Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Edwin Thijs

Top

Sylvia Croese

Mirjam Bakker

Top

SImone

2023/2024

Margriet van der sar

Een prettige reisorganisatie die heel goed meedenkt met de wensen en beperkingen van de klant. En van start idee tot afhandeling reis accuraat en snel is.

Michiel

1x

Herman Horst van der

Uitstekend

Marie Cecile Woerkens

2023-2024

3x

Ad en Marianne Voets-van Liempd

Een geweldige reis, met inachtneming van onze wensen! Al 3 maal ontzettend goed georganiseerd!

Sylvia

2013-2019-2023

3x

Fam de Raat

Je kan merken dat TravelEssence een gespecialiseerd reisbureau is voor reizen in Australië. Wij hebben een een zeer goed reisadvies ontvangen, het contact was vriendelijk en de vragen werden snel... Je kan merken dat TravelEssence een gespecialiseerd reisbureau is voor reizen in Australië. Wij hebben een een zeer goed reisadvies ontvangen, het contact was vriendelijk en de vragen werden snel beantwoord. Wij hebben een onvergetelijke reis gehad en zijn TravelEssence dankbaar voor de goede voorbereiding.

Marie Cecile

2023 / 2024

Dit was de eerste keer

Anike

Wij zijn super tevreden.

Simone

eerste keer

Eveline en Patrick

Hele mooie reis gemaakt. Maurits had een mooie route samengesteld. Op sommige plekken hadden we wat meer tijd willen hebben omdat bepaalde activiteiten weersafhankelijk zijn.
Tips van beide...
Tips van beide eilanden zijn leuk maar hadden wat uitgebreider en minder 'standaard' mogen zijn. Verder werkte maestro bankpas niet (begreep dat meer toeristen hier last van hadden). Wij kregen de tip wise account aan te maken. Dit soort tips hadden ook nog handig geweest.
Accomodaties waren prachtig. Alleen in Raetihi viel deze wat tegen (niet heel mooi gelegen en erg donker). In Wellsford erg mooi gelegen maar voor mensen met allergie minder geschikt.

Maurits

2023/2024

Heijboer

Prima bevallen. Goede informatie, mooie locaties en alles goed geregeld.

Marjolein van Sommeren

1x

Klaas en Marjoke

We hebben een fantastische reis gemaakt, wat een adembenemend mooi land! We zijn erg tevreden over de route en de accomodaties, leuk afwisselend van B&B, huisjes en hotels, mooie locaties en... We hebben een fantastische reis gemaakt, wat een adembenemend mooi land! We zijn erg tevreden over de route en de accomodaties, leuk afwisselend van B&B, huisjes en hotels, mooie locaties en uitzichten en vriendelijke gastvrouw/heren. Ook qua communicatie vanuit TravelEssence heel goed. Overzichtelijk reis bescheiden met adressen en route etc zowel vooraf en tijdens reis duidelijke info.

Bart

2023-2024