Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

J de Vries

GEWELDIG

Ronald en Roswitha, Culemborg

TravelEssence heeft voor ons een fantastische reis samengesteld en deze perfect georganiseerd. Een droomreis is bewaarheid geworden!

We hebben een geweldige reis gehad door Nieuw-Zeeland, alles voldeed aan onze wensen en de reisbeschrijving was zeer duidelijk.

Karin & Jos Vaars

In 1 woord: Subliem, kan niet beter.
In 1 woord: Subliem, kan niet beter.
Geweldig vanaf de eerste informatie bijeenkomst in Zeist hadden wij het gevoel dat de medewerkers van TravelEssence zeer goed aanvoelen waar de interesses van hun mogelijke reizigers liggen. Zij weten dit feilloos te vertalen naar een reisvoorstel en komen met uitstekende alternatieven als een locatie of activiteit niet helemaal aan de wensen voldoet. Eenmaal geboekt dan denkt TravelEssence voor hun reizigers vooruit en mochten er eventuele problemen op de reisroute liggen waarschuwen zij hun klanten ruimschoots op tijd. Zelfs bij eventuele problemen die ontstaan zijn tijdens de reis staan de TravelEssence medewerkers hun klanten na thuiskomst nog bij en zorgt dat dit opgelost wordt.
Kortom: een heerlijk warm bad.

Halbe en Gea Vlietstra

Zeer positief, alles heel goed geregeld, kennis van zaken betreft accommodatie

Marijke en Harry

Met veel plezier kijken wij terug op een geweldige reis door Nieuw Zeeland.
We hebben enorm veel fijne en mooie dingen beleefd en gezien in de vooraf geboekte activiteiten.
Daarnaast...
Met veel plezier kijken wij terug op een geweldige reis door Nieuw Zeeland.
Daarnaast hebben wij ook genoten van vele extra activiteiten, die wij vaak op aanraden van onze hosts hebben gedaan.

Wij zijn zeer tevreden over de geselecteerde accomodaties en de door jullie voorgestelde activiteiten. Alle afspraken klopten overal, nergens misverstanden of onduidelijkheden.

Waar we ons wel regelmatig op hebben verkeken zijn de benodigde reistijden door de vele wegwerkzaamheden, het type van de wegen en ook de vele mooie uitzichtpunten onderweg.
Vooral de reisafstanden van Hokitika naar Kaikoura en van Whitianga naar Auckland Airport vonden wij wat lang.
Wellicht hadden we voor de laatste reisdag een accomodatie dichterbij het vliegveld moeten kiezen.

Hartelijk bedankt voor jullie uitstekende adviezen en ook jullie prima uitvoering!!

Inmiddels heeft een collega (Hans van Geffen) op mijn advies een reis bij jullie geboekt.

Liesbeth Weerdenburg

Perfect in fantastisch land. Precies wat ik wilde. Zeer goed mijn wensen begrepen.

Prima en voor een mooie reis gezorgdšŸ‘

Anje

Fijne organisatie, die met je meedenkt over hoe je je reis het beste kunt organiseren.