E Altink

Snelle en correcte levering van bestelde inktcartridges .

Hans van Dooren

Door Ketstdrukte de bestelde producten wat later ontvangen. Maar tot volle tevredenheid enkele dagen later wel

G Geurts

Al een week geleden cartridges besteld, nog steeds niets ontvangen, alleen een bericht dat ze dezelfde dag verstuurd zouden worden.

Reactie Totaalinkt Shop:

Klant heeft net voor onze sluiting voor de feestdagen de bestelling geplaatst en is deze ook direct verwerkt en verzonden. Door de drukte van de feestdagen kan de zending er wat langer over doen dan... Klant heeft net voor onze sluiting voor de feestdagen de bestelling geplaatst en is deze ook direct verwerkt en verzonden. Door de drukte van de feestdagen kan de zending er wat langer over doen dan normaal. Via de track en trace van de vervoerder kan de klant zelf de zending volgen. Hiermee zien wij momenteel ook dat het pakket nog onderweg is en een deze dagen geleverd zal worden.
Team Totaalinkt

Huub Metsemakers

Goede en correcte afhandeling

Cees Smit

Goed en accuraat

P.R.A.J. Hammers

Totaalinkt is een betrouwbaar bedrijf die goede vervangers voor cartridges levert. Orders worden snel afgehandeld en problemen (als ze al voorkomen) worden snel en vakkundig behandeld en opgelost.

H de Bruijn

Snelle en goede levering

E Van de Brug

Snel geleverd en werkt prima