7.2/10
7.6/10
6.6/10

I.vd A

Wat een schofterige manier van zaken doen. Kaartjes gekocht voor theater ik dacht voor april 2023. Bleek na betalen pas voor april 2024 te zijn. Kaarten waren wel duur, maar ja, ze zullen wel gewild... Wat een schofterige manier van zaken doen. Kaartjes gekocht voor theater ik dacht voor april 2023. Bleek na betalen pas voor april 2024 te zijn. Kaarten waren wel duur, maar ja, ze zullen wel gewild zijn. Ik dacht dat het originele kaartjes waren, maar nu net tickets ontvangen en die staan op een andere naam voor de helft van de prijs!!!. Dit is bij aankoop niet duidelijk, maar wat voel ik me genaaid door dit bedrijf.

STOP MET ZAKEN DOEN EN PRIJZEN VERDUBBELEN

Wim Voncken

Alles prima geregeld

Eenvoudige handeling om alles te regelen en betalen

Geen idee

Oost-Europa Transportnet BV

Super makkelijk aankoop te doen.

Goed overzichtelijke web site

Grotere letters om via mob. internet makkelijker info te lezen

Dea Schellekens-Hertog

De tickets waren snel geregeld.

Gelijk een mail met de reservering naar mijn mail

Niets

H. Kraayenhof , Bronsgietersdonk 323, 7326 JG Apeldoorn

Afgelopen zaterdag 2 tickets Bgees Orheus Apeldoorn besteld. Afgezien van de behoorlijke verhoogde prijs dachten wij eind maart van deze maand te kunnen gaan. Achteraf blijkt het pas om volgende... Afgelopen zaterdag 2 tickets Bgees Orheus Apeldoorn besteld. Afgezien van de behoorlijke verhoogde prijs dachten wij eind maart van deze maand te kunnen gaan. Achteraf blijkt het pas om volgende jaar te gaan. Vol goede moed belde ik net met Justin van dit kantoor met de gedachte dat wij er wel uit zouden komen. Helaas kunnen we er niet onder uit werd mij doodleuk verteld. Zonder annuleringsverzekering zit je er aanvast. Hadden we de kleine lettertjes moeten lezen. Totaal geen inlevingsvermogen en enige coulancebetrachting. Zelfs nog aangegeven restititue onder aftrek van kosten . Hevig teleurgestelde pensionado's uit Apeldoorn ( de fam. Kraayenhof) achterlatend.

N.v.t.

Kunnen ze wel uit mijn relaas distilleren.

H. Beute

Tickets gekocht voor Editors

Goed verdien model

Stop met doorverkoop

robin

Ben er in getrapt

beter aangeven dat het om duurdere wederverkoop gaat en niet om de originale kaartjes (dus niet alleen in de kleine lettertjes)

Cornielje

Waardeloos bedrijf

Geen . Gooit de hoorn op de haak bij een vraag van mij

Alles

Willy van Schie

Waardeloos, is gewoon oplichting

bestelgemak

geef gewoon aan dat het wederverkoop is en dus veel duurder is

H Reinders

Snel geregeld