Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Rutger van Spijk

TravelEssence heeft ons goed begeleid in onze reis naar Australië toe. Ze hebben goed geluisterd naar onze wensen en ook met het feit dat wij met onze dochter (2,5 jaar) deze mooie reis gingen... TravelEssence heeft ons goed begeleid in onze reis naar Australië toe. Ze hebben goed geluisterd naar onze wensen en ook met het feit dat wij met onze dochter (2,5 jaar) deze mooie reis gingen maken, hebben zij rekening gehouden.

We hebben 3,5 weken door Australië gereisd en in het voortraject hebben zij ons goed geïnformeerd over de lange afstanden die afgelegd moeten worden in Australië en hebben ons daarom geadviseerd om de reis in dit geval te beperken tot het deel tussen Sydney en Melbourne (uitgebreid met The Great Ocean Road en Grampians National Park). Zonder het advies van TravelEssence had onze reis waarschijnlijk veel meer bestaan uit (lange) reisdagen, in plaats van de goede mix tussen behapbare reisafstanden en het genieten van mooie locaties en rustmomenten. Van de locaties waar we verbleven hebben we stuk voor stuk genoten.

Ook tijdens onze reis was de begeleiding goed. Tijdens onze reis werden we geïnformeerd over een wisseling van verblijf, omdat het initiële verblijf niet voldeed aan de standaarden van TravelEssence. Met het geboden alternatief heeft TravelEssence ons ook goed begeleid tijdens de reis.

Bij een volgende reis naar Australië (of één van de andere landen waar TravelEssence reizen naar organiseert) zullen we TravelEssence zeker weer benaderen.

Sylvia Croese

1 maal

Frank Peeters

Voor de 2de maal een prachtige reis gehad mede dankzij het reisvoorstel van TravelEssence.

Judi van der Biezen

Marijke Kenkhuis

Fantastische service, prettig contact met de reisadviseur en zijn collega's.

Bart Jonker

Marjan Oude Kotte

Onze ervaring is overall heel goed geweest.

Bart

Nicole Jansen

Heel fijn

Marjolein

Claudine en Bert Booman

Onze ervaring is alleen maar positief. Een aantal jaren geleden zijn wij ook met Travel Essence naar Nieuw Zeeland geweest. Dat was zo perfect geregeld dat wij heel graag deze ervaring nogmaals... Onze ervaring is alleen maar positief. Een aantal jaren geleden zijn wij ook met Travel Essence naar Nieuw Zeeland geweest. Dat was zo perfect geregeld dat wij heel graag deze ervaring nogmaals wilden beleven. En dus nu naar Australië geweest. Drie maanden rond getrokken.
Op het westen na, zijn we op heel veel verschillende plekken geweest. Het was een prachtige mix van natuur en de wat meer bewoonde wereld.
De accommodaties waren uitstekend. Sommige eenvoudig, maar altijd met uitstekende bedden en schoon. En meestal op een bijzondere plek.
De activiteiten waren allemaal uitstekend geregeld. Meestal zeer kleinschalig.
Wij hebben alleen maar genoten. Dank jullie wel.

Judi

Marja ter Heide

Hele goede ervaring, leveren maatwerk en bij problemen tijdens de reis neemt men snel actie

Sylvia Croese

1x

Hans en Elfriede Polman

Uitstekend

Simone

1x

Johan & Ria De Rivière-leemans

Onze reis voldeed meer dan volledig aan onze verwachtingen

Marie-Cecile van Woerkens

eerste maal

john nijkrake (en anita niessink)

Nadat we bij de informatiebijeenkomst in Ommen zijn geweest is Bart bij ons thuis geweest om ons te informeren en om onze wensen te horen.
met deze informatie heeft TravelEssence een mooie...
met deze informatie heeft TravelEssence een mooie reis in elkaar gezet. omdat we bewust thuis niet alle onderkomens op internet hebben opgezocht, was het elke keer weer een verrassing wat we achter de voordeur zouden aantreffen. de locaties waren geweldig en ook de accommodaties overtroffen vaak onze verwachtingen.

bart jonker

alleen deze keer