Deze fysiotherapeut behandelde mij al vanaf zijn eerste dag in de praktijk en ben altijd zeer tevreden geweest . Ook na de operaties voelde ik me altijd serieus genomen . Veel Dank voor alle goede... Deze fysiotherapeut behandelde mij al vanaf zijn eerste dag in de praktijk en ben altijd zeer tevreden geweest . Ook na de operaties voelde ik me altijd serieus genomen . Veel Dank voor alle goede zorgen en behandelingen!

Hij weet exact het probleem te tackelen en heeft veel kennis van zaken. En wat nog fijner is, de behandeling helpt!

Prima behandeling. Er werd meegedacht, en naar je geluisterd. Behandeling heeft geholpen. Heel fijn.

Zeer deskundig, duidelijk, no-nonsense en nemen je serieus!

Zijn heldere uitleg, zijn rust, zijn deskundigheid

Ben helemaal tevreden, wordt deskundig geholpen en zou het zeker aanraden in mijn omgeving.

Naast het goede advies kreeg ik ook oefeningen mee die erg goed hebben geholpen.

Hij behandelt heel erg goed en is gezellig om tijdens de behandeling mee te praten.

Ik heb 3 therapeuten gehad en ze zijn alle 3 kundig, weten waar ze het over hebben en tevens ook gewoon erg aardig

Bij dezelfde klachten welke op mijn van toepassing zojn