Carla Zoutenbier

Goed!

Beschrijf hier a.u.b. bij welk soort probleem u hulp heeft gekregen en in meerdere zinnen hoe u onze dienstverlening heeft ervaren.

Er werd zeer snel gereageerd. Begripvolle advocaat. Ik was erg tevreden over hoe meneer Breuker mijn zaak heeft aangepakt. En met succes.

Vincent van der Bent

Een 10 voor dhr Breuker!

Dhr Breuker heeft mij uitstekend geholpen, de zaak ook snel opgepakt en is uiterst professioneel te werk gegaan. Door veelvoudig communiceren hebben wij gezamelijk een goed verweer kunnen opbouwen... Dhr Breuker heeft mij uitstekend geholpen, de zaak ook snel opgepakt en is uiterst professioneel te werk gegaan. Door veelvoudig communiceren hebben wij gezamelijk een goed verweer kunnen opbouwen die dhr Breuker vervolgens weer perfect verwoord heeft op papier. Ook is er goed geluisterd naar mijn behoeften en heeft dhr Breuker ook vele vragen kunnen beantwoorden die weinig met de zaak te maken hadden. Dit bevestigde voor mij ook de grote kennis die dhr Breuker heeft wat mij enorm geholpen heeft.

Uitstekend!!

Heb er bijna geen woorden voor, hoe goed ik geholpen ben door mr. Lennert Breuker, zou echt niet weten hoe te doen.
Hij heeft het super snel opgepakt en tot een goed en mooi resultaat zien te...
Hij heeft het super snel opgepakt en tot een goed en mooi resultaat zien te krijgen.
Echt Grandioos, een soort van reddende Engel.
Heb geen verbeterpunten, mr Lennert Breuker was de Beste.

J gierdhariesingh

Heel goed!

Ik ben zeer tevreden hoe mijn zaak werd behandeld. Ik werd goed op de hoogte gehouden en werd goed geadviseerd.

Kiran

Uitstekend

Na een ongeldig ontslag ben ik terecht gekomen bij de vriendelijke Lennert Breuker. Lennert heeft mij in deze procedure uitstekend juridisch bijgestaan wat heeft geleid tot een uitkomst waar ik zeer... Na een ongeldig ontslag ben ik terecht gekomen bij de vriendelijke Lennert Breuker. Lennert heeft mij in deze procedure uitstekend juridisch bijgestaan wat heeft geleid tot een uitkomst waar ik zeer tevreden over ben. Hij heeft meer dan zijn best gedaan voor mij en daar ben ik hem dankbaar voor. Lennert stelt het belang van zijn client voorop. Zonder twijfel zou ik hem aanraden aan een ieder die verwikkeld is in een arbeidsrechtelijk conflict.

Maikel

Uitstekend

Geleverde dienst was bijzonder goed. Mijn standpunten zijn goed en professioneel overgebracht naar de werkgever toe en de zaak werd snel opgelost door goede onderhandelingen en juiste benadering.... Geleverde dienst was bijzonder goed. Mijn standpunten zijn goed en professioneel overgebracht naar de werkgever toe en de zaak werd snel opgelost door goede onderhandelingen en juiste benadering. Contact verliep snel en eenvoudig via zowel e-mail als telefonisch, ook geregeld buiten kantoor tijden!

Nevzat Ozbas, Amy Tichelaar

Uitstekende bijstand. Een dikke 10.

Een ontzettend positieve ervaring in een onzekere en moeilijke tijd. De bijstand van Dhr. Breuker bracht op een nuchtere, professionele en empatische manier orde op zaken en rust in onze situatie.... Een ontzettend positieve ervaring in een onzekere en moeilijke tijd. De bijstand van Dhr. Breuker bracht op een nuchtere, professionele en empatische manier orde op zaken en rust in onze situatie. Wij zijn zeer blij met de uitkomst en kunnen dankzij Dhr. Breuker met een schone lei, ook op financieel vlak, verder met de toekomst.

v ppas

Uitstekend goed geholpen supper

heel prettig er wordt heel goed geluister. En geven op al je vragen antwoordt

Huisspookje

Uitstekend

Zeer snelle reactie en zeer goede communicatie

EDS

Uitstekend!

LRB Advocatuur heeft mij bijgestaan in het zaak tegen mijn werkgever. Vanaf het begin kreeg ik het gevoel dat mijn belangen erg goed werden behartigd. Met veel energie en gevoel voor... LRB Advocatuur heeft mij bijgestaan in het zaak tegen mijn werkgever. Vanaf het begin kreeg ik het gevoel dat mijn belangen erg goed werden behartigd. Met veel energie en gevoel voor rechtvaardigheid werden alle mogelijkheden keer op keer bekeken en in samenspraak met mij werden de uiteindelijke keuzes gemaakt.

Lennert is goed bereikbaar, ook in de avonduren. Zodra er vanuit mijn werkgever weer een bericht binnen kwam, nam hij contact met me op om e.e.a. uit te leggen en aan te geven op welke manier we hier op konden reageren.
Het traject duurde lang, maar de aandacht werd niet minder.

Lennert is realistisch gebleven in de kansen die ik had op een goede uitkomst. De verwachtingen zijn uitgekomen en ik ben ontzettend tevreden!