Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Top ervaring

henk Urlings

Unieke ervaring vooral de activiteiten en de variatie hierin en als kers op de taart de Cook Eilanden het Pacific resort.

Jos van der Valk

Zeer persoonlijk, goed meegedacht, perfecte uitvoering.

Antoinette van Heijningen

Prima club, Maar te weinig bekend met westen en noordwesten van Australie, veel zelf gedaan om die reden.
De reisbescheiden lijken overzichtelijk met iedere pagina een dag maar toch verlies je het overzicht. een samenvattend overzicht op een Aviertje is gemakkelijker. Daarom hadden we toch nog een foute afstemming in boeking er in zitten, maar die is wel goed gekomen, dus geen probleem.

Peter en Ellen

Het was ėėn groot fantastisch avontuur.

Marlou Spaepen-Smeets

Zeer goed! Alle adressen beantwoordden aan de verwachtingen. Genoten van de adembenemende natuur en de zeer vriendelijke ontvangsten in de verschillende B&B’s ( met op nummer 1: de Wild Earth Lodge... Zeer goed! Alle adressen beantwoordden aan de verwachtingen. Genoten van de adembenemende natuur en de zeer vriendelijke ontvangsten in de verschillende B&B’s ( met op nummer 1: de Wild Earth Lodge in Makarora met gastheer Pete!!!). Ook de verschillende,geplande activiteiten waren een schot in de roos! Kortom, een reis om nooit te vergeten,mede dankzij jullie!

Peter Coppens

Gewoon super! er werd 100% met onze wensen rekening gehouden. de organisatie was perfect. we werden overal met open armen ontvangen.

Henk en Marjon van der Laan

Onze ervaring met Travel Essence is zeer goed. Vanaf de intake tot en met de reis was alles perfect geregeld. De accommodaties waren elke keer weer een aangename verrassing. Vanaf de B&B in... Onze ervaring met Travel Essence is zeer goed. Vanaf de intake tot en met de reis was alles perfect geregeld. De accommodaties waren elke keer weer een aangename verrassing. Vanaf de B&B in Brisbane tot en met de hotels in Sydney en Melbourne was het genieten. Het concept van TravelEssence is ons prima bevallen, waarom is dit nog niet in landen buiten Australië en Nieuw-Zeeland?
Tijdens ons verblijf in Apollo Bay werden we zelfs nog verrast door een bezoek van twee medewerkers van TravelEssence. Zij bezochten de accommodaties en dat gaf een heel goed gevoel. De afstanden tussen de accommodaties waren prima te doen, wel was het goed dat we navigatie erbij hadden genomen. De reis en accommodaties waren heel goed afgestemd op onze situatie en onze wensen. De mensen van de accommodaties waren heel gastvrij en hebben bijgedragen aan een geweldige vakantie.

Perry martens

Uitstekend!!!

Ontzettend goede ervaring. Ondanks dat we beperkte tijd hadden (3,5 week) voor onze reis wist TravelEssence een fantastische reis op maat voor ons te maken met onze wensen erin verwerkt. We hebben... Ontzettend goede ervaring. Ondanks dat we beperkte tijd hadden (3,5 week) voor onze reis wist TravelEssence een fantastische reis op maat voor ons te maken met onze wensen erin verwerkt. We hebben een toptijd met veel mooie hoogtepunten gehad!