Arthur

Goed product, snel geleverd

fam Valstar

Goede communicatie en snelle reactie,retour geen probleem alleen de verzendkosten retour is niet handig,antwoord nummer zou fijn zijn.

bij retour zelf de verzendkosten betalen dus 1x verzendkosten bij levering en 1x verzendkosten bij retour. Dat is een kostbaar grapje. Antwoordnummer voor retouren zou beter zijn.

Petra

Super snel geleverd, top!

DN

Voor de toppers op zaterdag heb ik een bestelling geplaatst op donderdag. Vrijdag was het in huis!

De kwaliteit van de producten

I. Cornet

Voor het eerst besteld maar zeker niet voor het laatst!

N.v.t.

Lotte Pijpers

Gewenste artikelen makkelijk gevonden via de website en vervolgens een snelle levering. Alleen de maat van het broekje viel kleiner uit dan verwacht (s/m leek eerder xs/s).

Zet bij de informatie over het product erbij hoe het product uitvalt (kleiner of groter dan de getoonde maat). Zo weet de klant het beste welke maat hij/zij moet bestellen.

Diana van Laar

De bestelde artikelen waren tijdens de verwerking van de artikelen niet meer voorradig. Werd gebeld en samen hebben we het opgelost naar volle tevredenheid mijn kant. Wel verteld het graag de... De bestelde artikelen waren tijdens de verwerking van de artikelen niet meer voorradig. Werd gebeld en samen hebben we het opgelost naar volle tevredenheid mijn kant. Wel verteld het graag de volgende dag te ontvangen omdat ik dit nodig had en het was al na 16.00 uur. De medewerkster heeft ontzettend goed haar best gedaan want inderdaad werd het de volgende dag bezorgd.

Lakerveld

Prima, ben zeer tevreden