Chant

Hij is deskundig en door hem is mijn probleem opgelost

Klaas Kettenis

Prima ervaring, ook bij het doorverwijzen en terugverwijzen naar een collega.

Mariecke mulder-koolmees

Zie scores van voorgaande vragen

Henny Hoorn

De behandeling en benadering van de fysiotherapeut heeft mij weer op de been gekregen. Voel mij gesteund door haar en gewaardeerd. Prettig samen gewerkt

Jan

Zeer deskundig en geweldige behandeling, er wordt vooruitgang geboekt. Zeer ontspannen persoon en neemt mijn klacht serieus!!

Hanna de Rooij

Goede therapeut met zéér veel verstand van zaken. Prima uitleg.

jacqueline wagenaar

Omdat annabel mij supergoed behandeld en mij regelmatig terugfluit als ik weer eens door mijn grenzen ga

M. de Groot

Zeer vriendelijk en deskundig, begreep mijn klachten en de behandeling werkte prima

Regina Heinsius

Ik ben tevreden over mijn fysiotherapeut maar er zijn altijd verbeterpunten vandaar geen 10

Erik van den Berg

Prima en snel geholpen, goeie en doeltreffende oefeningen waardoor mijn klachten een stuk minder geworden zijn. Oefeningen die gegeven worden waren duidelijk en tevens voorgedaan en uitgelegd voor... Prima en snel geholpen, goeie en doeltreffende oefeningen waardoor mijn klachten een stuk minder geworden zijn. Oefeningen die gegeven worden waren duidelijk en tevens voorgedaan en uitgelegd voor extra duidelijkheid. Prettig om ook een gewoon gesprek mee te voeren en ze luistert ook echt. Mocht ik nog een keer terug moeten komen (hoogstwaarschijnlijk) vraag ik zeker weer naar mevrouw Stoit! Reden waarom een 9 en geen 10 is omdat ik vind dat ze altijd haar best moet blijven doen om zo perfect te blijven :-)