Deskundigheid Klantenservice
6.2/10

IFTControl.BV

Zeer slecht

Beste,
Graag vernemen wij welke informatie u mist zodat wij onze diensten kunnen verbeteren.
Wij vernemen het graag,
Het team van Travelcard

Factor bv

Aansluiting werkt vlot. Kaart wordt vlug opgestuurd. Enkel app op gsm geeft niet de benzine stations in België, waardoor het zoeken is via andere wegen. Zonde, want andere (gratis) kaarten doen dat... Aansluiting werkt vlot. Kaart wordt vlug opgestuurd. Enkel app op gsm geeft niet de benzine stations in België, waardoor het zoeken is via andere wegen. Zonde, want andere (gratis) kaarten doen dat wel... De website komt nogal ouderwets over maar doet wat moet.

MSAS

Slechte service. Antwoorden niet op mails. Zit nu al maanden met een kaart waarvoor ik betaal die ik niet kan gebruiken…

x

OK. Wel jammer dat het enkel met een laadkaart is in België en niet met een sleutelhanger. De sleutelhanger was eigenlijk de reden waarom ik Travelcard koos, maar dit was niet duidelijk op de site.

Bonne Grondwerken BV

Slecht

Beste Angelo,
Zou je je beoordeling kunnen toelichten zodat wij onze service en diensten kunnen verbeteren? Met de review "slecht" kunnen wij helaas niet zo veel.
Bij voorbaat...
Beste Angelo,
Bij voorbaat dank,
Het team van Travelcard

BHM Steel BV

Snel en efficient

Cordie bv

Ontvangen kaart duurde 4 weken. Foutmelding bij enkele tankstations van Q8.

Ohdeer

App werkt nog altijd niet. Geen tankstation zichtbaar in belgie.

Gimcon CommV

Vlotte samenwerking

wielerclub onder ons parike

Moeilijke start geweest maar eens in orde loopt het vlot.

Beste Johan,
Bedankt voor je feedback. Zou je ons kunnen laten weten wat voor informatie je op de site mist/graag zou willen zien via info@travelcard.nl t.a.v. Linda?