Carla Ronde

De behandeling was perfect, echt niets op aan te merken.
Ik werd met respect behandeld.
Hij gaf mij echt een vertrouwd gevoel, ik kon ook prive dingetjes uiten , heel fijn .

R.A. Holl

Mijn fysiotherapeut weet mij te motiveren, is altijd vriendelijk, belangstellend en geïnteresseerd in mijn privé omstandigheden

Wendy

Mijn moeder had mijn klacht bij haar neergelegd en ik kon de volgende dag en de week erop voordat ik geopereerd werd meteen terrecht

Hans Daemen

Ook de aandacht na de behandelperiode zie ik als een nazorg

Verlaan

Goed geluisterd en duidelijke verbetering klachten

Sylvia Janssens

Top fysiotherapeute Geerte en uitstekende behandelingen gehad. Kundig en professioneel????

Jeroen Davits

Gemotiveerd en gedreven personeel om patiënten te behandelen en te zorgen voor een volledig herstel

Manon van den Broek

Ik voelde me serieus genomen, er was tijd voor een luisterend oor, heb fijn en bruikbaar advies gekregen, mijn dochter is van haar klachten af en had een fijne klik met Ingrid. Ik raad iedereen aan... Ik voelde me serieus genomen, er was tijd voor een luisterend oor, heb fijn en bruikbaar advies gekregen, mijn dochter is van haar klachten af en had een fijne klik met Ingrid. Ik raad iedereen aan naar haar te gaan, een topfysio en een fijn mens.

Mariëth van den Bungelaar

Je krijgt de volledige aandacht, dat is prettig. Daardoor is de behandelaar goed op de hoogte. Goede diagnose. Goede uitleg. Goed advies hoe zelf er mee om te kunnen gaan,