Goede duidelijke uitleg van producten en snel geleverd.

Aangevraagde antislipmonsters zijn binnen korte tijd op een correcte wijze geleverd.

Overzichtelijke site met mogelijkheden om monsters aan te vragen.

N.v.t.

Timmertotaal Kalenberg

Goede duidelijke pagina waar de producten duidelijk opstaan wat je wilt hebben.
Materiaal optijd thuis geleverd gekregen en geplaatst mooi stukje kwaliteit eikenhout

Schildersbedrijf kees vork

Prima, snel geleverd.

Volgens jullie gebruiksaanwijzing moest ik 8 mm breed fresen. Had ik deze eender besteld en na kunnen meten zou ik beslist niet breder gaan dan 7 mm of zelfs 6 mm, zit nu beweging in de profielen en heb ze vastgekit.

Reactie Trap Renovatie Doe Het zelf:

Slechts 1x een bestelling gedaan dus ervaring is beperkt maar wel zeer Positief. Bij telefonisch contact vriendelijk en netjes te woord gestaan. Bestelling ook goed en adequaat afgewikkeld.

Voor zover ik kan beoordelen Géén

J. arts

Tip gekregen van een kennis om een te kijken op de site van Traprenovatie. Was al op zoek naar nieuwe traptreden. Vóór bestelling via de mail nog enige vragen gesteld. deze werden snel en correct...

Correcte en snelle behandeling.

De treden moeten on-line worden besteld. Het zou prettig zijn om, indien gewenst, de producten ter plaatse te bekijken. Je krijgt dan toch een beter idee van wat je koopt. Bovendien zou het prettig zijn om de bestelling zelf af te halen. Zeker als je toch op een niet al te grote afstand woont.

Prima ervaring, heb voor mijn koop in de webshop telefonisch contact gezocht. Dit was erg vriendelijk contact en al mijn vragen werden beantwoord. Hierna via de webshop de overzettreden besteld....

Online bestelling en betaling gingen vlot,geen probleem.

ondanks dat het geen standaard maat was ging de levering snel,alles was correct.

Zeer goed

alles volgens afspraak

Esther de Wit Klusvrouw

Goede snelle service

Na mijn vraag om proefstukjes van antislipstrips werden ze al heel snel verzonden en kon ik dat aan mijn klanten laten zien. Top