Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Marielle Bronzwaer

Goed georganiseerde reis met veel maatwerk en dicht bij de Australiërs.

Solange Beyaert

Accuraat, to the point, ze doen wat ze beloven.

Geweldige reisorganisatie, alles top geregeld.

Ze luisteren goed naar de specifieke wensen en brengen je op bijzondere en mooie plekken. Niet op de plekken waar de meeste toeristen zijn maar op kleinschalige locaties.

Gerard ten Brinke

Via TravelEssence hebben wij een fantastisch land (Nieuw Zeeland) mogen bezoeken. Een land met super aardige mensen. Overnacht op prachtige en perfect uitgekozen locaties en hele mooie en bijzondere... Via TravelEssence hebben wij een fantastisch land (Nieuw Zeeland) mogen bezoeken. Een land met super aardige mensen. Overnacht op prachtige en perfect uitgekozen locaties en hele mooie en bijzondere activiteiten mogen doen. TravelEssence heeft onze verwachtingen overtroffen!

Dankzij jullie suggestie voor de camperauto van Spaceships en het advies van Marie Cecile over onze route hebben wij een heerlijke reis door Nieuw Zeeland gemaakt. De reis was een perfecte mix van... Dankzij jullie suggestie voor de camperauto van Spaceships en het advies van Marie Cecile over onze route hebben wij een heerlijke reis door Nieuw Zeeland gemaakt. De reis was een perfecte mix van de vrijheid van kamperen en de luxe van mooie excursies/activiteiten en zeer bijzonder accommodaties zoals de PurePod en het Magic Cottage. We kijken met enorm veel plezier en een beetje heimwee terug op onze reis in november/december 2019.

Halbesma

Bijzondere ervaring!