7.5/10

Alles

Slecht

Nul

Veel.....

Goede service en informatie.

Tijdige informatie. Duidelijke uitleg.

Simone gillet

Schandalig! Kom er achter dat ik minstens 2 x zoveel voor een ticket van Patrick laureij heb betaald!!! Ik vond het al zo raar dat ik mijn tickets pas 10 dagen voor de voorstelling toegestuurd ga... Schandalig! Kom er achter dat ik minstens 2 x zoveel voor een ticket van Patrick laureij heb betaald!!! Ik vond het al zo raar dat ik mijn tickets pas 10 dagen voor de voorstelling toegestuurd ga krijgen! Dat is nergens zo!! Wat is dit voor een rare oplichterij! Nu maar zien dat ik ze ook ga krijgen.

Stoppen hiermee!

Diana Bos

Super service

Duidelijk en top kwaliteit

Geen verbeter punten

Oplichters! Schrijven zelf de goede reviews om hun waardering positief te krijgen. Betalen Google om als 1e zoekresultaat te verschijnen en vervolgens mensen grof meer geld te vragen dan de... Oplichters! Schrijven zelf de goede reviews om hun waardering positief te krijgen. Betalen Google om als 1e zoekresultaat te verschijnen en vervolgens mensen grof meer geld te vragen dan de originele prijs van kaartjes. Dat zie je pas als je de kaartjes ontvangt. Staan op een andere naam en een fractie van het bedrag dat ik er voor heb betaald. Schandalig! Reageren met standaard reacties op dit soort echte reviews. Dat het op de site staat. Dat klopt maar conform allerlei marketing trucs wordt je afgeleid als je bestelt. Je oog wordt getrokken naar andere informatie en dat weten ze. Dat is hun verdienmodel. Pure oplichterij.

Dat ze het oplichten van consumenten tot kunst hebben verheven.

Stop met oplichten.

Kruiskamp

Slechte ervaringen.10 kaarten gekocht voor€702,50ipv voor€415 bij Ticketmaster voor uitje met kinderen en kleinkinderen.M.a.w.€287,50 teveel

Uitleg route,tijdschema.

Duidelijk aangegeven dat het een wederverkoper is.Goedkoper bij Ticketmaster.Verschil€28,75

John v d kamp

Betrouwbaar en komen afspraken goed na wat ze beloven doen ze

E mail contact duidelijk

Niet

Tessy Dahmen

Duidelijk, snel, goed geregeld

Alles keurig op tijd ontvangen

Goede duidelijke site en goede service. Komen hun afspraken na.

Goede service en komen hun afspraken na.

De kaartjes wat goedkoper verstrekken.