Jos Broeren

Pijn is voor 95 % verdwenen, oefeningen zijn duidelijk en communicatie was helder.

?

Geen duidelijke diagnose. Steeds een andere fysiotherapeut. 2 consulten geschreven op Bavel Anno.

Irene

Neemt mij serieus ondanks dat ik al jaren dezelfde klachten heb, bij twijfel nemen ze contact op met de huisarts en hebben overleg met elkaar, zeer prettig!!!

Anja Lijffman

Roy heeft heel deskundig gehandeld door een röntgenfoto te laten maken. Aan hand daarvan heeft hij gezegd even af te willen wachten tot ik bij de neuroloog geweest ben. Jullie mogen heel erg blij... Roy heeft heel deskundig gehandeld door een röntgenfoto te laten maken. Aan hand daarvan heeft hij gezegd even af te willen wachten tot ik bij de neuroloog geweest ben. Jullie mogen heel erg blij zijn met zo'n zorgzame en deskundige therapeut!

Gerarda

Ton is deskundig en werkt met compassie.
Hij neemt me serieus. Weet me te motiveren en te stimuleren en dat geeft me vaak nieuwe energie.
Ton is een supergoeie fysiotherapeut.

P. v.d. Berg

Vriendelijk en begripvol ook vind ik het geweldig dat er een scan gemaakt kan worden zodat ik de blessure en de vooruitgang zelf kan zien.

Kees Molekamp

De oorzaak snel gevonden. Hiervoor echo apparaat ingeschakeld.

Roeland Verbeet

Deskundig, vriendelijk, geïnteresseerd, professioneel.