Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Paul Bomers

Gedegen, goed meedenkend en goed advies. Tot in de puntjes verzorgd. En prima assistentie bij kleine probleempjes onderweg. Top.

Prima. Alles was goed geregeld.

Monique

In 2017 hebben we met ons gezin en prachtige reis langs de oostkust gemaakt. De persoonlijke aandacht en het meedenken met onze wensen heeft onze reis onvergetelijk gemaakt!

Kelly

In 2018 3,5 week van Cairns naar Sydney gereisd met de greyhound. Alle accomodaties waren mooi en de activiteiten waren super geregeld! Het reizen met travelessence is me zo goed bevallen dat de... In 2018 3,5 week van Cairns naar Sydney gereisd met de greyhound. Alle accomodaties waren mooi en de activiteiten waren super geregeld! Het reizen met travelessence is me zo goed bevallen dat de volgende reis alweer geboekt is voor Nieuw-Zeeland!

Benny en Margret ten Dam

Na meer dan 3 jaar van onderling overleg en bekijken hoe of wat, hebben we dan uiteindelijk besloten om een vakantie van meerdere weken naar Down Under te maken. Op de vakantiebeurs en na een bezoek... Na meer dan 3 jaar van onderling overleg en bekijken hoe of wat, hebben we dan uiteindelijk besloten om een vakantie van meerdere weken naar Down Under te maken. Op de vakantiebeurs en na een bezoek aan een open dag kregen we een goed gevoel bij de reisorganisatie TravelEssence.
Wij bespraken met Judi onze wensen.
Dit resulteerde in een reis van 8 weken, waarvan 4 weken in Australië en 4 weken New Zealand.
Omdat we inmiddels al vele verre reizen hadden gemaakt hield zij hiermee rekening bij de uitwerken ervan.
Binnen 5 dagen kregen wij het reisvoorstel digitaal toegestuurd.
Zeer gedetailleerd, met vluchtgegevens en van dag tot dag uitgewerkt. Onze reis startte op ma. 14 okt.'19 met ons vertrek vanaf Schiphol met Gathey Pacific, en een tussenstop in HongKong naar Sydney. Meerdere binnenlandse vlucht via Cairns, Darwin en Adelaide. Een rit per huurauto van Adelaide naar Melbourne en de vlucht van hieruit naar Christchurch. Onze reis eindigde op
zo. 8 dec.'19 met de terugvlucht van Auckland naar A'dam.
In totaal 56 dagen, waarvan we 46 dagen gebruik konden maken van diverse (nieuwe) huurauto's. We verbleven in prachtige B&B's, de één nog mooier en luxer dan de ander. Ook de diverse dagtrips (fietsen door Sydney en Melbourne, snorkelen in het Great Barrier Reef, met helicopter walvissen spotten in Kaikoura e.d.) waren prachtige keuzes van hen. We hebben een prachtige reis gehad die volledig aan onze verwachtingen heeft voldaan. We hebben zelfs nog een paar vermeldenswaardige dingen meegemaakt; -oog in oog staan met een reuzenkangeroo (afstand minder dan 1,5mtr) bij Cap Borda Lighthouse op Kangaroo Island, -een Koale vasthouden in Gorge Wildlife Park, -op de Low Islands in het Great Barrier Reef te horen krijgen dat je voor de schuur staat waarin Steve Irwin is overleden.
Het zou onze droomreis moeten worden, en dat is het inderdaad geworden.
Dat kon/kan alleen maar door de kennis die de mensen van TravelEssence van Australië en Nieuw Zeeland hebben.

Benny en Margret ten Dam

Leo & Ingrid

We hebben een geweldige reis door Australië gehad. Ontzettend veel gezien en beleefd.
Tot het moment dat de reis definitief was hebben we goede contacten met de medewerkers van TE gehad. Na de boeking kregen we de indruk dat alles op de automatische piloot werd gezet. Voor ons bleek dat met name toen we na de reis gevraagd werden om feedback te geven. We hadden twee locaties die (totaal) niet aan de verwachtingen voldeden en moesten autokosten betalen wat niet de afspraak was. De twee locaties waren alternatieven omdat de voorkeurslocaties niet beschikbaar waren.
De Chief Engineers Cottage was niet schoon, de inrichting was minmaal (bijv. geen bank) sterk verouderd en aan vervanging toe. Kortom een locatie die je niet verwacht bij TE.
De tweede locatie betreft het Seafront Resort op Kangaroo Island. Het verblijf werd omschreven als een luxe villa maar kan beter omschreven worden als een stacaravan.
Voor de autokosten werden we telefonisch benaderd, maar tijdens dat gesprek werden door TE de twee locaties niet ter sprake gebracht. Ook later hebben we geen terugkoppeling van de feedback gehad. We vragen ons af of met de feedback überhaupt iets wordt gedaan.

J de Vries

GEWELDIG

Ronald en Roswitha, Culemborg

TravelEssence heeft voor ons een fantastische reis samengesteld en deze perfect georganiseerd. Een droomreis is bewaarheid geworden!

We hebben een geweldige reis gehad door Nieuw-Zeeland, alles voldeed aan onze wensen en de reisbeschrijving was zeer duidelijk.

Karin & Jos Vaars

In 1 woord: Subliem, kan niet beter.
In 1 woord: Subliem, kan niet beter.
Geweldig vanaf de eerste informatie bijeenkomst in Zeist hadden wij het gevoel dat de medewerkers van TravelEssence zeer goed aanvoelen waar de interesses van hun mogelijke reizigers liggen. Zij weten dit feilloos te vertalen naar een reisvoorstel en komen met uitstekende alternatieven als een locatie of activiteit niet helemaal aan de wensen voldoet. Eenmaal geboekt dan denkt TravelEssence voor hun reizigers vooruit en mochten er eventuele problemen op de reisroute liggen waarschuwen zij hun klanten ruimschoots op tijd. Zelfs bij eventuele problemen die ontstaan zijn tijdens de reis staan de TravelEssence medewerkers hun klanten na thuiskomst nog bij en zorgt dat dit opgelost wordt.
Kortom: een heerlijk warm bad.