Ik vind jullie gewoon een leuk team. Ben in het algemeen tevreden. Voel me gehoord en ben geholpen als ik weg ga. Wel vind ik dat jullie meer pauze mogen nemen dan een half uur. Voordat jullie zelf... Ik vind jullie gewoon een leuk team. Ben in het algemeen tevreden. Voel me gehoord en ben geholpen als ik weg ga. Wel vind ik dat jullie meer pauze mogen nemen dan een half uur. Voordat jullie zelf fysio nodig hebben ha-ha

We zijn prettig ontvangen. Er werd met mij dochter gesproken en niet over haar. Vragen werden allemaal beantwoord.

Aan kennissen en vrienden als men daarom vraagt.

Kennis van zaken en behandeling ??
Goed overleg
Duidelijk over problematiek en vooruitgang
Eerlijk in overgang naar minder behandelingen

Ze neemt de klachten serieus, heel vertrouwelijk, ook ontspannend omdat het vertrouwd is, en daarbij nog oefeningen voor thuis.

Richard ten Have

Al jarenlang prima behandelingen indien van toepassing

Ther. luisterde goed naar mijn klachtenomschrijving. De daarop volgende afspraken kwam hij ook steeds terug op wat ik eerder had aangegeven en stelde naar aanleiding daarvan ook gerichte vragen. Ik... Ther. luisterde goed naar mijn klachtenomschrijving. De daarop volgende afspraken kwam hij ook steeds terug op wat ik eerder had aangegeven en stelde naar aanleiding daarvan ook gerichte vragen. Ik voelde me gehoord en de klachten namen ook steeds meer af