Halim

De kwalificatie was uitstekend

Marie-Anne

Gedreven en adequaat. Zonder deze hulp was ik ontslagen terwijl ik ziek was.

Beschrijf hier bij voorkeur in meerdere zinnen hoe u onze dienstverlening heeft ervaren.

Advocaat Lennert Breuker weet wat hij doet. Hij zet zich in om de belangen van zijn cliënt zo goed mogelijk te vertegenwoordigen. Hij gaat goed in op de argumenten van de werkgever die niet kloppen. In het door hem gemaakte verweerschrift worden incorrecte beweringen onderuit gehaald. Hij zit er bovenop en pakt het prima op. Voor mij was het resultaat positief en werd mijn ontslag door mijn werkgever ingetrokken.

Henny Hoogeveen

Uitstekende adviezen, prettige samenwerking.

Er wordt altijd snel gereageerd op gestelde vragen. Heb de ervaring dat er voldoende tijd wordt genomen om een goed advies te geven. Inlevingsvermogen bij lastige situaties is altijd aanwezig. Kortom geeft veel vertrouwen en levert goede juridische adviezen op.

Manuela Roumans

LBR is een top advocaten kantoor.
Treed snel op.
Snelheid en contact verliepen heel goed en de doelen zijn gehaald.
Wij zouden dit kantoor zeker aanraden.

Zeer vakbekwaam arbeidsrecht Advocaat !

Onlangs kwam ik door een concurrentiebeding geheel klem te zitten tussen zowel men oude als nieuwe werkgever. Enerzijds had ik via mijn oude werkgever een vaststellingsovereenkomst met een zwaar concurrentie- relatie en boetebeding ( overgehouden aan slechte juridische bijstand tijdens beëindiging contract ) , en anderzijds een nieuwe werkgever welke mij heeft aangezet dit beding te overtreden ( en daarbij aangaf volledige steun te bieden indien er problemen zouden komen ).
Zonder verder diep in detail te gaan zat ik binnen zeer korte tijd geheel klem tussen de 2 partijen.
Gelukkig kwam ik bij mijn speurtocht naar juridisch advies via het juridisch platform in contact met Lennert Breuker . Door deze zeer complexe situatie had ik zelf totaal geen overzicht meer. De heer Breuker wist echter middels zijn pragmatische en heldere aanpak alles duidelijk in kaart te brengen, en daarbij heldere actie punten te formuleren. Tevens wist hij mij ook weer zover te krijgen dat ik het overzicht weer terug kreeg .
Zonder Lennert Breuker had ik deze complexe situatie niet opgelost gekregen. De schade is nu gelukkig beperkt gebleven . Ik kan nu weer volop mijn vizier weer op de toekomst richten .

Lennert , Ontzettend bedankt voor de enorme steun en gedegen advies ! ( Ook namens mijn vrouw en kinderen )

M.

Zeer kundig jurist!

Lennert is een zeer kundig jurist. Zijn aanpak kan ik omschrijven als concreet en no nonsense. Doordat je in een arbeidsconflict vaak ook vooral emotioneel erg ontdaan bent zie je de zaken niet altijd even helder. Lennert laat je inzien dat je het doel - namelijk het beste voor jezelf - niet uit het oog moet verliezen. Zijn kennis mbt transitievergoedingen/ontslagvergoedingen is heel goed. Wat ik vooral als erg prettig ervaren heb zijn de contactmomenten met Lennert. Hij neemt je mee in iedere stap en houdt je continu op de hoogte. Dit in tegenstelling tot andere advocaten waarvan je soms een hele tijd niets hoort. Ik kan Lennert aan iedereen aanbevelen die met een arbeidsconflict te maken heeft en zelf even niet weet welke stappen er genomen moeten worden. Ik weet dat hij 'gewoon' zijn werk doet en opkomt voor mij - maar hij zorgt er tevens voor dat je ook weer op komt voor jezelf. En dat had ik nu juist net nodig!

Thijs

Een en al lof

Ik zou hier nu een anderhalf jaar durende kwestie kunnen beschrijven maar dat doe ik niet. Ik ben via het juridisch platvorm bij Lennert Breuker uitgekomen nadat ik afscheid had genomen van mijn vakbondsjurist. Lennert is zeer kundig en professioneel en weet heel goed waar hij het over heeft. Uiteindelijk zijn we er uitgekomen (dankzij Lennert) en kan ik dit hoofdstuk gaan afsluiten. Ik kan iedereen adviseren die een arbeidsconflict heeft om bij LRB Advocatuur aan te kloppen dan komt het helemaal goed. Lennert nogmaals bedankt.

Ik beoordeel mijn advocaat als zeer goed/uitstekend en geschikt in zijn vak. Ik heb veel baat gehad bij zijn kennis, inzicht en vaardigheden .

Ik heb de dienstverlening in het begin qua communicatie wat stroef gevonden, maar dit verbeterde tijdens het afgelopen jaar. Via mail- en telefooncontact hebben we afspraken gemaakt en elkaar op de hoogte gehouden. Ik heb de dienstverlening dan ook als prettig en zakelijk ervaren. Ook was er ruimte om te praten en begrip voor privé/persoonlijke leven.

Mevr. Bont

Zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden over dhr Lennert Breuker. Ik zat verwikkeld in een situatie, die uitzichtloos leek en dhr Breuker heeft mij bijgestaan en samen met mij gevochten voor gerechtigheid. Vandaag de dag kan ik opgelucht ademhalen. Een dikke 10! Bedankt!