Zeer vakbekwaam arbeidsrecht Advocaat !

Beschrijf hier bij voorkeur in meerdere zinnen hoe u onze dienstverlening heeft ervaren.

Onlangs kwam ik door een concurrentiebeding geheel klem te zitten tussen zowel men oude als nieuwe werkgever. Enerzijds had ik via mijn oude werkgever een vaststellingsovereenkomst met een zwaar concurrentie- relatie en boetebeding ( overgehouden aan slechte juridische bijstand tijdens beëindiging contract ) , en anderzijds een nieuwe werkgever welke mij heeft aangezet dit beding te overtreden ( en daarbij aangaf volledige steun te bieden indien er problemen zouden komen ).
Zonder verder diep in detail te gaan zat ik binnen zeer korte tijd geheel klem tussen de 2 partijen.
Gelukkig kwam ik bij mijn speurtocht naar juridisch advies via het juridisch platform in contact met Lennert Breuker . Door deze zeer complexe situatie had ik zelf totaal geen overzicht meer. De heer Breuker wist echter middels zijn pragmatische en heldere aanpak alles duidelijk in kaart te brengen, en daarbij heldere actie punten te formuleren. Tevens wist hij mij ook weer zover te krijgen dat ik het overzicht weer terug kreeg .
Zonder Lennert Breuker had ik deze complexe situatie niet opgelost gekregen. De schade is nu gelukkig beperkt gebleven . Ik kan nu weer volop mijn vizier weer op de toekomst richten .

Lennert , Ontzettend bedankt voor de enorme steun en gedegen advies ! ( Ook namens mijn vrouw en kinderen )

M.

Zeer kundig jurist!

Lennert is een zeer kundig jurist. Zijn aanpak kan ik omschrijven als concreet en no nonsense. Doordat je in een arbeidsconflict vaak ook vooral emotioneel erg ontdaan bent zie je de zaken niet altijd even helder. Lennert laat je inzien dat je het doel - namelijk het beste voor jezelf - niet uit het oog moet verliezen. Zijn kennis mbt transitievergoedingen/ontslagvergoedingen is heel goed. Wat ik vooral als erg prettig ervaren heb zijn de contactmomenten met Lennert. Hij neemt je mee in iedere stap en houdt je continu op de hoogte. Dit in tegenstelling tot andere advocaten waarvan je soms een hele tijd niets hoort. Ik kan Lennert aan iedereen aanbevelen die met een arbeidsconflict te maken heeft en zelf even niet weet welke stappen er genomen moeten worden. Ik weet dat hij 'gewoon' zijn werk doet en opkomt voor mij - maar hij zorgt er tevens voor dat je ook weer op komt voor jezelf. En dat had ik nu juist net nodig!

Thijs

Een en al lof

Ik zou hier nu een anderhalf jaar durende kwestie kunnen beschrijven maar dat doe ik niet. Ik ben via het juridisch platvorm bij Lennert Breuker uitgekomen nadat ik afscheid had genomen van mijn vakbondsjurist. Lennert is zeer kundig en professioneel en weet heel goed waar hij het over heeft. Uiteindelijk zijn we er uitgekomen (dankzij Lennert) en kan ik dit hoofdstuk gaan afsluiten. Ik kan iedereen adviseren die een arbeidsconflict heeft om bij LRB Advocatuur aan te kloppen dan komt het helemaal goed. Lennert nogmaals bedankt.

Ik beoordeel mijn advocaat als zeer goed/uitstekend en geschikt in zijn vak. Ik heb veel baat gehad bij zijn kennis, inzicht en vaardigheden .

Ik heb de dienstverlening in het begin qua communicatie wat stroef gevonden, maar dit verbeterde tijdens het afgelopen jaar. Via mail- en telefooncontact hebben we afspraken gemaakt en elkaar op de hoogte gehouden. Ik heb de dienstverlening dan ook als prettig en zakelijk ervaren. Ook was er ruimte om te praten en begrip voor privé/persoonlijke leven.

