Ik voelde me serieus genomen in mijn klachten en ook in eerdere behandeling bij deze praktijk, waar ik over verteld heb. Waar ik niet zo'n beste ervaring mee had opgedaan en daardoor angstig was... Ik voelde me serieus genomen in mijn klachten en ook in eerdere behandeling bij deze praktijk, waar ik over verteld heb. Waar ik niet zo'n beste ervaring mee had opgedaan en daardoor angstig was voor verdere behandeling. Naar mijn idee is hier iets meegedaan, is teruggekoppeld naar die collega, wat ik op prijs stel. Leermoment voor diegene en om dit te voorkomen bij andere patiënten !!!
Ze was eerlijk naar mij toe en stimuleerde mij in mijn proces, op een goede manier. Goede bejegening, vriendelijk en correct.
Voelde mij vertrouwd en ze kwam over als iemand die haar vak serieus neemt en er verstand van heeft.

Zijn bindwefselmassage en kennis zijn heel erg goed

Het enthousiasme van de therapeut en het vertrouwen dat het goed komt.

Vincent van Straalen

Fijne therapeut lijkt me deskundig alleen niet de juiste diagnose gesteld bij mij.

Voor mijn was dat er goed naar mijn geluisterd is en dat we samen er door heen zijn gekomen met een goed gevoel

IK vind haar deskundig, erkent het probleem en pakt dit goed aan .