Zeer professionele en kundige juridische bijstand. Ook goede en mensgerichte coaching op momenten dat ik dit echt nodig had. Kan iedereen aanraden om met Lennert Breukers samen te werken.... Zeer professionele en kundige juridische bijstand. Ook goede en mensgerichte coaching op momenten dat ik dit echt nodig had. Kan iedereen aanraden om met Lennert Breukers samen te werken. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Erwin Porte

Zeer goed. Scherp op inhoud van de betreffende overeenkomst, en er nog een schepje op kunnen doen.

Beschrijf hier a.u.b. bij welk soort probleem u hulp heeft gekregen en in meerdere zinnen hoe u onze dienstverlening heeft ervaren.

Zeer prettig contact. Er werd snel gereageerd op de lopende zaak.

Anja

Vakkundig, betrouwbaar, met positief resultaat!

Onlangs kreeg ik helaas te maken met een situatie waarbij ik juridische hulp nodig had, na een langdurig dienstverband kreeg ik totaal onverwachts mijn ontslag via een vaststellingsovereenkomst. Ik... Onlangs kreeg ik helaas te maken met een situatie waarbij ik juridische hulp nodig had, na een langdurig dienstverband kreeg ik totaal onverwachts mijn ontslag via een vaststellingsovereenkomst. Ik kwam ik contact met LRB Juridisch advies, Lennert Breuker. Lennert heeft met veel geduld en begrip naar mijn verhaal geluisterd, me direct gerust gesteld en geadviseerd wat te doen. In overleg is het plan van aanpak opgesteld en heeft Lennert alle
communicatie/onderhandelingen met mijn (oud)werkgever opgepakt waarvan hij mij goed op de hoogte hield. Na ieder contact met de werkgever overlegde Lennert eerst met mij over de te nemen volgende stap. In korte tijd heeft hij het maximale uit de vaststellingsovereenkomst gehaald en alles tot in de puntjes geregeld. Ik ben dus zeer tevreden over de dienst die Lennert mij heeft geleverd. Ik beveel hem dan ook zeker aan bij mensen om mij heen en iedereen die hulp nodig heeft.

Kort samengevat, Lennert heeft mijn belangen uitstekend behartigd, in een sfeer van openheid, overleg en vertrouwen, vakkundig, punctueel en snel. Nogmaals bedankt Lennert!

Uitstekend

Het was super! Lennert was snel en duidelijk met zijn onderhandelingen

J van Es

Uitstekend

Vertrouwd gevoel,goed advies en uitleg.

Mijn ervaring was erg goed.goed en netjes geholpen. Alles goed samen besproken .

De dienstverlening heb ik als prettig en goed ervaren