Jan Goijaerts

Ik voelde mezelf helemaal op mijn gemak, kon en mocht alles zeggen wat op mijn hart lag, en er werd goed geluisterd.

Nanneke Schoenmaker

Hij begrijpt me, hij verstaat mij, heb maar een half woord nodig met wat ik bedoel en wat ik voel

Lotte

Goede behandeling, verstand van zaken, fijne omgang

Tamarah

Veel verstand van alles, laat je niet zomaar zitten met je klachten er word altijd professioneel naar gekeken

HENK VAN KESSEL

Hij heeft een luisterend oor,geef mij de tijd om uit te leggen wat ik voel en wat ik er van verwacht en als dat dan uit komt dan is dat voor mij een goede Fysiotherapeut !!

Wilma van der Heijden

Zij luistert goed, handelt adequaat en biedt met uitleg en oefeningen een perspectief. Zij was ook betrokken imet mijn situatie in deze crisis en houdt goed contact. De behandeling durf ik door haar... Zij luistert goed, handelt adequaat en biedt met uitleg en oefeningen een perspectief. Zij was ook betrokken imet mijn situatie in deze crisis en houdt goed contact. De behandeling durf ik door haar zorgvuldigheid binnenkort weer op te pakken.

Joyce Cromsigt

Anneke is allereerst laagdrempelig, je voelt je gehoord, begripvol. Lief en duidelijk naar onze dochter toe. Anneke noemde Iza een topper en gaf haar twee dikke duimen. Iza straalde helemaal en zei... Anneke is allereerst laagdrempelig, je voelt je gehoord, begripvol. Lief en duidelijk naar onze dochter toe. Anneke noemde Iza een topper en gaf haar twee dikke duimen. Iza straalde helemaal en zei dat Anneke ook twee dikke duimen verdiende en dat ze superduper goed is haha

Rosa Kluytmans

De omgang van anneke met onze fenna was super goed. Hoe zij kinderen benaderd echt geweldig.

H. Kapteijns

Goede tips en oefeningen en kundig in behandelen