Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Caroline Visser

De reis was zoals ons beloofd was

Dankzij TravelEssence heft onze reis naar Australië precies gebracht wat wij vooraf verwacht en vooral gehoopt hadden.
We hebben er alle 4 ontzettend van genoten en alles was prima geregeld en...
We hebben er alle 4 ontzettend van genoten en alles was prima geregeld en verzorgd.

Fijne contacten. Goed geluisterd naar onze wensen.

P. Schut

Het is een top bedrijf die top vakanties leverd . Wij zijn 5 weken naar Australië geweest en alles was top geregeld door Anouk. De reis was dan ook boven verwachting.

Prettige en doelgerichte contacten met alle medewerkers.

Prima reisvoorstel gehad en kijken terug op een fantastische reis

Wij hebben geen enkele opmerking op gans het proces. Alles verliep heel vlot en dat hoorden we ook tijdens onze reis toen we andere TravelEssence reizigers tegenkwamen. Jullie hebben een hele toffe,... Wij hebben geen enkele opmerking op gans het proces. Alles verliep heel vlot en dat hoorden we ook tijdens onze reis toen we andere TravelEssence reizigers tegenkwamen. Jullie hebben een hele toffe, lieve, behulpzame en adequate ploeg jonge mensen aan het werk. Absolute TOP!

Harry de Hoop

Super, hele vriendelijke en zeer kundige werknemers, die adequaat reageerden op mijn vragen en die praktische tips en goede adviezen gaven. Kortom: een geweldig reisbureau.

Fam. Van Dijk

Onze complimenten voor het verzorgen van een onvergetelijk mooie reis! De vluchten, auto’s, accommodaties en tours, alles was prima geregeld. We hebben hierdoor optimaal kunnen genieten van al het... Onze complimenten voor het verzorgen van een onvergetelijk mooie reis! De vluchten, auto’s, accommodaties en tours, alles was prima geregeld. We hebben hierdoor optimaal kunnen genieten van al het moois van Australië. De veelzijdigheid van het land, de vriendelijkheid van de bewoners, het heerlijke klimaat, de prachtige locaties en jullie tips hebben ons fantastische avontuur mogelijk gemaakt. Het was een feestje, onvergetelijk!

Uitstekend advies, goede vertaling van onze wensen, bijzondere locaties en activiteiten