stefan

Aangezien ik nog nooit eerder ervaring heb gehad met een fysiotherapeut, waardoor ik geen vergelijkingen kan maken met eerderen ervaringen. Maar gezien het feit dat de problemen een heel eind zijn... Aangezien ik nog nooit eerder ervaring heb gehad met een fysiotherapeut, waardoor ik geen vergelijkingen kan maken met eerderen ervaringen. Maar gezien het feit dat de problemen een heel eind zijn opgelost en ik weinig tot geen hinder meer ondervind en het zelf ook genoeg vind en we het zo doen proberen. Vind ik dat mijn behandelende fysiotherapeut zeer goed werk heeft geleverd.

Carla

Een goed luisterend oor, goede adviezen over wat wel en beter (nog) niet doen en een goede aanpak/behandeling.

Marie-José Hessels-Festen

Mijn fysiotherapeut is zeer kundig, goede uitleg, goede uitleg over de mogelijkheden; goede instructies;

M.L. van Kempen

Therapeut komt vriendelijk en rustig over. Luistert erg goed naar de cliënt. Stelt in goed overleg met de cliënt , professioneel en duidelijk de volgende stap in de behandeling vast. Behandelt met... Therapeut komt vriendelijk en rustig over. Luistert erg goed naar de cliënt. Stelt in goed overleg met de cliënt , professioneel en duidelijk de volgende stap in de behandeling vast. Behandelt met lef. Geeft cliënt vertrouwen. Kan streng zijn als je onverantwoorde dingen doet.
Werkt planmatig naar genezing toe. Prettig in het contact. Altijd stipt op tijd.

AJHJ Daris

Dat de klachten die ik had meteen aangepakt werden en ook meteen resultaat hadden

Karin. Kuilboer

Heel zorgzaam en vol begrip. Waar ze niet zeker van was ging ze in overleg met collega's. Dat gaf mij veel vertrouwen.

C.A.M. Govers

Zij gaf mij veel vertrouwen, vooral door een 200 meter mee te wandelen.