Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

George Lobbe

We hebben dit jaar voor de derde keer van de diensten van TravelEssence gebruik gemaakt. Reden waarom we steeds toch weer bij hen uitkomen is dat je er op kunt vertrouwen, dat wat ze aanbieden ook... We hebben dit jaar voor de derde keer van de diensten van TravelEssence gebruik gemaakt. Reden waarom we steeds toch weer bij hen uitkomen is dat je er op kunt vertrouwen, dat wat ze aanbieden ook is wat je graag wil. Er wordt uitstekend geluisterd naar wat de wensen zijn. Daar hangt natuurlijk een prijskaartje aan, maar niet zonder reden dus. De eerste keer zaten we in Noord-Australië bij Cairns in de buurt. De tweede keer hebben de Great Ocean Road gereden vanuit Melbourne in Zuid-Oost Australië. En dit jaar zijn we in Zuid-west Australië geweest en hebben een rondje gemaakt vanuit Perth. Alle bed & breakfast accommodaties waren zonder uitzondering uitstekend geregeld door TravelEssence.

3 keer

Kirstin Willems

Top geregelde reis met bijzondere kleinschalige accomodaties op mooie plekjes.

Alicia colet

Ik ben geheel verbaasd op de manier hoe mijn reisspecialist met mij omging. Ik heb al 3 keer via hier geboekt (met vrienden) en nog nooit zoiets meegemaakt. Ik vroeg hem naar een luxe reisje en... Ik ben geheel verbaasd op de manier hoe mijn reisspecialist met mij omging. Ik heb al 3 keer via hier geboekt (met vrienden) en nog nooit zoiets meegemaakt. Ik vroeg hem naar een luxe reisje en toen kreeg ik te horen dat dat naar ‘verweggistan ging’ voor 100 miljoen euro. De schrik van mijn leven natuurlijk☺️ vervolgens antwoorde deze specialist met spot en rare antwoorden.

Joris

jack vreeken

sylvia

een maal

Elroy Schreur

Van minuut tot minuut genoten!!

1 keer

Hilda Jansen

Wij hebben een fantastisch reis gehad met dank aan Travelessence. Prachtige locaties en zelfs de kleine problemen zijn meer dan netjes afgehandeld. Mochten we ooit weer een verre reis maken komen... Wij hebben een fantastisch reis gehad met dank aan Travelessence. Prachtige locaties en zelfs de kleine problemen zijn meer dan netjes afgehandeld. Mochten we ooit weer een verre reis maken komen we zeker weer.

Bart Jonker

Anne Paling

TravelEssence heeft voor ons een fantastische reis door Nieuw-Zeeland en Australi samengesteld. Een goede mix van cultuur en natuur, rekening houdend met de wensen van twee tieners. Hoogtepunten... TravelEssence heeft voor ons een fantastische reis door Nieuw-Zeeland en Australi samengesteld. Een goede mix van cultuur en natuur, rekening houdend met de wensen van twee tieners. Hoogtepunten waren de walkabout in Port Douglas, snorkelen op de Great Barrier Reef, de vulkanische gebieden bij Rotorua en ziplinen bij Rotorua.

Simone

1 keer

Madelon Breedveld

Onze droomreis over trof onze verwachtingen. TravelEssence heeft goed naar onze wensen geluisterd ( en wij naar hun advies) en een voortreffelijk reisschema gemaakt. De verblijflocaties waren... Onze droomreis over trof onze verwachtingen. TravelEssence heeft goed naar onze wensen geluisterd ( en wij naar hun advies) en een voortreffelijk reisschema gemaakt. De verblijflocaties waren allemaal super mooi gelegen en het ontbrak ons aan niets. Wij zijn nu een maand terug maar iedere dag denk ik even terug aan deze reis. Smaakt naar meer.
TravelEssence bedankt!

ilona

Leonard

Fantastisch! Er is goed geluisterd wat we wilden. Daarbij zijn de juiste verblijfslocaties en activiteiten gezocht. We zijn op plekken en hebben overnacht op plekken die we zelf nooit hadden... Fantastisch! Er is goed geluisterd wat we wilden. Daarbij zijn de juiste verblijfslocaties en activiteiten gezocht. We zijn op plekken en hebben overnacht op plekken die we zelf nooit hadden gevonden of geboekt. Alles klopte van begin tot eind.

Ilona