Ik ben vanwege lang aanhoudende klachten aan mijn schouder bij Ingrid terecht gekomen. Ik kan niet anders zeggen dat zij een professioneel, lief, meedenkend persoon is waar ik de volgende keer zeker... Ik ben vanwege lang aanhoudende klachten aan mijn schouder bij Ingrid terecht gekomen. Ik kan niet anders zeggen dat zij een professioneel, lief, meedenkend persoon is waar ik de volgende keer zeker naar terugga! Voor nu zijn mijn klachten verdwenen :-)

Ik word altijd serieus genomen, probleem is daarna altijd opgelost. Vind het geen probleem wanneer in kom als ik weer last heb. En voel me na elke behandeling meteen beter. Beveel haar altijd aan.

Al het voorgaande: praktijk is goed te bereiken, heldere afstemming van de behandeling, effect ervan merkbaar, oefeningen voor thuis, deskundige inschatting en vervolg.

De therapeut die mij behandeld heeft grote deskundigheid

Zij weet steeds mijn klachten te verhelpen. Dus ik kom steeds weer terug bij haar en heb haar ook bij anderen aangeraden.

Erica Verkoeijen

Zij is serieus en neemt ook de tijd voor de behandeling. Daarnaast is zij vriendelijk en luistert naar me.

Een professionele en adequate aanpak. Ik werd serieus genomen.