Jan Vos

Kennis en betrokkenheid met vakkundige behandeling en advies

Ze luisterde naar wat ik vroeg en gafgoed advies

Suzanne is heel vriendelijk en professioneel. Zij heeft luisterend oor voor zwangere en zou altijd met meer dan 1 oplossing proberen te komen. Heel fijn fysio sessies.

Hannie Heijkoop

Suzanne Post heb ik als therapeute ze legt alles geweldig uit.Ze is heel vriendelijk en heel erg attent.
Ik kan nu een paar maanden niet komen om dat ik verschillende operaties krijg.
En...
Ik kan nu een paar maanden niet komen om dat ik verschillende operaties krijg.
En ik heb haar daar over gebeld en ze wenste mij heel veel beterschap.
En wat lag er daarna in de brievenbus een kaart van Suzanne om mij succes te wensen.
Dat is heel erg lief en fijn als je dat van een therapeute krijg.Dat was zo’n verrassing en dat vind je tegenwoordig niet meer.
Zo’n lieve therapeute is goud waard hou haar in ere en wees er maar trots op dat ze bij jullie werkt.
Ik wens jullie een fijn weekend en een lieve groet van mij Hannie Heijkoop.

Rustig, zeer goede uitleg, denkt mee, maakt en kan tegen een grapje, neemt de tijd voor je, stelt je gerust. Al met al top dus en zal de volgende keer er zeker naar terug gaan.

Bij deze therapeut kom ik al 15 jaar, hij weet wat hij doet en is naar mijn beleving erg goed en correct in behandelingen, resultaat is dat ik er na een aantal behandelingenalles weer optimaal... Bij deze therapeut kom ik al 15 jaar, hij weet wat hij doet en is naar mijn beleving erg goed en correct in behandelingen, resultaat is dat ik er na een aantal behandelingenalles weer optimaal functioneert