Super blij met LRB advocatuur, dankzij de inzet van Lennert Breuker kan ik mijn leven weer oppakken en daar ben ik hem heel erg dankbaar voor.

Beschrijf hier a.u.b. bij welk soort probleem u hulp heeft gekregen en in meerdere zinnen hoe u onze dienstverlening heeft ervaren.

De dienstverlening van LRB advocatuur heb ik ervaren als ondersteunend, begripvol, een luisterend oor naar de zaak, verdiept zich goed in de materie waardoor de partij sterker is en menselijk.

Uitstekende dienstverlening!

snel, deskundig, betrouwbaar, klantvriendelijk, de beste advocaat die je kan wensen voor arbeidsgerelateerde zaken

Dylan

Uitstekend

Uitstekende dienstverlening niks op aan te merken

Uitstekend en vakkundig geholpen, erg tevreden!!

Fantastisch geholpen. Ten allen tijden zeer correct geinformeerd en erg goed geholpen.

Mike Ueberfeldt

Ik heb een goeie advocaat toegewezen gekregen die me stap voor stap heb geholpen

Zeer goed en vriendelijke

Uitmuntend

Zeer deskundig, to the point, korte lijnen, moderne communicatie, pragmatisch en goed resultaat.
De beste van Nederland?

Barron

Zeer duidelijke website en een hartelijke dienstverlening. Volledig tevreden over de service op maat.

Dienstverlening was snel en doelgericht. Voelde mij begrepen en daardoor was de communicatie duidelijk en strak. Ook zeer snel bereikbaar.

D stroosma

Zeer goede service. Ben zeer tevreden met de vakbekwaamheid van Lennart.

Alles is snel opgepakt en afgehandeld, top

Ik ben een zeer tevreden klant.

Ik kreeg veel persoonlijke aandacht en antwoorden op mijn vragen kwamen snel. Advies was zeer deskundig maar ook bruikbaar gemaakt. Zeer goed bedrijf. Echt een aanrader.

Paul Tahamata

Zeer professionele en kundige juridische bijstand. Ook goede en menselijke benadering,het was prettig om met Lennert Breuker samen te werken.

Had een goed en prettig contact met Lennert Breuker, zeer vakkundig in een sfeer van openheid, overleg en vertrouwen, punctueel met veel geduld en begrip.
Je wordt gerustgesteld ook toen ik...
Je wordt gerustgesteld ook toen ik het moeilijk had.
Samengevat, Lennert heeft mijn belangen uitstekend behartigd.