van der Holst

Bij ons zijn deze week door Traprenovatie Expert twee trappen "bekleed". Wat zijn ze prachtig geworden!! Advies gesprek met vele voorbeelden en keuzes en de plaatsing erg snel en netjes. Er wordt... Bij ons zijn deze week door Traprenovatie Expert twee trappen "bekleed". Wat zijn ze prachtig geworden!! Advies gesprek met vele voorbeelden en keuzes en de plaatsing erg snel en netjes. Er wordt netjes gewerkt en je huis ook opgeruimd en schoon achtergelaten. Albert, bedankt! Wij genieten van de prachtige trappen.

Twan

Goede kwaliteit en service

Monique van Leeuwen

Geweldig werk afgeleverd, zeer tevreden. Ook de monteurs waren zeer netjes en vriendelijk.

Bork

Wij zijn zeer tevreden.

Jan poel

We zijn zeer tevreden over de trap ziet er keurig uit deze monteur wist van wanten snel en goed

Joeri Kortland

Zeer plezante ervaring algemeen, van verkoop tot plaatsing zeer goed ervaren.

Miranda Nagtzaam

De Traprenovatie overtreft al mijn verwachtingen. Het resultaat is geweldig mooi en betekent een waardevolle toevoeging aan mijn interieur. Een prettige monteur die keurig werk heeft geleverd!

Theo & Marijke Kregting

Nadat de monteurs weg waren heb de trap en de overloop goed bekeken werkelijk er is niets over te zeggen fantastisch werk afgeleverd door de jongens . tip !!! geef ze een flinke salarisverhoging... Nadat de monteurs weg waren heb de trap en de overloop goed bekeken werkelijk er is niets over te zeggen fantastisch werk afgeleverd door de jongens . tip !!! geef ze een flinke salarisverhoging want het zijn echte vakmannen .
wij zijn er ontzettend blij mee wat ze geleverd hebben.
Theo & Marijke

Kregting

De monteurs hebben keurig gewerkt en een geweldige mooie trap achtergelaten wij zijn er ontzettend blij mee