TravelEssence

TravelEssence Ook benieuwd naar feedback over de webshop TravelEssence? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company428
Uitstekend (10/10)
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen TravelEssence met 9.4/10. Gebaseerd op 428 ervaringen.
Het gesprek met uw reisspecialist
Zeer goed (9/10)
Het advies van uw reisspecialist
Zeer goed (9/10)
De inhoud van uw reisvoorstel
Het reserveringsproces
Uw reisbescheiden
Zeer goed (9/10)
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Zeer goed (9/10)
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
Zeer goed (9/10)
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Zeer goed (9/10)
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?
Zeer goed (9/10)
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Zeer goed (9/10)
Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Zeer goed (9/10)
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Zeer goed (9/10)
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?

Henk en Marion Wissink

Het gesprek met onze reisspecialist gerrie willemsen was voor ons een openbaring. met al haar kennis over australie heeft ze ons kunnen overtuigen om deze voor ons bijzondere reis door travelessence van begin tot eind te laten organiseren..
we zijn uiterst tevreden over het hele opgezette reisplan.

André en Mimy Beckers

Wij zijn heel tevreden over onze contacten met al de medewerkers van travel essence. er werd met ons meegedacht en goede locaties voor ons opgezocht. onze volgende reis zullen wij zeker weer mee laten organiseren door travel essence.

Renate Bloks

Onze ervaring met travel essence was super! de reis is goed in elkaar gezet, de medewerkers waren allemaal even vriendelijk en bij vragen kregen we snel een reactie. in nieuw-zeeland was ook alles tot in de puntjes geregeld. over het algemeen overtroffen de verblijfplaatsen onze verwachtingen. wel hebben we 1 keer een tegenvallende verblijfplaats gehad. dit was in rotorua genaamd lakehaven. deze was te gehorig. we konden letterlijk de eigenaar (die boven ons sliep) horen snurken. wat betreft de aanwijzingen voor locaties: deze waren meestal heel duidelijk, alleen naar het bushcamp miste we een omschrijving van hoe lang het zou duren om op locatie te komen vanaf het laatste dorpje. hierdoor begonnen we na een dikke 20 minuten te twijfelen of we wel goed reden. mijn tip zou zijn om hier iets specifieker te zijn in de routebeschrijving (bv. met reistijd erbij). over het algemeen hebben we een superervaring gehad. bedankt ook voor de wijn die ons toegestuurd werd toen we terugkwamen. als we nog een keer naar nieuw-zeeland of australie gaan, dan boeken we zeker bij jullie!.

Katlijn Bruyninckx
Katlijn Bruyninckx
Zou u TravelEssence aanbevelen?Ja

Fijne contacten, correcte communicatie, prachtige uitgetekende route, mooie accommodaties.

René Bosch

De reis was fantastisch .... uitstekende accomodaties op geweldige plekken en op precies de juiste afstand van elkaar. alles tot in de puntjes geregeld. uiteraard hebben we in de 4 weken die we in australië hebben doorgebracht maar een heel klein deel kunnen zien, maar dat was dan wel een deel dat ik nooit van mijn leven meer zal vergeten. het is duidelijk dat travelessence precies weet hoe je een bepaalde tijdsspanne optimaal kunt opvullen met een zo mooi mogelijk rondreis. prachtig!.
het enige waar travelessence nog wel kan verbeteren is in het klantencontact. wij hadden telkens contact met iemand anders, wat op zich geen probleem hoeft te zijn als iedereen precies op de hoogte is van de huidige status en wat er evt. met anderen is besproken. daar schortte het nog wel eens aan. te vaak hadden we de indruk dat we zelf achter gegevens en informatie aan moesten..
ik heb deze opmerking bij meerdere klanten voorbij zien komen, telkens met de response van andrew dat hier aan gewerkt wordt. heeft kennelijk vooralsnog niet to resultaat geleid..
als travelessence dit ook onder de knie krijgt dat zouden jullie wat mij betreft nummer één zijn. .

Liesbeth en Yvo van Loon
Liesbeth en Yvo van Loon
Zou u TravelEssence aanbevelen?Ja

Heel plezierig, goede voorbereiding en adviezen.

TravelEssence 1 beoordeling

Een mooie reis hebben we gemaakt, die via het gesprek met judi tot stand is gekomen. veel natuur, was ook onze wens. .
niveau van de accomodaties was heel wisselend, van basic tot heel luxe. ons niet bekend vooraf, ook niet of dit een bewuste keuze was van te. bij 'basic' was de keukenvoorziening wat simpel. .
qua route vonden we wel dat er lange reisdagen waren, wat te maken heeft met de haalbare gemiddelde snelheid (70 km), maar ook met de vooraf bepaalde route (van greymouth - west - naar kaikoura - oost - , dan naar motueka - noord); misschien is kaikoura na christchurch logischer. ook van die gemiddeld haalbare snelheid hadden we graag vooraf wat geweten. .
foutje van te: de maori-tour: wiki had een ander adres opgekregen van te dan waar we waren. we hebben zelf contact met haar gezocht, zodat ze wist waar ze ons wél kon vinden. de tocht begon daardoor een uur later., en wat toch een uur eerder afgelopen dan zoals het in de beschrijving stond. .
west coast wilderniss trail: de beschrijving lijkt aan te geven dat dit om een begeleide tocht gaat. je krijgt echter een walkie talkie mee om met chris in contact te blijven. dat verliep overigens prima. verder staat er niet in dat je een lunch en drinken meekrijgt, wat ook prima was verzorgd. maar we wisten het niet vooraf.

Jan en Ria Slothouber
Jan en Ria Slothouber
Zou u TravelEssence aanbevelen?Ja

Mede doordat er goed is geluisterd naar onze wensen is het een onvergetelijke reis voor ons geworden.

JAN VAN EGMOND
JAN VAN EGMOND

Peter en Joke Smits

Lake tekapo: het gereserveerde huis was nog in aanbouw. gelukkig kregen we een goed alternatief. ligging naar mount cook was nu veel verder dan bij eerste boeking ( 200 km. extra). lake hawea: geisoleerde ligging en ver van wanaka. mahi-tahi: te primitief, vuil, oud, niet geschikt voor onze leeftijd. kaikoura: om 1 walvis te zien 900 km rijden over zeer slechte wegen.booklovers: vrij oud, geen lift.kapiti: blijkt vaak geannuleerd.alternatief: dagtrip en lodge te horo.(fantastisch!).
indigo bush: totaal ongeschikt, niet gastvrij, vuil, essentiele dingen ontbreken b.v. lampen kapot en geen tafel met stoelen etc..
opmerking: waarom is er niet gereageerd op onze emails uit n.zeeland?.
verder kregen we de indruk dat sommige adressen (b.v.coromandel) op het laatste moment geboekt waren, terwijl wij al een jaar geleden alles hadden afgesproken.

Bedrijfsinformatie

Onze lokale kennis maakt het verschil voor uw Australië of Nieuw-Zeeland rondreis.

Wij komen zelf uit Down Under, hebben er gewoond en uitgebreid gereisd. Samen met u brengen wij een zorgvuldig geselecteerd aanbod van vluchten, kleinschalige accommodaties en natuur- en cultuuractiviteiten ver weg van de massa, samen tot een onvergetelijke ervaring.
Adres
Oudegracht 366