Mevr. Bont

Zeer tevreden.

Beschrijf hier a.u.b. bij welk soort probleem u hulp heeft gekregen en in meerdere zinnen hoe u onze dienstverlening heeft ervaren.

Ik ben zeer tevreden over dhr Lennert Breuker. Ik zat verwikkeld in een situatie, die uitzichtloos leek en dhr Breuker heeft mij bijgestaan en samen met mij gevochten voor gerechtigheid. Vandaag de... Ik ben zeer tevreden over dhr Lennert Breuker. Ik zat verwikkeld in een situatie, die uitzichtloos leek en dhr Breuker heeft mij bijgestaan en samen met mij gevochten voor gerechtigheid. Vandaag de dag kan ik opgelucht ademhalen. Een dikke 10! Bedankt!

Pierre van Turnhout

Perfect geholpen door LRB Advocatuur.
Heel professioneel en met de noodzakelijke diepgang.

Via een oud collega bij Lennert Breuker terecht gekomen omdat mijn werkgever om bedrijfseconomische redenen mijn functie wilde opheffen.
Na het afwijzen van de aangeboden...
Na het afwijzen van de aangeboden vaststellingsovereenkomst is eerst het traject naar het UWV opgepakt. Hier is door Lennert zeer gedegen werk geleverd. Door goed te luisteren naar mijn verhaal kon hij een perfect verweer opstellen waarna het UWV de ontslagaanvraag heeft afgewezen.

Mijn werkgever vond het daarop noodzakelijk om naar de rechter te gaan. Ook hier heeft Lennert na de ontvangst van een aanzienlijk dossier een prima verweer opgesteld, wat bij de rechter uiteindelijk ook gehoor vond.

Lennert kan de belangrijke punten uit je verhaal halen en de daarbij noodzakelijke juridische achtergrond verweken tot uitstekend verweer.

Lennert bedankt voor je uitstekend werk.

Mark

Specialist in zijn vakgebied!
Lennert Breuker is zeer professioneel en heeft heel goed geluisterd naar mijn verhaal.

En zo sta je dan ineens tegenover je werkgever.
En zo sta je dan ineens tegenover je werkgever.
Een gevoel van onmacht en onrechtvaardigheid is mede door Lennert Breuker omgezet in strijdkracht. Nadat mijn werkgever had aangegeven dat ze het ontslag gingen voorleggen bij de kantonrechter had ik binnen mijn rechtsbijstandsverzekering recht op vrije advocaatkeuze. Gezien er binnen het bedrijf verschillende personen hetzelfde hadden meegemaakt en positief zijn bijgestaan door Lennert Breuker was voor mij de keuze makkelijk.

Met een dik dossier en een behoorlijke tijdsdruk, een prachtig resultaat behaald met Lennert Breuker van LRB Advocatuur. Niet alleen boven verwachting maar ook een uitspraak van de rechter die duidelijk op papier zet dat de verstoorde arbeidsverhouding hoofdzakelijk te wijten valt aan de werkgever.
De werkgever heeft uiteindelijk eieren voor haar geld gekozen en heeft ruim 4X de oorspronkelijke transitievergoeding mogen betalen.

Door de omvang van het dossier en de korte tijd die ons daarvoor gegund was, bestond de werkweek van Lennert Breuker niet meer van maandag t/m vrijdag maar moest er ook gewerkt worden op zaterdag en zondag. Dit was voor Lennert Breuker dan ook geen probleem. Met een intensief telefooncontact waarbij de puntjes op de i moesten worden gezet was uiteindelijk de voorbereiding klaar met bovenstaande als resultaat.

Lennert Breuker;
Nogmaals bedankt!!

Divindra Ramjiawan

Perfect geholpen met een uitkomst ver boven verwachting! Bedankt

Vakbekwaam met het clientbelang centraal.

