Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Blom-Van Golstein Brouwers

We hebben een prachtige reis gehad en alles was perfect georganiseerd door TravelEssence

Maurits

1 keer

Hans de Geest

TravelEssence had onze reis Erg goed geregeld. Prettig dat je daarin geheel ontzorgd bent.

Mischa Cohenno

1x

Noordanus

We hebben een super mooie reis gemaakt. Constructieve feedback: het pondje bij Noosa was niet van te voren aan ons doorgegeven. En vanuit Hervey Bay rechtstreeks naar Sydney vliegen, ipv auto naar... We hebben een super mooie reis gemaakt. Constructieve feedback: het pondje bij Noosa was niet van te voren aan ons doorgegeven. En vanuit Hervey Bay rechtstreeks naar Sydney vliegen, ipv auto naar Brisbane en dan op Sydney vliegen.

Cecille

Esther v. R.

Een GROOT compliment is op zijn plaats: wat hebben jullie goed geluisterd naar onze wensen en deze in een prachtige droomreis vertaald!! In het bijzonder dank aan Simone daarvoor.
Wij wilden...
Wij wilden een ontspannen reistempo en toch van alles zien. Dat lukte goed doordat er regelmatig 2 tot 3 overnachtingen op 1 plaats waren na het afleggen van een afstand van gemiddeld 350 km.
De kleinschalige accommodaties en de contacten met de lieve en professionele hosts zijn ons bijzonder goed bevallen.
Vooral het verblijf bij Rayma en Phillip gaf ons enerzijds het gevoel dat wij verbleven in het Louvre (bij het ontbijt klassieke muziek terwijl je in een historisch ingerichte eetkamer zit) anderzijds werden we zo in de watten gelegd dat het bijna aanvoelde als een familiebezoek.

De uitgebreide documentatie vooraf hebben wij goed gelezen en werkelijk aan alle details is door jullie gedacht. Dat is pas echt ontzorgen! Zeer waardevol voor een ontspannen reis.

Het advies te kiezen voor Economy comfort en een dagkamer op Singapore was zeer terecht. De toch wel erg lange reis werd daardoor beter te doen.

Het advies te kiezen voor een intermediate SUV was ook uitstekend. Wij hebben heerlijk gereden in beide wagens.

Zoals jullie beloofden maakte jullie lokale kennis en de kennis van de hosts over hun omgeving inderdaad het verschil!
Wij hebben meerdere vrienden en zakenrelaties al jullie naam doorgegeven.
Van ons krijgen jullie een 10 met een griffel!!

Hartelijk dank voor deze onvergetelijke reis!!

Esther & Mient

Simone

Familie Vijverberg

Fantastische reis gehad over het zuidereiland van Nieuw Zeeland. Hele mooie accomodaties met mooi uitzicht en top activiteiten gedaan. Super geregeld door TravelEssence.

Mischa

Mirjam Bakker

Top

SImone

Margriet van der sar

Een prettige reisorganisatie die heel goed meedenkt met de wensen en beperkingen van de klant. En van start idee tot afhandeling reis accuraat en snel is.

Michiel

1x

Herman Horst van der

Uitstekend

Marie Cecile Woerkens

3x

Ad en Marianne Voets-van Liempd

Een geweldige reis, met inachtneming van onze wensen! Al 3 maal ontzettend goed georganiseerd!

Sylvia

2013-2019-2023