Fysiotherapeut is erg bekwaam. De behandelingen waren effectief

Ik ben meer dan tevreden over mijn behandelend fysiotherapeut (Victor). Ik heb soms fikse klachten. Hij helpt mij middels behandeling en oefeningen om mijn klachten te verminderen en geeft mij ook... Ik ben meer dan tevreden over mijn behandelend fysiotherapeut (Victor). Ik heb soms fikse klachten. Hij helpt mij middels behandeling en oefeningen om mijn klachten te verminderen en geeft mij ook adviezen om de klachten zoveel mogelijk te voorkomen.

Zeer patiënt betrokken , en een perfecte behandeling.

Verstand van zaken, veel ervaring, prettig in de omgang

Esther luistert goed naar de situatie die speelt. Daarnaast is ze erg kindvriendelijk. Het voelde voor mij goed dat ze mijn dochter eerst altijd liet wennen en op haar gemak liet voelen voordat ze... Esther luistert goed naar de situatie die speelt. Daarnaast is ze erg kindvriendelijk. Het voelde voor mij goed dat ze mijn dochter eerst altijd liet wennen en op haar gemak liet voelen voordat ze aan de slag ging. Niets ging geforceerd. Ook stimuleerde ze haar om al dingen te doen die vroeg “voor haar leeftijd” waren waardoor ze die snel oppakte.

De eerste paar keer kwam ze bij ons aan huis toen mn dochter nog een paar weken was. Dat gaf ons veel rust.