Sam

Ja omdat ze me heel goed hebben geholpen tijdens de fysio uren en veel geleerd en veel gedaan

Daan

Ik had acute klachten , na een telefoontje kon ik de andere dag gelijk terecht. Therapeut dacht echt met me mee om me zo snel mogelijk weer op de been te helpen omdat ik een belangrijke wedstrijd had

Nathalie

Ze was heel begripvol en snapte goed hoe lastig het voor me was. Ze heeft me goed geholpen en alles verbeterd wat nodig was.

Kieboom

Allen maar positieve ervaringen met deze fysio! Ga zo door!

Monique Verhulst

Ik vind Nicky zeer kundig.
Ik vind Nicky zeer kundig.
Menselijk en ze geeft je vertrouwen in je kunnen met je blessure.Ik merk dat ik blind op haar vertrouwde (ook omdat ze me 2 jaar gelden heel snel van een zweepslag heeft afgeholpen). Ze weet het pad van belasting en niet/belasten heel juist aan te geven. Ze luister ook heel goed wat je aangeeft en terugspeelt. Complimenten!

Juusi

Uitstekend overleg, goede begeleiding mbt de behandeling en welke mogelijkheden er zijn om zelf actief de problemen te verhelpen.

Hans Rieff

Luistert goed en behandelt krachtig (letterlijk ??)

Frank

Fijne benadering, diagnose middels echo, gerichte behandeling