Bart

Goed verzorgd materiaal. Goeie kwaliteit.

Een perfecte trap oplossing voor de doe-het-zelver, met prima handleidingen online.

Het staat in de handleiding, dus geen recht van spreken... maar ik had graag op de site met grote koeienletters willen lezen dat ik echt niet te snel moeten lopen op de vastgelijmde trap.
De...
De trapdelen waren klein beetje concaaf geworden, waardoor de stootborden wat extra werk nodig hadden om ze strak te kunnen plaatsen. Halve dag extra werk.

Frans

Perfect Materiaal

Scherpe prijs. Nergens voordeliger kunnen vinden

Marcella

Mooie kwaliteit hout, makkelijk te zagen, goed in de blanke lak te zetten, snelle levering, goed verpakt tijdens transport.

Heel mooi hout, makkelijk te zagen, snelle levering.

Papieren werkwijze mee sturen voor het gebruik van de spin.

DB

Stalen waren verouderd en daardoor moeilijk uit te smeren.
Stalen waren verouderd en daardoor moeilijk uit te smeren.
Daarnaast ontbrak ook 1 staal Werd wel later toegestuurd. Dit was een goed staal normaal vloeibaar in tegenstelling met de eerste stalen

Reactie gekregen op mijn schrijven

Geen verouderde stalen sturen

Reactie Trap Renovatie Doe Het zelf:

Beste Marie,
Beste Marie,
Excuses dat de olie die u heeft ontvangen niet oke is. Als u ons dit had laten weten dan hadden wij u een nieuwe flacon opgestuurd. Mocht u dit alsnog wensen dan horen wij het graag.
Mvg Intven Traprenovatie team

Jan

Snel en correct

WD Melissant

Snelle levering van mooie fineer stootborden.

Snelle verzending en duidelijke communicatie.

Geen verbeterpunt.

Erens

Aankoop volledige traprenovatieset. Na telefonisch contact kon ik binnen 2 dagen alles na uitstekend advies komen halen.

Prima advies, zeer goede gesprekspartner met uitstekende tips.

Ik zou in het paket ook een monocoat reiniger verstrekken voor het ontvetten van de traponderdelen voor het oliën.

Nvt

Mooie antislipprofiel ontvangen

snel reageren

Toegangkelijker voor de klant , ik vroeg per mail proefsetje antislipprofiel. Moest via de website. Besteld krijg 1 kleur ipv alle kleuren. Opnieuw gemaild toen wel het setje ontvangen.

Kirsten

Prima site

Snelle levering, duidelijke beschrijving

In de beschrijving staat dat een trapspin nodig is om je trap dicht te maken maar dat was helemaal niet nodig.

Jop

Fijne ervarig.

Materiaal van zeer hoge kwaliteit