Van leeuwen

Leuk goed bedrijf. Vanaf het eerste contact met de verkoper tot de oplevering zeer tevreden. Monteurs werken netjes en nauwkeurig. Aanrader om uw trap aan te laten pakken.

Familie van Oerle

Zeer bedreven werknemers met passie voor het vak en oog voor de klant en details. Keurig werk afgeleverd.

Rmsbetonvloeren

We hadden hele leuke aardige gezellige gozers, die de trap super netjes en strak hebben gerenoveerd, we zijn er super blij mee.

Fijne intake, hebben netjes gebeld voor een afspraak en mooi optijd, de tap is mooi afgewerkt precies zoals we het wilde hebben. Personeel was vriendelijk

Vanaf dat de verkoper hier is geweest totdat de trap klaar was is er keurig gewerkt geworden.

Kyell Geurts

De mannen zijn op tijd gearriveerd en gaan keurig te werk. Ze waren zeer beleefd en bedenken snel oplossingen als ze problemen tegenkomen. Er was een zeer aangename sfeer. Ik zal Traprenovatie...

Gabriels

Mooi resultaat. Wat een verbetering!
Vriendelijke, gezellige jongens.
Tevreden klant.

Manuela

Het ziet er allemaal perfect uit. Heel mooi en strak! Jan heeft super werk geleverd, ben erg positief verrast. Hij heeft het allemaal schoon achteren gelaten, tot mijn grote verbazing was alles...

Van Zundert

Erg netjes gewerkt. Alles opgeruimd en de medewerkers zijn beleefd.

W. Van Dijk

Wij hebben zowel bij de aankoop, voorlichting als bij de montage een zeer goede indruk van het bedrijf gekregen. De afwerking is zeer goed te noemen.