Na een eerste contact heeft Lennert mijn zaak direct opgepakt.
Na een eerste contact heeft Lennert mijn zaak direct opgepakt.
Ondanks de frustrerende houding van mijn voormalige werkgever heeft Lennert zich steeds opnieuw professioneel en feitelijk opgesteld.
Hij heeft goed geluisterd naar mijn standpunt en wensen.
Zijn werkwijze heeft ertoe geleid dat mijn ex-werkgever eieren voor zijn geld heeft gekozen om een dagvaarding te voorkomen.
Lennert heeft ervoor gezorgd dat ik uiteindelijk mijn gehele eindafrekening heb ontvangen.
Ik ben blij dat ik bij Lennert terecht gekomen ben. Helemaal oké!

A legal aid in dispute with an employer.

Mr. Lennert Breuker has provided legal advice and guidance during a difficult situation with my employer. I found Mr.Breuker to be very experienced, responsive, knowledgeable and honest. Straight... Mr. Lennert Breuker has provided legal advice and guidance during a difficult situation with my employer. I found Mr.Breuker to be very experienced, responsive, knowledgeable and honest. Straight forward is an understatement but he’s not your therapist he is a brilliant attorney who sticks to the facts that matter and have a legal basis, he will cut you off on the frivolous fluff.
While working with Mr.Breuker on my case, I felt as though my situation was in adept and trustworthy hands, and he did not steer me wrong.
I would highly recommend Mr.Lennert Breuker to anyone seeking legal representation that is fair, honest and will keep your best interest and unique needs at the forefront. Should the situation arise (hopefully not), I would not hesitate to seek representation from Mr. Breuker again.

Z.Zurkova, a client

Uitstekend

Aanvankelijk was ik bij een ander kantoor en had de pech dat de jurist die mijn zaak behartigde plots opstapte. Achteraf bleek dat ze ook steken had laten vallen wat uiteindelijk nadelige gevolgen... Aanvankelijk was ik bij een ander kantoor en had de pech dat de jurist die mijn zaak behartigde plots opstapte. Achteraf bleek dat ze ook steken had laten vallen wat uiteindelijk nadelige gevolgen bleek te hebben.
Gelukkig kwam ik vervolgens in contact met mr Breuker van LRB advocatuur, die de losse eindjes vakkundig oppakte en mij zeer professioneel heeft geholpen, daarbij het menselijke aspect niet uit het oog verliezend.
Wat ik met name erg prettig vond is dat hij ook buiten kantoortijd bereikbaar was.
Ik ben dermate tevreden met de afhandeling van mijn zaken dat ik mr Breuker absoluut een ieder zal aanbevelen.

Ik ben zeer tevreden over het handelen van LRB advocatuur. Ik ben geholpen door Lennert Breuker, hij heeft van begin af aan heel goed naar mijn verhaal geluisterd en mij zeer deskundig geholpen. Ben... Ik ben zeer tevreden over het handelen van LRB advocatuur. Ik ben geholpen door Lennert Breuker, hij heeft van begin af aan heel goed naar mijn verhaal geluisterd en mij zeer deskundig geholpen. Ben zeer tevreden over het eindresultaat. Ik was zelf aardig gestrest van de hele situatie maar Lennert wist mij elke keer weer gerust te stellen en professioneel te handelen!

Ronald Gyamfi

Deze beoordeling gaat over een arbeidsconflict met de werkgever.

We zijn uitstekend geholpen door Lennert Breuker, n.a.v. een arbeidsconflict met de werkgever.
Het eerste contact met Lennert voelde al meteen goed, en gaf ons meteen het vetrouwen dat wij in goede handen waren!
Wij hebben LRB advocatuur ervaren ondersteunend, begripvol, een luisterend oor voor de cliënt.

We zijn zeker tevreden, Zeker een aanrader!

René Jelsma

Deze beoordeling gaat over het tot stand komen van een vaststellingsovereenkomst tussen mij en T-Mobile.

Ik ben uitstekend geholpen door Lennert Breuker. Hij was scherp en wist d.m.v. gerichte vragen de kwestie te analyseren. En hij bewaakte het traject waarbij hij als een strateeg wist wanneer hij... Ik ben uitstekend geholpen door Lennert Breuker. Hij was scherp en wist d.m.v. gerichte vragen de kwestie te analyseren. En hij bewaakte het traject waarbij hij als een strateeg wist wanneer hij moest drukken of juist niet.