Dylan

Uitstekend

Beschrijf hier a.u.b. bij welk soort probleem u hulp heeft gekregen en in meerdere zinnen hoe u onze dienstverlening heeft ervaren.

Uitstekende dienstverlening niks op aan te merken

Uitstekend en vakkundig geholpen, erg tevreden!!

Fantastisch geholpen. Ten allen tijden zeer correct geinformeerd en erg goed geholpen.

Mike Ueberfeldt

Ik heb een goeie advocaat toegewezen gekregen die me stap voor stap heb geholpen

Zeer goed en vriendelijke

Uitmuntend

Zeer deskundig, to the point, korte lijnen, moderne communicatie, pragmatisch en goed resultaat.
De beste van Nederland?

Barron

Zeer duidelijke website en een hartelijke dienstverlening. Volledig tevreden over de service op maat.

Dienstverlening was snel en doelgericht. Voelde mij begrepen en daardoor was de communicatie duidelijk en strak. Ook zeer snel bereikbaar.

D stroosma

Zeer goede service. Ben zeer tevreden met de vakbekwaamheid van Lennart.

Alles is snel opgepakt en afgehandeld, top

Ik ben een zeer tevreden klant.

Ik kreeg veel persoonlijke aandacht en antwoorden op mijn vragen kwamen snel. Advies was zeer deskundig maar ook bruikbaar gemaakt. Zeer goed bedrijf. Echt een aanrader.

Paul Tahamata

Zeer professionele en kundige juridische bijstand. Ook goede en menselijke benadering,het was prettig om met Lennert Breuker samen te werken.

Had een goed en prettig contact met Lennert Breuker, zeer vakkundig in een sfeer van openheid, overleg en vertrouwen, punctueel met veel geduld en begrip.
Je wordt gerustgesteld ook toen ik...
Je wordt gerustgesteld ook toen ik het moeilijk had.
Samengevat, Lennert heeft mijn belangen uitstekend behartigd.

Carla Zoutenbier

Goed!

Er werd zeer snel gereageerd. Begripvolle advocaat. Ik was erg tevreden over hoe meneer Breuker mijn zaak heeft aangepakt. En met succes.

Vincent van der Bent

Een 10 voor dhr Breuker!

Dhr Breuker heeft mij uitstekend geholpen, de zaak ook snel opgepakt en is uiterst professioneel te werk gegaan. Door veelvoudig communiceren hebben wij gezamelijk een goed verweer kunnen opbouwen... Dhr Breuker heeft mij uitstekend geholpen, de zaak ook snel opgepakt en is uiterst professioneel te werk gegaan. Door veelvoudig communiceren hebben wij gezamelijk een goed verweer kunnen opbouwen die dhr Breuker vervolgens weer perfect verwoord heeft op papier. Ook is er goed geluisterd naar mijn behoeften en heeft dhr Breuker ook vele vragen kunnen beantwoorden die weinig met de zaak te maken hadden. Dit bevestigde voor mij ook de grote kennis die dhr Breuker heeft wat mij enorm geholpen heeft.