Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Joke en Nol de Lange

Een zeer prettig begeleiding en ervaring

TravelEssence Maurits en medewerkers

Willeke Lippe

Super

Misha

Sebregts

Marie-Cecile

Arno

Goed overleg heeft geleid tot uiteindelijk een fijne reis. We zijn zeer tevreden over hoe een en ander geregeld was.

Ben Southern en later Simone

Loes Hulsebosch

Prettige samenwerking waarin ze wensen naar voren mochten komen en werden gerealiseerd in het voorstel.
Ook tijdens onze reis hadden we een prettig contact met de mederkers van de frontoffice.

Simone

Thieu Poulissen en Mies van Heumen

Prachtige reis heel goed georganiseerd veel gezien en gedaan afwisselende accommodaties van een boutique hotel in de stad tot een mooie lodge met een prachtig uitzicht. De fietstocht door Sydney op... Prachtige reis heel goed georganiseerd veel gezien en gedaan afwisselende accommodaties van een boutique hotel in de stad tot een mooie lodge met een prachtig uitzicht. De fietstocht door Sydney op aanraden van onze reisspecialist was geweldig. Deze reis was alles wat we ons ervan voorstelde. Thanks

Marie-Cecile

Eerste keer

Marjo Doeven

Uitstekende ervaring met de organisatie. In samenspraak een mooie reis gepland, die op alle vlakken geslaagd was.

Meerdere personen

1e keer

Karin meekels

Mooie reis gehad en er is goed geluisterd naar onze wensen
Echter waren er 2 verblijven die vies waren en 1 verblijf zou mijn advies zijn om niet meer aan te bieden.
Maar de meeste...
Mooie reis gehad en er is goed geluisterd naar onze wensen
Maar de meeste verblijven waren prachtig

Judy

Paul Fransen

Dualistisch standpunt. De organisatie en de meeste van locaties en activiteiten waren prima.
Twijfel over optimale samenstelling van de reis. Deze is afhankelijk van beschikbaarheid van locaties en beschikbare budget. Gaat ten koste van de wens. Weet je pas achteraf.

Cecile

Vincent Spoorenberg

Wij kijken met veel voldoening terug op onze reis naar Nieuw-Zeeland. Een reisplan op papier maken is één en je hoopt dat al dat moois op papier ook gerealiseerd wordt. Van begin tot het eind was... Wij kijken met veel voldoening terug op onze reis naar Nieuw-Zeeland. Een reisplan op papier maken is één en je hoopt dat al dat moois op papier ook gerealiseerd wordt. Van begin tot het eind was alles tot in de puntjes geregeld. De geboekte excursies overtroffen onze verwachtingen. Alle accommodaties, ieder weer met eigen karakter, waren voortreffelijk en werden beheerd door ontzettend aardige mensen. Praktische zaken als autohuur, vluchten en de Ferry van Picton naar Wellington waren perfect geregeld. Op deze manier het prachtige Nieuw Zeeland te ontdekken en te beleven is zeker aan te bevelen.

Ben en Mischa