Fam Veelen

Prettige service. Afspraken goed nagekomen. Luisteren goed naar de klant.

Manuel Gonzalez

Mooi bedrijf top verkoper en aardig kantoor personeel
Montage mooi gedaan en alles netjes opgeruimd

Pedro Weber

Geheel volgens afspraak. De monteur heeft zeer netjes gewerkt.

Rinie vanBaardwijk

Eerste ervaring met trap expert en ben super tevreden . Prima service en renovatie keurig en vakkundig uitgevoerd , zeer aan te bevelen !

Antoon Konz

Wij zijn heel tevreden over het eindresultaat van onze traprenovatie bij Trappen Expert.
Vanaf het moment dat we de showroom binnen liepen maakte de aanpak al een goede indruk. De vertegewoordiger was rustig en vriendelijk ,zonder enige verkoopdruk hebben zich keurig aan de afgesproken levertijd gehouden en de monteur heeft uitstekend werk geleverd. Onze trap ziet er nu prachtig uit wij kunnen Trappen Expert van harte aanbevelen.

Ilse

Vakwerk, zeer tevreden

Rob Nijsten

Van offerte tot oplevering van een perfecte service mogen genieten. De vertegenwoordiger was vakkundig en op de hoogte van de producten die verkocht werden en hoe de monteur het werk moest doen.... Van offerte tot oplevering van een perfecte service mogen genieten. De vertegenwoordiger was vakkundig en op de hoogte van de producten die verkocht werden en hoe de monteur het werk moest doen. Wegens omstandigheden de geplande datum moeten omzetten, maar dit was geen probleem voor de vriendelijke en klantgericht klantenservice en planning.

Oplevering gebeurde door een vriendelijke en professionele monteur die zijn vak goed verstaat en kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan.

Bossaerts

Topservice met toppersoneel!
Vriendelijkheid en kennis troef.

Peter van der Velden

Zeer mooie trap geworden. Zeer tevreden. Nette monteurs