Uitstekend

Beschrijf hier a.u.b. bij welk soort probleem u hulp heeft gekregen en in meerdere zinnen hoe u onze dienstverlening heeft ervaren.

Arbeidsconflict waarbij de werkgever plotseling een vaststellingsovereenkomst aan de werknemer voorlegt.
In deze overeenkomst werd een minimale vergoeding aangeboden. Na telefonisch overleg en ontvangst van het dossier werd er direct een e-mail verstuurd richting werkgever. Deze e-mail was de basis voor het verdere juridische verloop in deze zaak. Advocaat heeft zeer goed geluisterd en goed overlegd hoe we het beste verder kunnen gaan. Dit heeft geresulteerd in een een voor mij zeer positief resultaat. Het telefonisch contact was open en informeel wat ik als bijzonder prettig heb ervaren, het maakte de communicatie makkelijk. Mede door de inzet en betrokkenheid van de advocaat heb ik een goed gevoel, aan deze toch vervelende kwestie, overgehouden.

Daniëlle

Via het Juridisch Platform ben ik bij Lennert Breuker terecht gekomen. Op dat moment zat ik in een situatie met mijn werkgever waar ik niet mee bekend was. Lennert heeft mij laten inzien dat het...

Zeer goede en fijne advocaat mee te werken.

Zeer goede en fijne advocaat om mee te werken.

Prima werk geleverd

Ik zou Dhr. Breuker zeker aanraden! Het contact was prettig, immer snelle reactie, goede adviezen, fijne samenwerking, het gevoel gevend dat hij volledig aan jouw zijde staat.

Halim

De kwalificatie was uitstekend

Marie-Anne

Gedreven en adequaat. Zonder deze hulp was ik ontslagen terwijl ik ziek was.

Advocaat Lennert Breuker weet wat hij doet. Hij zet zich in om de belangen van zijn cliënt zo goed mogelijk te vertegenwoordigen. Hij gaat goed in op de argumenten van de werkgever die niet kloppen. In het door hem gemaakte verweerschrift worden incorrecte beweringen onderuit gehaald. Hij zit er bovenop en pakt het prima op. Voor mij was het resultaat positief en werd mijn ontslag door mijn werkgever ingetrokken.

Henny Hoogeveen

Uitstekende adviezen, prettige samenwerking.

Er wordt altijd snel gereageerd op gestelde vragen. Heb de ervaring dat er voldoende tijd wordt genomen om een goed advies te geven. Inlevingsvermogen bij lastige situaties is altijd aanwezig. Kortom geeft veel vertrouwen en levert goede juridische adviezen op.

Manuela Roumans

LBR is een top advocaten kantoor.
Treed snel op.
Snelheid en contact verliepen heel goed en de doelen zijn gehaald.
Wij zouden dit kantoor zeker aanraden.