Op advies van mijn huisarts ben ik overgestapt naar een andere fysio, omdat de behandeling bij topfysio niet vooruit ging en soms zelfs achteruit. Zowel de huisarts als de nieuwe fysio raadde aan... Op advies van mijn huisarts ben ik overgestapt naar een andere fysio, omdat de behandeling bij topfysio niet vooruit ging en soms zelfs achteruit. Zowel de huisarts als de nieuwe fysio raadde aan meteen met de oefeningen te stoppen (sit ups). Nu, een aantal weken en andere oefeningen verder, ga ik snel vooruit.

Marina

Ingrid is duidelijk in haar uitleg en denk goed mee. Ze is erg kundig en m.n. haar dry-needling behandelingen geven mij goede resultaten.

Ik ben vanwege lang aanhoudende klachten aan mijn schouder bij Ingrid terecht gekomen. Ik kan niet anders zeggen dat zij een professioneel, lief, meedenkend persoon is waar ik de volgende keer zeker... Ik ben vanwege lang aanhoudende klachten aan mijn schouder bij Ingrid terecht gekomen. Ik kan niet anders zeggen dat zij een professioneel, lief, meedenkend persoon is waar ik de volgende keer zeker naar terugga! Voor nu zijn mijn klachten verdwenen :-)

Ik word altijd serieus genomen, probleem is daarna altijd opgelost. Vind het geen probleem wanneer in kom als ik weer last heb. En voel me na elke behandeling meteen beter. Beveel haar altijd aan.

Al het voorgaande: praktijk is goed te bereiken, heldere afstemming van de behandeling, effect ervan merkbaar, oefeningen voor thuis, deskundige inschatting en vervolg.