Mevr. Bont

Zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden over dhr Lennert Breuker. Ik zat verwikkeld in een situatie, die uitzichtloos leek en dhr Breuker heeft mij bijgestaan en samen met mij gevochten voor gerechtigheid. Vandaag de dag kan ik opgelucht ademhalen. Een dikke 10! Bedankt!

Pierre van Turnhout

Perfect geholpen door LRB Advocatuur.
Heel professioneel en met de noodzakelijke diepgang.

Via een oud collega bij Lennert Breuker terecht gekomen omdat mijn werkgever om bedrijfseconomische redenen mijn functie wilde opheffen.
Na het afwijzen van de aangeboden vaststellingsovereenkomst is eerst het traject naar het UWV opgepakt. Hier is door Lennert zeer gedegen werk geleverd. Door goed te luisteren naar mijn verhaal kon hij een perfect verweer opstellen waarna het UWV de ontslagaanvraag heeft afgewezen.

Mijn werkgever vond het daarop noodzakelijk om naar de rechter te gaan. Ook hier heeft Lennert na de ontvangst van een aanzienlijk dossier een prima verweer opgesteld, wat bij de rechter uiteindelijk ook gehoor vond.

Lennert kan de belangrijke punten uit je verhaal halen en de daarbij noodzakelijke juridische achtergrond verweken tot uitstekend verweer.

Lennert bedankt voor je uitstekend werk.

Mark

Specialist in zijn vakgebied!
Lennert Breuker is zeer professioneel en heeft heel goed geluisterd naar mijn verhaal.

En zo sta je dan ineens tegenover je werkgever.
Een gevoel van onmacht en onrechtvaardigheid is mede door Lennert Breuker omgezet in strijdkracht. Nadat mijn werkgever had aangegeven dat ze het ontslag gingen voorleggen bij de kantonrechter had ik binnen mijn rechtsbijstandsverzekering recht op vrije advocaatkeuze. Gezien er binnen het bedrijf verschillende personen hetzelfde hadden meegemaakt en positief zijn bijgestaan door Lennert Breuker was voor mij de keuze makkelijk.

Met een dik dossier en een behoorlijke tijdsdruk, een prachtig resultaat behaald met Lennert Breuker van LRB Advocatuur. Niet alleen boven verwachting maar ook een uitspraak van de rechter die duidelijk op papier zet dat de verstoorde arbeidsverhouding hoofdzakelijk te wijten valt aan de werkgever.
De werkgever heeft uiteindelijk eieren voor haar geld gekozen en heeft ruim 4X de oorspronkelijke transitievergoeding mogen betalen.

Door de omvang van het dossier en de korte tijd die ons daarvoor gegund was, bestond de werkweek van Lennert Breuker niet meer van maandag t/m vrijdag maar moest er ook gewerkt worden op zaterdag en zondag. Dit was voor Lennert Breuker dan ook geen probleem. Met een intensief telefooncontact waarbij de puntjes op de i moesten worden gezet was uiteindelijk de voorbereiding klaar met bovenstaande als resultaat.

Lennert Breuker;
Nogmaals bedankt!!

Divindra Ramjiawan

Perfect geholpen met een uitkomst ver boven verwachting! Bedankt

Vakbekwaam met het clientbelang centraal.

Na een eerste contact heeft Lennert mijn zaak direct opgepakt.
Ondanks de frustrerende houding van mijn voormalige werkgever heeft Lennert zich steeds opnieuw professioneel en feitelijk opgesteld.
Hij heeft goed geluisterd naar mijn standpunt en wensen.
Zijn werkwijze heeft ertoe geleid dat mijn ex-werkgever eieren voor zijn geld heeft gekozen om een dagvaarding te voorkomen.
Lennert heeft ervoor gezorgd dat ik uiteindelijk mijn gehele eindafrekening heb ontvangen.
Ik ben blij dat ik bij Lennert terecht gekomen ben. Helemaal oké!