Snel contact, goede behandeling met duidelijk uitleg over evt. te volgen oefeningen thuis.

Geen lange wachtrijen, snelle behandeling, goede adviezen (ook over andere zaken), goede behandeling, effectief en vriendelijk

Dick vraagt hoe het nu gaat en stelt daar zijn behandelprogramma op samen per keer.

Bjorn Hendriks

De kennis van Edwin is top, praktisch, en leuke vent

Ik ben in Geldrop bijna 1 jaar in behandeling geweest, zonder voldoende resultaat, massage heeft hier duidelijk meer opgeleverd dan in Geldrop

Wij hebben 6 maanden een heel verdrietig dochtertje gehad. 12 uur huilen per dag was voor ons de normale situatie. Ons dochtertje lag de hele dag stil en was moeilijk gerust te stellen. Na de... Wij hebben 6 maanden een heel verdrietig dochtertje gehad. 12 uur huilen per dag was voor ons de normale situatie. Ons dochtertje lag de hele dag stil en was moeilijk gerust te stellen. Na de behandelingen bij de manuele fysio hebben wij een vrolijk dochtertje die zich leeftijdsadequaat ontwikkelt.

Luistert naar je. Ze is rustig. Behandeling is fijn en bespreekt de resultaten met je. Allemaal.top dus

Kennis, vriendelijkheid, enthousiasme en kindvriendelijk

Gewoon serieus genomen worden en een kundige man die ook persoonlijke interesse in je had. Fijn om geen nummer of patiënt te voelen