaakt hebben en dat is zonde voor zo’n investering. Er was eigenlijk maar 1 onderkomen wat uit de maat viel, verder was het allemaal prima tot uitstekend.

Prachtige rondreis in Autstralie, een echte aanrader !!!!

Familie van der Leeuw

We hebben allemaal een fantastische vakantie gehad en genieten nog volop na! De balans tussen reizen, activiteiten en dagen van rust was precies goed. De accommodaties zijn uitstekend bevallen, voor... We hebben allemaal een fantastische vakantie gehad en genieten nog volop na! De balans tussen reizen, activiteiten en dagen van rust was precies goed. De accommodaties zijn uitstekend bevallen, voor lange Europeanen zijn de bedden af en toe aan de korte kant. De accommodatie in Jabiru was de mindere, mede door de vele mieren. Maar al met al een super goed geregelde vakantie!

Hoogtepunten van de reis waren de 5 Day Red Centre Kangaroo Dreaming Safari, de Reef Goddess Day Cruise to Great Barrier Reef met snorkelen en een introductieduik voor drie van ons en de Whitsunday Sailing Adventure met de Derwent Hunter.

De informatie van de reisbescheiden was heel compleet en daarmee ideaal om weer naar een nieuwe bestemming te komen.

Gedurende de hele reis zijn we slechts 1 puntje tegengekomen wat niet helemaal klopte: In Brisbane vertrekt de Skygate Terminal Bus niet van Coach Area Zone D2 Blue maar vanaf en oranje Terminal transfer Bus stop.
(Wel een uitstekende verbinding naar Novotel trouwens!)

Prettig adviesgesprek bij ons thuis. Altijd bereid wijzigingen aan te brengen. Alternatieven indien voorkeursaccommodaties niet beschikbaar waren vonden we niet altijd oké. Iets te veel gestuurd op... Prettig adviesgesprek bij ons thuis. Altijd bereid wijzigingen aan te brengen. Alternatieven indien voorkeursaccommodaties niet beschikbaar waren vonden we niet altijd oké. Iets te veel gestuurd op vliegen met Cathay: niet echt alternatieven aangeboden. Wel altijd mogelijk om over reisvoorstel/accommodaties te praten.

Wij waren heel tevreden met TravelEssence.
De informatie die we kregen was geweldig, er ontbrak niks aan.
Wij waren heel tevreden met TravelEssence.
De informatie die we kregen was geweldig, er ontbrak niks aan.
Ook de info en hulp die we tijdens onze reis kregen over een weg die afgesloten was en we toen de route moesten aanpassen en daardoor ook de accomodaties.
De algemene mail die we kregen na de aardbeving in Christchurch. Erg attent.

Fantastische reis kunnen maken.