Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

van der Velden

We hebben in februari 2019 onze reis naar new zeeland geboekt bij Travel Essence.
Na een goed gesprek thuis aan de keukentafel werd er goed geluisterd naar onze wensen en daaruit kwam een mooi reispakket.
Op 20 februari begon onze prachtige reis naar new zeeland.
We hebben het zuidereiland helemaal gezien echt heel mooi. Ook alle accommodaties waren goed verzorgd en heel mooie uitzichten overal.
Helaas kwam het coronavirus op ons pad en dat heeft ertoe geleid dat we onverwachts terug naar huis moesten.
Helaas zijn we erg teleurgesteld geraakt in Travel Essence. We werden per mail verzocht zelf een ticket te regelen naar huis, vanaf dat moment is het contact met Travel Essence zeer moeizaam verlopen. Het thuisfront heeft ook nog proberen te bemiddelen met Travel Essence maar vanuit de reisorganisatie kwam helemaal niets. Het is ons heel erg zwaar gevallen en voelen ons heel erg in de steek gelaten door Travel Essence. Het is ons gelukkig gelukt om zelf een ticket te regelen terug naar huis. We hebben heel veel extra onkosten gemaakt. Ook nu we weer thuis zijn hoorde we helemaal niets meer van Travel Essence. Na telefonisch contact hebben we twee weken later een mail gekregen met het bedrag wat we niet besteed hebben door het vervroegd vertrekken uit New Zeeland. Daarin staat vermeld dien het maar in bij je reisverzekering. We zijn nogmaals diep teleurgesteld over de gang van zaken en zullen nooit meer een reis bij Travel Essence afsluiten of aan vrienden aanbevelen.

Anieta Scholten

Het gesprek bij ons thuis met de reisspecialiste gaf al veel vertrouwen. Ze kent Nieuw Zeeland door en door. Ze heeft met haar collega’s een prachtige reis uitgestippeld, helemaal passend bij onze... Het gesprek bij ons thuis met de reisspecialiste gaf al veel vertrouwen. Ze kent Nieuw Zeeland door en door. Ze heeft met haar collega’s een prachtige reis uitgestippeld, helemaal passend bij onze belangstelling. We hadden allemaal leuke accommodaties met zeer vriendelijke eigenaren. Alles, maar dan ook alles, liep op rolletjes, overal werden we verwacht. We hebben prachtige plekken gezien van Nieuw Zeeland. Ook toen het coronavirus uitbrak hielden we per mail contact met Travel Essence en zijn we geholpen om op tijd terug te vliegen naar Nederland.

Onvergetelijke reis, perfect tot in de puntjes.

Molenaar

Wij hebben een geweldige vakantie in new zeeland gehad alles prima geregeld

Bert Coopmans

Wij zijn zeer tevreden.

Hans Mol

Geweldig goed georganiseerde reis naar Nieuw Zeeland

Henry Hofmann

Fijn reisbureau, zeer goed geluisterd naar onze wensen

Bastiaens Chris

SUUUUPER